Olen muuten ihan samaa mieltä. :hah:
Tietty sun edustushumalalla saattoi olla osuutta asiaan.
182 posts, 10 pages, 19,821 views
Olen muuten ihan samaa mieltä. :hah:
Pitää muuten sen verran viel todeta, et Stardustiin olis voinu hommata jonkun valomiehen, tai ees jonkunlaiset kirjotetut ohjeet, miten valot toimii. Savunappulan löysin lopulta, ja onneks DNA tuli heitteleen valoja viimiseks biisiks. Olliksen ja Homegroven setin aikana valot oli suurimman osan ajasta pois päältä. Pienellä panostuksella olis saanu paaaaaljon tunnelmaa aikaseks.
Kristo voin ainakin sen kertoa että olit ärsyttävimmilläsi ikinä mikä on aika kadehdittava saavutus ottaen huomioon aikaisemmat suorituksesi känniääliöinnissä. :angry:
laivalta löydettyä :
analookia-anan uikkarit :D (kuulemma)
Mä kuulin jotain juttua, että nää olis oikeasti löytynyt sun sängystä. :eek:
itse en oikein kyl tykänny koko risteilystä.
eli itselleni, kun bilefiilis tulee enemmän siitä mikä on yleinen fiilis niin ei ole kovinkaan fiilistä nostavaa todeta et a) jengi vetäyty viettämään "hyttibileitä" (en ymmärrä tätä, jos näin miettii koko risteilyn ideaa ja sen takia jätettiin omat ghettoblasterit ja jukeboxit tuomatta) tai b) naimassa keskenään.
Btw, haaveilen bileistä sellasella laivalla, jossa on se pitkä ja korkea laivan läpi kulkeva kauppakäytävä (mm. Silja Serenade), johon sais aikaseks aika massiivisen tanssilattian. :excellent:
Btw, haaveilen bileistä sellasella laivalla, jossa on se pitkä ja korkea laivan läpi kulkeva kauppakäytävä (mm. Silja Serenade), johon sais aikaseks aika massiivisen tanssilattian. :excellent:
Mutta ootko ottanu huomioon sen että esim Serenade taitaa olla ihmiskapasiteetiltaan kaks kertaa isompi?
Voisi ennemmin alkaa miettimään jotain pienempää ja intiimimpää laivaa missä olisi joku yksi hieno klubitila.
Kuitenkin tollaisella 20h risteilyllä kaipaa sitä monipuolista musiikkiantia eikä yhden tilan fiilistelyä.
Ruåttalaistehan ovat noita promenadiraveja pitäneet symphonyllä/ serenadella jo tovin. Mondaybar nääs.
Tosin suomessa on sen verran pienempi bilettäjäkanta, ettei tuollaista paattia saataisi koskaan tarpeeksi täyteen.
Tuskin mondey barikaan on heti alusta asti myynyt hyttejä loppuun päivässä (tai ehkä on, mutta en sitä vain teidä) ja kyllä heidänkin on varmasti pitänyt rakentaa brändiä laivan ympärille aika suurella vaivalla.