Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,184,638 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1121 • • Aurinkoneiti
Olisipa ihanaa jäädä kotiin huolehtimaan omasta hyvinvoinnista ja tekemään omia askareita.
Freja

Posts: 8,775

#1122 • • Freja Sihteeri
Hitsi ku on vaa tosi outo olo. Mulla on vaan jotenkin niin hyvä olla. Vaikka joka päivä ei ookaan ollu mitään helmeä, niin silti elokuu oli aivan paras kuu tänä vuonna.

Tapasin paljon uusia ihmisiä, näin ystäviäni, sain uusia ystäviä, ja muutenkin elämä alkoi taas näyttämään kirkkaammalta.

Asia, missä olin liian heikko luovuttamaan, selvisi onneksi toisen ihmisen aloitteesta, mistä mä oon todella iloinen. Tajusin, että jos jotain on kuihtunut, ei sitä hoitamallakaan saa enää kuntoon. Tuli vain aika.. Aika katsoa eteenpäin. Ensin pelkäsin, että kohallani alkaisi alamäki, mutta sainkin huomata, että sitä alamäkeä oli tullut kuljettua jo ihan liian pitkään, ihan tarpeeksi.

Tie on koko ajan ylöspäin, ja mä pystyn taas hengittämään. Mä en oo enää ahdistunut saatikka surullinen.

On upeaa huomata, kuinka onnellinen itse on. On kivaa kulkea kadulla hymyillen ja nähdä ympärilleen.

On ihanaa elää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#1123 • • Freja Sihteeri

mayah, 2.9.2007 18:08:
Älä muuta viserrä, pulu *hali*



*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#1125 • • Mellu-
Lueskelin äsken klubbaria ja en voi ku ihmetellä millaisia kaikenkarvaisia ihmisiä tääl on.. postaukset yms. Lisäksi mua väsyttää mut en viittis ottaa päikkäreitä et rytmi pysys tässä .. eli kuuden jälkee ylös ja hope ajoissa nukkuu.. pliih plööh.. mun ajatus ei ny oikein kyl kuje.. kahvia siis :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Muikku

Posts: 427

#1126 • • Muikku
Ei vittu.. ku.. ei vit. Ei.. TTU!

Taas on hyvä päivä tänään
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1127 • • Aurinkoneiti
Olipas kummallinen tunnelma ulkona; jotenkin levotonta. Hälytysajoneuvot meni pillit huutaen. Töissäkin kaikki alkoholisoituneet sekoilivat.*ding*
Freja

Posts: 8,775

#1128 • • Freja Sihteeri
Jos tänään jaksaisin olla puolisen tuntia pidempään töissä, ja huomenna myös, saisin ens viikolla pidettyä kaksi palkallista vapaata yhden sijaan :) Se olis ehkä ihan jees.

Ja si oiskin pian viikonloppu :) jännittää ehkä. Ja pelottaa valmiiks se hemmetin automatka. No, ehkä mä selviän.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

John

Posts: 1,384

#1129 • • John Lauma
Onpa hassua miten elämä voi vuodessa muuttua.*hihu*

Jos jaksaisin tehdä nyt muutaman päivän ylitöitä, niin voisin hyvällä tuurilla pitää kaksi kokonaista viikkoa yhtäjaksoista palkallista vapaata myöhemmin syksyllä...*jiihaa*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Freja

Posts: 8,775

#1130 • • Freja Sihteeri
Olet ajatuksissani.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#1131 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Haistakaa vittu typerien ohjelmienne ja koneidenne kanssa ja antakaa mun nukkuu *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Freja

Posts: 8,775

#1132 • • Freja Sihteeri
Pelkään että unohdan jotain tärkeetä.

No mut mul on kamerat, lämpimää vaatetta, tuulenpitävää vaatetta, sateenkestävää vaatetta, vaihtovaatetta ja puukko ja kuksa. Kai siinä on ne oleellisimmat :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#1133 • • anniharha
Saispa nukkua seuraavat kolkyt tuntia heräämättä välillä. Joku siivois mun huoneen sillä välin, kävis kaupassa ja tekis jotain ylihyvää ruokaa valmiiks siihen että herään. Sit vois lähtee reissuun, tulla kotiin ja maanantaina menis taas leikkimään ekaluokalle. Siellä pitää leikata lehdistä kuvia ja tehdä kollaasi. Mun uus hieno liima on imppausvapaata, se ei tuoksu pesuaineelle niinku kaikki vanhat :(

Oho, vuokranmaksupäivä. Pitäis ehkä.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#1134 • • Annakins Guest
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!
Janisa

Posts: 2,226

#1135 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 6.9.2007 22:46:
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!



Iha paskaa palvelua siis! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#1136 • • Annakins Guest

Janisa, 7.9.2007 00:11:
---
Annakins, 6.9.2007 22:46:
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!

---


Iha paskaa palvelua siis! *iloinen*



No todella! Blair varmaan ryöstää koko henkilökunnan huomion *hmph*
Janisa

Posts: 2,226

#1137 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 7.9.2007 00:14:
---
Janisa, 7.9.2007 00:11:
---
Annakins, 6.9.2007 22:46:
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!

---


Iha paskaa palvelua siis! *iloinen*

---


No todella! Blair varmaan ryöstää koko henkilökunnan huomion *hmph*



Kaikki akat katsos mieluummin availee sen sankya... *vink* *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miinapiina

Posts: 3,494

#1138 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miksei uni tuu??
haluisin jo nukkuu, mut oon ihan liian pirtee *igor*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#1139 • • RiD Nukemi
Ihmispalapeli alkaa olla valmiina. Vaan muutama puuttuu.

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#1140 • • Freja Sihteeri
Ehkä vähä jänskättäis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been