Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,175,462 views

Chatte

Posts: 4,085

#2321 • • Chatte Team Teknolipat :)

Chatte, 19.11.2008 09:54:
Ensilumi!

&feature=related


Marraskuussa lumi on ihanaa, maaliskuussa sitä ei voi enää sietää. Tuli kovin kurja mieli, kun huomasin just, että taas sitä sataa :(

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

wiwi

Posts: 1,575

#2322 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tänään harmittaa ensimmäistä kertaa se ettei ole kavereita helsingissä. Oon asunut täällä vuoden, enkä koe itseäni mitenkään helsinkiläiseksi. Suurin osa ystävistä asuu vanhalla kotipaikkakunnalla ja käynkin mieluummin siellä kun ei tää kaupunki ole mun paikka muutenkaan.

Mutta tänään olisin halunnut tosi kovasti tanssimaan eikä ole ketään joka lähtis mun kanssa. Yksin en oikein osaa lähteä. Poikis kuuntelee lähinnä punkia eikä ole kuulemma eläessään tanssinut että sekään ei oikein käy.

Pitänee juoda kaljaa sen sijaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

JaUHomAto

Posts: 395

#2323 • • JaUHomAto väärä nimi
silmiä kirvelee! *igor*
Freja

Posts: 8,774

#2324 • • Freja Sihteeri
kili kili plim plom klip klop

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Minnalilla

Posts: 418

#2325 • • Edited Minnalilla
Olisin vitun onnellinen, ku ampuisit pääs *grr* *grr* *grr* *grr* *grr*

--
tilulileii!

Freja

Posts: 8,774

#2326 • • Freja Sihteeri
Nii enhän mä oliskaan halunnut nukkua. *igor*
Koko yö meni hemmetin huonosti nukkuessa eikä asiaa helpottanu herää hieman vajaa viis ja todeta että unta ei löydy ku vasta lähempänä kuutta = parempi vaa nousta ylös nyt, koska kuudelta olisin todennäköisesti erittäin väsynyt.
Ärsyttää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lunake

Posts: 800

#2327 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Olo kuin krapulaisella ja syypäänä ainoastaan väsymysssh... *hmph*

--
Hedelmällisyys on påp!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2328 • • Aurinkoneiti
Sinitiainen makasi kuolleena puhtaanvalkoisella hangella päiväkodin pihalla, tuuli pöllytti lunta raukan ympärillä. Näky oli hyvin surullinen; siltä tuntui myös pidellessäni pehmeän kevyttä ruumista kädessäni.
turquoise

Posts: 732

#2329 • • turquoise e-ra2co
Tarvis löytää duunipaikka, joka täyttää seuraavat kriteerit:
- pääsee pelkällä lukiopohjalla
- ei liity missään muodossa ruokaan
- vaatii järjenkäyttöä tai luovuutta
- ei ole ainakaan pääsääntöisesti myymistä, mieluiten ei ollenkaan
- tampereella
Lähinnä tulee jotain rikollista mieleen ku lukee ton listan, mut jos kuitenki iha jotain kunnon töitä :-(

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

JaUHomAto

Posts: 395

#2330 • • JaUHomAto väärä nimi
vierii kyynel, vierii toinen, vierii
silmistä vesi veden jälkeen
rinnoilta helmoille, helmoilta
joeksi ja joesta järveen
järvi syvä kuin synkin suru on
musta kuin yötaivas pimeä
tuonelan koivut, lehdettömät
kuiskivat meidän kahden nimeä
Avatar
#2331 • • Muussika Guest
Ihana hieroja-kaveri piti aivan ihanan tunnin hieronnan, ja siihen päälle vielä reilun tunnin regressiorentoutuksen. *sydän* Jänniä juttuja nousi esille regressiossa. Olisi selkeästi työstämisen paikka. Oli myös ihanaa jutella henkeviä ja pysähtyä, 7 tuntia meni niin, etten edes tajunnut.

Ja jottei elo olisi aina niin makiaa, niin olen TAAS KERRAN kipeänä ja kuumeessa juuri, kun selvisin 14h yövuoroista sun muista näille tänään alkaneille 3 päivän vapaille. Tää alkaa olla jo surkuhupaisaa. :D Oon meinaan sairastellut tosi paljon viimeaikoina, ja kaikki sairastelu on ajoittunut juuri vapaille ja tärkeisiin kohtiin.

Noh, kaippa tää ois merkki siitä, että vähän liian kova työtahti päällä, mutta tällä alalla kun ei valitettavasti voi vaikuttaa näihin työvuorojen pituuksiin sun muihin kauhiasti, tai sitten se on vapaapäivistä veks. Yksittäisiä vapaapäiviä on jo muutenkin liikaa, syövät useamman päivän vapaajaksoja ikävästi. Saas nähä kuin huonoon kondikseen meitsin täytyy mennä, että edes harkitsen työpaikan vaihtoa - tykkään vaan niin paljon ja olen sinnikäs pirulainen kuitenkin. :P
Calumet

Posts: 216

#2332 • • Calumet
Johan oli nälkä. :)
aurinko

Posts: 895

#2333 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Kaikesta huolimatta (tai johtuen, riippuu näkökulmasta) tosi särkynyt olo. Täytyy taas liimailla sirpaleita yhteen, jotta jaksais taistella.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

pululu

Posts: 1,102

#2334 • • pululu .jemmutti.
.......ei IKINÄ pitäisi alkaa harrastamaan sellaisia pikkupikkuharrastuksia mitä toinen on kertonut harrastavansa. Tässähän menee järki *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

tiiplis

Posts: 1,043

#2335 • • tiiplis also available in sober
Oon ollut käsittämättömän hyvällä tuulella koko tän viikon ja se on tosi hienoa. Kaikenmaailman paskanalhossa kun on rämpinyt niin tätä olotilaa osaa arvostaa ihan eri tavalla.

--
italia litania nainati lailati

Liina

Posts: 161

#2336 • • Liina Ratamurmeli
Ihme olo. Päässä koko päivän ollu semmonen pöhnäväsymyssekavuus, kuin olis just heränny kesken unien vaikka heräämisestä jo n. 4h, juonu 2 kuppia kahvia ja syöny kunnolla... Vois jo pikkuhiljaa herätä *hmph*
Avatar
#2337 • • astaroth Guest
täytyy myöntää, että äskeisen visuaalisesti todistamani jpg-kuvan konteksti oli vulgaariudessaan sellaista, jotta se jopa minussa edisti suhteellisen hyvin ruumiini pyrkimyksiä sisältönsä tyhjentämseen oraalisesti

NICE! :)
Syder

Posts: 2,255

#2338 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

noena, 20.3.2009 14:17:
"Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa:
Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
*lmao* .... *ding* *pepsodent*


:DDDDDDDDDDDDDDD

--
Divida et impera.

Liina

Posts: 161

#2339 • • Liina Ratamurmeli
Haha, oonkohan antanut ittestäni jotenkin kovan juhlijan kuvan töissä, kun duunikaveri kysy, että onko tää viikonloppu juhla- vai lepoviikonloppu *tirsk*
Avatar
#2340 • • Annakins Guest
Epävarmuus tuo esiin pahimmat puoleni...