Ihana hieroja-kaveri piti aivan ihanan tunnin hieronnan, ja siihen päälle vielä reilun tunnin regressiorentoutuksen.
Jänniä juttuja nousi esille regressiossa. Olisi selkeästi työstämisen paikka. Oli myös ihanaa jutella henkeviä ja pysähtyä, 7 tuntia meni niin, etten edes tajunnut.
Ja jottei elo olisi aina niin makiaa, niin olen TAAS KERRAN kipeänä ja kuumeessa juuri, kun selvisin 14h yövuoroista sun muista näille tänään alkaneille 3 päivän vapaille. Tää alkaa olla jo surkuhupaisaa. :D Oon meinaan sairastellut tosi paljon viimeaikoina, ja kaikki sairastelu on ajoittunut juuri vapaille ja tärkeisiin kohtiin.
Noh, kaippa tää ois merkki siitä, että vähän liian kova työtahti päällä, mutta tällä alalla kun ei valitettavasti voi vaikuttaa näihin työvuorojen pituuksiin sun muihin kauhiasti, tai sitten se on vapaapäivistä veks. Yksittäisiä vapaapäiviä on jo muutenkin liikaa, syövät useamman päivän vapaajaksoja ikävästi. Saas nähä kuin huonoon kondikseen meitsin täytyy mennä, että edes harkitsen työpaikan vaihtoa - tykkään vaan niin paljon ja olen sinnikäs pirulainen kuitenkin. :P