22.11.2003 synchronicity

174 posts, 9 pages, 18,670 views

Avatar
#21 • • Esa Guest
Oli ihan viihtyisää, kaikesta huolimatta.

Makasiinit-venuen kohtalo bilepaikkana harmittaa.
Avatar
#22 • • mehukatti Guest
mä tulin makasiineille joskus yheltä ja oli tosi kuolleen oloista. piti kiertää makasiinit, että löysi edes sisäänkäynnin. ovella muija ilmotti, että pääartisti on peruuttanut. ei suostunut kuitenkaan tinkimään lipun hinnasta senttiäkään, vaikka ehdotin asiaa. noh, menin sitten pussyyn. kotimatkalla tulin uudestaan ovelle ja poket päästi ilmaiseksi sisään. bileet oli tälloin lähestymässä loppua, mutta sisällä oli tosi kuollutta. päähalli oli about tyhjä ja kourallinen ihmisiä tanssi lavan edessä. ihmiset olivat lähinnä keskittyneet makasiinien takaosiin. siellä oli hieman tiiviimpi tunnelma. onneksi ei tullut kuitenkaan maksettua mitään sisäänpääsystä, sillä kyseessä olis ollut vuoden ripoff.
Avatar
#23 • • crc Guest
+ Njassa, Nemo & Waxman, ja alahuoneen tunnelma muutenkin!
+ Paljon tuttuja

- melkein kaikki muu

Taidankin tästälähtien harrastaa vain pieniä bileitä.
Tällänen on ihan perseestä :P
Avatar
#24 • • laura Guest

mä tulin makasiineille joskus yheltä ja oli tosi kuolleen oloista. piti kiertää makasiinit, että löysi edes sisäänkäynnin. ovella muija ilmotti, että pääartisti on peruuttanut. ei suostunut kuitenkaan tinkimään lipun hinnasta senttiäkään, vaikka ehdotin asiaa.



aika harvoin lipunmyyjat voivat omavaltaisesti laskea lippujen hintoja ..

mulla oli kyl tosi hauskaa, punkku oli hyvaa jne jne.

jos joku on kadottanu digikameransa, ilmoitelkaa tuntomerkkeja mulle.
Avatar
#25 • • Jone Guest


entäs jatkobileet? liput ovelta 12e! halpaa kuin saippua... :laugh:



Jepjep.

Itse kyselin Klubituksen jatkobileitä koskevassa threadissä lipun hintaa yli viikkoa ennen bileitä, koska sitä ei mitenkään ilmoitettu. Olisin oikeasti halunnut tulla paikalle, mutta totesin että jos järjestäjillä on lipun hinnan suhteen "pimitetään tieto, että voidaan sit maksattaa jengillä mansikoita kun eivät enää ovelta viitsi kotiinkaan kääntyä"-politiikka käytössä, niin jään mieluummin himaan.

Tästäkin tavasta toimia "suuret kiitokseni."

Avatar
#26 • • GoDra Guest
ei mitään
Avatar
#27 • • Edited DyyD Guest
Tässä mitä GoDra oikeasti tuossa ylempänä halusi sanoa

Henkilökohtaisesti eilen vielä harmittelin sitä etten paikalle päässyt mutta nyt on jo hymy korvissa. Ulkopuolisen silmin tää näyttää selkeeltä vedätykseltä kun peruutuksesta kerrottiin noin myöhään.

"Jos joltain on illan pääartisti kadoksissa, mulle voi ilmotella tuntomerkkejä." :D
Avatar
#28 • • Laite Guest
Mua kiinnostaisi kyllä se, että kuka on se seuraaviin synchronicityihin saapumatta jäävä artisti jonka kuulemisesta saa 50% alennusta ennakolla?
Avatar
#29 • • Jone Guest

ei mitään



Hieno whinetys, onnitteluni siitä että onnistuit tänne moisen tuottamaan ja onneksi DyyDi sai sen talteen muiden ihasteltavaksi vielä.

Pientä liipasinherkkyyttä? Se on aina paikallaan sen sijaan että kritiikkiin oikeasti vastattaisiin ja selitettäisiin miksi asiat kustiin niinkuin kustiin.
Avatar
#30 • • Individual Guest

Tässä mitä GoDra oikeasti tuossa ylempänä halusi sanoa



Eli jos tuo nyt on totta mitä silmäni näkevät, niin johtopäätös on se, että
olkaamme onnellisia, kun armonpaloina meille näitä bileitä järjestetään...
Outoa on suhtautumistapa, mutta onko se sitten vain pääkaupunkiseudun ongelma, mene ja tiedä.

Ja mitä tuohon ääneen tulee, niin miksi vitussa ei voida käyttää tässä maassa työskentelevien miksaajien ja äänisuunnittelijoiden apua. Itse alaa kolme vuotta opiskelleena voisin sanoa, että tässä maassa on NIIN KOVATASOISIA ÄÄNIHEMMOJA, että he saavat nuo tilat varmasti soundaamaan!
Tietenkin ne on kalliita tyyppejä.

T:Tero aka. " Paskantärkeä wannabe, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken! :D "
Avatar
#31 • • Ismo L Guest


Ja mitä tuohon ääneen tulee, niin miksi vitussa ei voida käyttää tässä maassa työskentelevien miksaajien ja äänisuunnittelijoiden apua. Itse alaa kolme vuotta opiskelleena voisin sanoa, että tässä maassa on NIIN KOVATASOISIA ÄÄNIHEMMOJA, että he saavat nuo tilat varmasti soundaamaan!
Tietenkin ne on kalliita tyyppejä.

T:Tero aka. " Paskantärkeä wannabe, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken! :D "



Kannattee unohtaa kaikenmaailman viritykset ja ottaa yhteyttä ammattilaisiin ainakin isoissa tapahtumissa. Yhdyn edelliseen mielipiteeseen täysin. Olen kuullut että teknoporukka vähän dissaa noita ääniammattilaisia??? Voiko se olla mahdollista?
Avatar
#32 • • Timmo Guest
Miks ihmeessä mulla on aina ollut todella hauskaa, kun kaikilla muilla on ollut ihan perseestä? Tuolla ylempänä valitettiin dekoista...mitä niillä edes tekee? Oli kylmä...? Olisitte tanssineet sitä technoa, happoa ja technoa mitä siellä tarjottiin, sen sijaan että valititte tuopin ääressä että onpas taas perseestä.
Mulla oli kivaa. :)
Avatar
#33 • • laura Guest

Miks ihmeessä mulla on aina ollut todella hauskaa, kun kaikilla muilla on ollut ihan perseestä? Tuolla ylempänä valitettiin dekoista...mitä niillä edes tekee? Oli kylmä...? Olisitte tanssineet sitä technoa, happoa ja technoa mitä siellä tarjottiin, sen sijaan että valititte tuopin ääressä että onpas taas perseestä.
Mulla oli kivaa. :)



taidat olla mun soulmate!
Avatar
#34 • • qon20 Guest
Kyllä oli taas kusetus. 18e ennakkolippu, siitä että pääesiintyjä "peruutti". Eikä tietenkään mitään hyvitystä. Ehkä järkkäri luotti siihen ettei kukaan enää muista, mutta kyllä minulle ainakin tuli elävasti mieleen kyseisen dj:n 90-luvun kusetusbileet jossa porukka houkuteltiin paikalle suurilla ulkomaan tähdillä jotka "peruvat" vasta kun hyväuskoiset bilettäjät ovat jo lippunsa maksaneet. Todennäköisesti Beltram ei itse ole edes tiennyt koko tapahtumasta. Itse ainakin boikotoin tästä lähtien kaikkia bileitä jossa eliot ness mainitaan. Todella halveksuttaa toimintaa. Vielä bulvaanin kautta. Toivottavasti se NYC survivorsin jupakka edes on selvitetty.
Avatar
#35 • • Kupez Guest
Oli kyllä naurettavat bileet. Ei voinu ku yrittää ottaa huumorilla. Onneks oli vahva humalatila jo sisään astuessa.

- Kallis hinta
- Beltram peruu
- Levarit hyppii
- PA kusee

Jos jotain hyvää pitää sanoa niin Nessi näytti miten miksataan ja Kieranin setistä tykkäsin tosi paljon. Pääsalin äänentoisto vaan oli täysin puuroista ja kuulosti siltä että soittajilla olis laukannu kokoajan.
Avatar
#36 • • Quu Guest

Itse ainakin boikotoin tästä lähtien kaikkia bileitä jossa eliot ness mainitaan.



Nyt varovasti noiden nimien kanssa.

Tietääkseni Ness ei ollut pääjärjestäjä.
Avatar
#37 • • Timmo Guest

taidat olla mun soulmate!



:roll:
Avatar
#38 • • Jokke Guest

NYC survivorsille voisi järjestäjä esittää julkisen anteeksipyynnön.. ja joku voisi selvittää mitä siinä loppujenlopuksi tapahtui ja miksi noin pääsi käymään...



Mikä oli tämä NYC Survivors jupakka?
Avatar
#39 • • .susa Guest
En ostanut ennakkolippua ko. tapahtumaan ja olin bileisiin lähtiessäni tietoinen tuosta Beltramin peruutuksesta. Ei juuri harmittanut, kun halusin paikalle lähinnä kuuntelemaan 303hq-possea. Ko. huone sekä Acid Kings pääpuolella olivatkin sitä illan parasta antia, tanssiminen toimi 303-pulputuksen tahtiin, jota ei hki-cityssä liian usein kuule.

NY City Survivorsien keikka taas muuntui ikävä kyllä vähän muun tyyliseksi elämykseksi kun pari kolmenkymmenen korvilla olevaa taviksennäköistä hemmoa kävi rettelöimään, vetivät mm. Irwinin lavalta. Jo on aikoihin eletty... Toivottavasti kokevat touhuistaan asianmukaiset seuraukset. Edustaako GoDra (poisvedetyillä) sanoillaan kenties järjestäjän kantaa ko. jupakkaan? Ei kai ne ääliöt mitään järkkäreitä tai niiden kavereita sentään ollu? Käsittääkseni keikkaa diggailtiin ihan kiitettävästi ennen ko. häiriköiden astumista kuvaan. Ja GoDran sanoja kommentoidakseni, tuntuu vähän hassulta, että lyödyn pitäisi pyytää anteeksi... Väkivalta ei oikein kuulu siihen basic tekno plur-meininkiin n'est-ce pas?

Nojoo, mut hain noilta bileiltä vain sitä parin kolmen tunnin tanssiputkea millä pääsee tenttiinpänttäyspöhnästä eroon ja sikäli bileet toimi mun kannalta hyvin, jopa tosi hyvin. Äänestä tai dekoista en ny jaksa alkaa whinee kun se pääasia mun kannalta kuitenkin toimi. Ja onhan sitä joskus tanssinut vaikka mankan tahtiin, jos on sellanen fiilis tullu. Tuli vaan mieleen, että saman fiiliksen olis tosiaan saanu aikasiks pelkällä alahuoneen 303-lineupilla ja 5-6 euron lipuilla. Ehkäpä ihan toteuttamiskelpoinen idea?

.susa
Avatar
#40 • • Kalle Karvanen Guest
Kivalla mielellä lähdettiin Turusta ajelemaan Helsinkiin, mutta matkan puolivälissä kuultiin pääartistin peruutuksesta. No ei tässä mitään koska ajateltiin että onhan siellä muitakin ihan kovia tyyppejä soittamassa vaikka suurin innostus kuoli tähän. Lisäksi mulle oli duunista tarjottu ylitöitä täksi päiväksi (triplapalkka) jonka jätin pois laskuista tämän takia.

Kuten aiemmin on todettu niin Beltramin peruutuksesta olisi voinut ilmoittaa aiemmin. Varmasti järjestävä osapuoli tiesi siitä ennemmin kuin puoli tuntia ennen bileitä. Ja mitä vittua tarkoittaa että yrittivät viimeiseen asti? Mihin viimeiseen asti? Lauantaihin klo 20:30 asti, jolloin ilmoitus tuli julkisille forumeille? Beltramilla tuskin on aikakonetta tai teleporttia käytössä jonka avulla hän siirtyy muutamassa tunnissa NYC-Helsinki välin. Voisin jopa sanoa että vittu mitä kusetusta, jos ilkeä olisin.

Koska kaikki muut kiinnostavat artistit on tullut jo aiemmin tsekattua niin olisin kyllä valinnut duunin ennemmin kuin tämän (vaikka en ahne olekaan niin silti ilman rahaa ei valitettavasti elä). Pelkäsikö järjestäjä sitä että loputkin ihmiset olisivat kaikonneet jos olisivat tienneet perumisesta ajoissa? Tässä valossa ihan ymmärrettävä ratkaisu tämäkin.

Paperilla nämäkin bileet ovat varmaan näyttäneet hyvältä, mutta toteutus olikin hiukan toinen. Järjestäjä(t) tekivät varmaan ihan hyvin tappiota, mikä on aina ihan perseestä, mutta pitää muistaa että ei ahnehdi liian isoa palaa kakusta. Varsinkaan jos on bulimia.

Sitä mitä tapahtui NYCS:n keikalla, en ymmärrä yhtään. Vittu mitä idiootteja joukkoomme mahtuu. Jos ei pidä musiikista niin voi rauhassa laskea kymmeneen tai suksi hevon vittuun koko bileistä pilaamasta toisten tunnelmaa. Toivottavasti kyseessä oli vain yksittäistapaus eikä mikään yleistyvä juttu. Valitettavasti olen kuitenkin viimeisen kolmen kuukauden sisään olen nähnyt enemmän väkivallantekoja bileissä kuin koskaan aikaisemmin yhteensä. Toivottavasti kyseisen henkilön pää on tänään ihan vitun kipeä.


Jos jotain plussaa hakee niin ne ovat nämä:

- 303 HQ (varsinkin Njassan setti)
- Acid Kings (mukava nähdä miten 808 snare edelleen pistää porukan pähkinöiksi)
- Healium (oli ihan ok kuuloinen, mutta joku urpo pilasi tätäkin keikkaa)
- helvetisti tuttuja naamoja ja muutama uusi.


Ainiin ja Godralla on näköjään hyvä plur asenne ;)