Urpo? Sano Antti vain.
Ymmärrän askeettisuuden päälle paljon enemmän kun uskotkaan, mutta senkin toteuttamisessa voi onnistua tai sitten ei. Nyt ei mun mielestä pääsalissa onnistuttu.
Sen sijaan 303HQ:ssa oli onnistuttu paremmin. Tuli ihan Vanhat Hyvät Ajat (tm) mieleen tanssiessa dj:n kanssa samalla tasolla ja ison strobon välkkyessä hänen takanaan. Ja savuakin oli sopivasti.
Joku kyseli tätä: Nessi soitti 303HQ:ssa paljon vanhaa acidia ja jonkun hiphouseraidankin. Pääareenan settiä en kuunnellut.
ookoo Antti, toi ylhäällä oleva viesti siis oli muokkaamattomana sellaisenaan kun sen olin valvonnan jälkeen tehnyt ja niin päin pois. Myönnän toki itsekkin että pääsali olisi voinut olla pirun paljon hienompi. Alkuperäiset suunnitelmat tehtiin sen pohjalle että halli jaetaan kahtia, näin ei kamasiinit pystyneet tekemään. Syy ja seuraus.
Seuraus oli tuo mitä tuli, parhaamme teimme ja nytkin aika loppui.
Suuri halli on aina nihkeä dekota, varsinkin kun tekniikka pelmuaa samalla tasolla samaan aikaan.
303 kolme oli hyvä koska se oli pieni tila. Jos halli olisi jaettu, olisi pieniä tiloja saatu 2, yhden ison sijaan.
Nythän redroomia ei decottu laisinkaan kun aika meni päähallissa.
Harmittaa, oon tehny monia decoja ja tämä on ainoa kerta kun niistä tulee negatiivista palautetta, tai ainakaan niin että se kantautuisi mulle asti. :(