Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,174,523 views

Poppana

Posts: 207

#1841 • • Poppana Tehotyttö
Mä haluun kissan.
*hellokitty*

--
*hellokitty*

Miinapiina

Posts: 3,494

#1842 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon lahes, uleeta *hihu*
oon helil, älyuleeta *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1844 • • Aurinkoneiti

REivaaja, 2.8.2008 14:23:
---
Aurinkoneiti, 2.8.2008 00:45:
Mistähän saisi salviaa?

---
''It is illegal to import salvia to Finland, but legal to posses and grow inside the country.''
:D Onneksi Salvia huumehörhelö on kotoperäinen kasvi. Hmm. Mitenköhän on ton hullukaalin laita :D
Onkohan sen kasvatus kielletty kun sen joskus mustalaiset (lue:romanit) Suomeen toivat?
Nyt niitä löytää erityisesti Suomenruotsalaisilta alueilta.

Mielummin tota



Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.
Avatar
#1845 • • Edited REivaaja Guest

Aurinkoneiti, 3.8.2008 00:00:
Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.

Aborttiako meinasit :D Tujonilla ei tietääkseni ole hirveästi lääkinnällisiä ominaisuuksia sen lisäksi. kerro toki niistä jos viitsit. Ei menny kaveris sekasin? Sitä käytti esim. shamaanit sianihran kanssa hallusinogeenina (älkää saatana kokeilko. Se on hulluruohoakin myrkyllisempaa) sianihraan sekoitettuna iholle levittämällä...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1846 • • Aurinkoneiti

REivaaja, 3.8.2008 00:57:
---
Aurinkoneiti, 3.8.2008 00:00:
Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.

---
Aborttiako meinasit :D Tujonilla ei tietääkseni ole hirveästi lääkinnällisiä ominaisuuksia sen lisäksi. kerro toki niistä jos viitsit. Ei menny kaveris sekasin? Sitä käytti esim. shamaanit sianihran kanssa hallusinogeenina (älkää saatana kokeilko. Se on hulluruohoakin myrkyllisempaa) sianihraan sekoitettuna iholle levittämällä...


En meinannu aborttia, vaan hengitystievaivaan ja kuukautiskivun lievittämiseen käyttää.
zenny

Posts: 1,145

#1847 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Pitäs muuttaa kuukauden sisällä..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#1848 • • REivaaja Guest

Aurinkoneiti, 3.8.2008 15:43:
En meinannu aborttia, vaan hengitystievaivaan ja kuukautiskivun lievittämiseen käyttää.

Kokeile myös sitten mäkikuismaa.
Unik

Posts: 4,117

#1849 • • Unik
"Eilen illalla oli ravintola auki. Siellä oli myynnissä viinaa. Sitä sai rahaa vastaan. Voit arvata loput"
sapeli

Posts: 11,768

#1851 • • sapeli jokukukamikä?
Sais vähän enemmän olla tekemistä töissä. Kaikesta mäki valitan... *nauru* Mut oikeesti tääl alkaa vaan nukuttamaan kun ei oo mitään tekemistä, ja sit on nihkeetä sinnitellä hereillä. *haukottel* Kofutabuja on tullu jo otettua, kait pitää koht hakea chocochino. *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1852 • • Aurinkoneiti
Tuntuu ihanalta olla välillä itserakas.
Freja

Posts: 8,774

#1853 • • Freja Sihteeri
Joutu säikähtään äske vähäse, hah. Ei sillee pahasti vaa hyvästi.

Hm. Toi ilma tuol ulkona on jotenki friikki. Kissatkin iha sekasin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#1854 • • tiiplis also available in sober

Aurinkoneiti, 3.8.2008 00:00:
---

Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.



Jos tarkoitat ihan sitä mausteyrttisalviaa niin sitähän saa ihan kaupasta maustehyllystä. Mausteyrtti salvia on muuten englanniksi sage, ei salvia (joka on sitten ihan jotain muuta) *vink*

--
italia litania nainati lailati

ravec

Posts: 1,102

#1855 • • ravec
Täytyis saada rahaa lisää, jotta pääsee bileisiin enemmän.
ja
Täytyy kasvattaa yleiskuntoa, jotta jaksaa kauemmin bileissä.
katrihana

Posts: 127

#1856 • • katrihana
En ihan oikeesti jaksa enää kauaa painaa paskaduunia.*poks*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1857 • • Aurinkoneiti
Rahapula estää ideoiden nopean toteuttamisen...kerrankin en olis jahkaillut ollenkaan*hmph*
Freja

Posts: 8,774

#1858 • • Freja Sihteeri
Huomenna taas töihin, ihan hyvillä fiiliksillä oon siis *hihu* Toivottavasti ääni vain kestää *hymy*
Ja kiva ku äippä ja iskäkin tulee tänne ja näkee vihdoin mun kämpän! Iskä ei oo tääl käynytkään, ja äitikin viimeks 4 vuotta sitten ku lattiat ei ollu ees lattiassa vielä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1859 • • Aurinkoneiti
Perkule, en saanukkaa rumpua enkä lapinäijää tuliaisiksi.
Janisa

Posts: 2,226

#1860 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ei niita voi taalla aaneen kertoa. *tirsk* Tsori. *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...