Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,171,211 views

asdf

Posts: 3,155

#882 • • asdf

laeski^, 22.2.2007 21:57:
mitaah, ainahan se parantaa kaikki... mut ei vältsisti nii mukaval taval *justjoo*



Just sen takia, että noi otteet näyttää pikkasen liian ronskeilta :|
Tavio

Posts: 19

#883 • • Tavio Jungle movement
Miksi tietynlainen ihmistyyppi aina olettaa että asiakaspalvelutilanteessa naama punaisena karjuminen auttaa jotenkin esim myyjästä riippumattoman reklamaation menemistä perille

Itse myyjänä kyseisessä tilanteessa aina nyökyttelen, hymyilen ja samalla mietin kuinka en aio edes vaivautua käsittelemään kyseisen asiakkaan ongelmaa vaan raakasti pyrin vittuilemaan takaisin

dont mess with texas or a asiakaspalvelija jos haluat rehtiä ja joutuisaa palvelua!

--
sobriety is for pregnant women and ninjas

wammi

Posts: 627

#884 • • wammi
tuli vaan mieleen et...

meg ryan
+
anna-kaisa hermunen
=
ellen degeneres
(pelastakaa mut tylsyydeltä)
djavol

Posts: 160

#885 • • djavol Angel Of Sin
no niin, yritystaloutta on päntätty tarpeeks kauan... Aivot räjähtämäisillään ja ei hermoja enää... miks tätä pitää lukee?? ihan turhaa...

--
Do not mess with me

Nee-Chee

Posts: 244

#886 • • Nee-Chee
Taitaa olla pikku hiljaa aika mennä nukkumaan...Koko päivä on taas väännetty raporttia ja suurin osa siitä niin myöhään, että voi varmaan huomen aamulla deletoida koko paskan, kun ensin on vartin ihmetellyt että mitä kuraa sitä on taas tullut "paperille" oksennettua. *syvä huokaus*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

0-scar

Posts: 760

#887 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Kwak

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Avatar
#888 • • Lilly Guest
Haluaisin olla kunnossa, että pääsisin taas bileisiin ja tanssimaan <3
Kaipaan sitä fiilistä, ja hymyileviä kasvoja.
Sand3

Posts: 1,157

#889 • • Sand3 satuolento
Miksi pitää tehdä ammattiosaamisen näyttöjä? miksi mä en voi päästä AMK:aan? *ding*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Miinapiina

Posts: 3,494

#890 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Sand3, 14.3.2007 12:27:
Miksi pitää tehdä ammattiosaamisen näyttöjä? miksi mä en voi päästä AMK:aan? *ding*



musta näytöt on muutenkin ihan hanurista, tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä *ding* *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,774

#891 • • Freja Sihteeri
Ei vitun pälli. Ensin kehun työhakemuksessa itteäni hyväks ja tunnolliseks ja huolelliseks työntekijäks, ja si unohdan mailista palkkatoiveen mikä piti olla siin mukana. huoh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#892 • • Freja Sihteeri

Freja, 22.3.2007 11:15:
Ei vitun pälli. Ensin kehun työhakemuksessa itteäni hyväks ja tunnolliseks ja huolelliseks työntekijäks, ja si unohdan mailista palkkatoiveen mikä piti olla siin mukana. huoh.



Seuraavasta hakemuksesta meinasin unohtaa kokonaan CVn :DDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

martina

Posts: 1,875

#893 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
gaad dämit, että jännittää. *hikoil*
Freja

Posts: 8,774

#894 • • Freja Sihteeri
Voi hemmetin amadeukset ja ruotsinkielentaidot ja kaikenmaailman muut varausjärjestelmät ja iltatyöt ja minityöt ja ARRRRRGH. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#895 • • Norb Guest

Sand3, 14.3.2007 12:27:
Miksi pitää tehdä ammattiosaamisen näyttöjä? miksi mä en voi päästä AMK:aan? *ding*


Mä en nyt tajunnu. Mikset pääsis?
Sand3

Posts: 1,157

#896 • • Sand3 satuolento

Norb, 30.3.2007 15:57:
Mä en nyt tajunnu. Mikset pääsis?


Koska olin tyhmä lukiossa, enkä jaksanut panostaa...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

BB_turone

Posts: 1,174

#897 • • BB_turone live and let live
Miksi juuri pienet asiat tuntuvat tärkeimmiltä? Ja miksi ne saavat helposti ajattelemaan, mikä on omassa elämässä tärkeintä? Miten paljon jokin hyvin pieni asia voi lämmittää niin paljon sydäntä? Ja miksi on niin paljon kysymyksiä ilman vastausta?

--
Some things in life just can`t be explained!

Ulrike

Posts: 42

#898 • • Ulrike

BB_turone, 31.3.2007 23:12:
Miksi juuri pienet asiat tuntuvat tärkeimmiltä? Ja miksi ne saavat helposti ajattelemaan, mikä on omassa elämässä tärkeintä? Miten paljon jokin hyvin pieni asia voi lämmittää niin paljon sydäntä? Ja miksi on niin paljon kysymyksiä ilman vastausta?



Katsontakannasta se on kiinni. Toiset elävät vuodesta toiseen ilottomina ja aina maristen. Minä ainakin saan elämästä niin pirun paljon enemmän irti kun uskottelen itselleni että ihanainen aamukahvin tuoksu ja pihamaan poikki hyppelehtivä kurre ovat valtavan suuria ja kauniita asioita. Jos odottelen ikäni tapahtuvaksi jotain valtaisaa ihmettä niin odotella saankin ja odotukseeni kuolla. Maailma on täynnä pieniä ihmeitä, jos ne vain suostuu näkemään. Ja kas, ne eivät edes ole niin kovin pieniä sikäli mikäli tahdot nähdä niissä piilevän suuruuden! Jokainen nouseva aamu on lahja ja ei oteta asioita itsestään selvyyksinä!
Ja jos kaikkeen olisi vastaus voih, mitä me sitten pohtisimme? Onhan joka vastaukseen oltava löydettävissä ongelma. ;)

--
Go For It!

Ulrike

Posts: 42

#899 • • Ulrike
Taisi mennä vähän aiheen vierestä.. Mutta menköön!

--
Go For It!