Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,175,568 views

Freja

Posts: 8,774

#921 • • Freja Sihteeri
MIT VIT, näänkö mä oikeesti valoa tunnelin päässä? *ding*


Se on varmaan harhaa, ihan oikeestikin. Tai hetkellistä vaan. Ehkä mä meen silti ja tsekkaan, laitan viimesetkin panokset peliin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#922 • • Jutu Blondi
Joku vois kertoa missä mun Kentin Vapen & Ammunition levy on. Nyt tekis kamalasti mieli kuunnella Pärlor ja Sundance Kid :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Claquesous

Posts: 3,206

#923 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vapaa tahto on illuusio.

--
32. of December

Freja

Posts: 8,774

#924 • • Freja Sihteeri
Voi vihtori. Pahin allergiakohtaus varmaan vuoteen iski hetki sitten, ja kun mä oikeesti oisin nyt tarvinnu niitä mun tainnuttaja-allergiapillereitä, niin nehän ei tietenkään ole siellä missä pitäisi, itseasiassa en löytäny niitä ollenkaan! Nyt sitten nappasin cetirizinin ja odotan varmaan puol vuosisataa ennenku se rupee vaikuttamaan, ja sekin vaan poistaa kutinan puoleksi tunniksi. ARGH NNNNGH

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#925 • • RiD Nukemi
En tajua oikein mitä nyt pitäis ajatella tai pitäiskö kenties tehdä joillekin asioille jotain. Oon vähän hukassa.

--
*super* *possu*

lostgone

Posts: 2,493

#926 • • lostgone
Vaikka minulla olisikin kurkku kipeä ja työssäni tarvitaan ääntä, toivon suunnattomasti etten jatkossa syö kahta rasiallista Vicksin kurkkupastilleja työvuoron aikana tajuatakseni tekstiä, että rasiallisella pastilleja voi olla laksatiivisia ominaisuuksia.*eiei**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,774

#927 • • Freja Sihteeri
Jouduin tänään jumalanpalvelukseen. Pappi piti saarnaa ja pyysi siunausta tyypeille ja "anna sitä ja tätä ja kiitos siitä ja siitä".
Korvat helähti ku se sanoi et "Anna maailman johtajille voimaa tehdä oikeita päätöksiä sekä lopeta sodat."
Meinasin rykästä että BULLSHIT. Meni jo vähä toiveajatteluks ja en voinu lakata miettimästä, että ymmärsköhän se pappikin, että nyt tuli vähän pyydeltyä liikoja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

martina

Posts: 1,875

#928 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
iski pieni jännityksen poikanen huomisesta oppariesityksestä... nooh, meni miten meni, niin huomenna on mädätyslaitos mun osalta ohi. :)
zeniii

Posts: 163

#929 • • zeniii adhd
ajattelen että voi perkele huomenna alkaa uusi ja erittäin hikinen jakso,ja tuskin selviän siitä ilman verta hikeä ja kyyneliä mutta joo, vois mennä nukkuun!

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Slim_Jim

Posts: 573

#930 • • Slim_Jim

zeniii, 6.5.2007 23:10:
ajattelen että voi perkele huomenna alkaa uusi ja erittäin hikinen jakso,ja tuskin selviän siitä ilman verta hikeä ja kyyneliä mutta joo, vois mennä nukkuun!



Vähän samaa, tai no keskiviikkona alkaa työharjoittelu Puijolla ja nyt hajottaa...
Tässäkuussa tuleekin oltua joka viikonloppu sitten Puijolla "töissä".
RiD

Posts: 2,817

#931 • • RiD Nukemi
Oispa kesä.

--
*super* *possu*

Trixie

Posts: 1,342

#932 • • Trixie
paha ilma ulos, hyvä ilma sisään *hihu* Ah tätä pieremisen autuutta *plur*

--
face your fears and live your dreams

martina

Posts: 1,875

#933 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Trixie, 6.5.2007 23:30:
paha ilma ulos, hyvä ilma sisään *hihu* Ah tätä pieremisen autuutta *plur*



*tirsk*
Freja

Posts: 8,774

#934 • • Freja Sihteeri
Mä olin äsken niin hirveessä body pumpissa (vaihtunu musat ja ohjelmat) et mä en tiedä oisko pitäny itkee, kiroilla, nauraa vai juosta karkuun. Mä en ees tiedä kuuluisko se mun päivän :( vai :) -osioon niin en voi laittaa kumpaankaan. Huomenna kyllä varmaan on jo päivän :( se, etten pääse sängystä ylös ja jokainen askel on tuskaa, ja jokainen kädennosto on tuskaa.

Mä nään yöllä painajaisia, oon aika varma siitä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RainChild

Posts: 909

#935 • • RainChild
*nuha**poks**sars**dissaa*

--
Rainchild is back home

RiD

Posts: 2,817

#936 • • RiD Nukemi
Häätöjä odotellessa *igor*

--
*super* *possu*

Mellu-

Posts: 4,006

#937 • • Mellu-

RiD, 12.5.2007 18:08:
Häätöjä odotellessa *igor*



tääh?

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#938 • • sapeli jokukukamikä?

mku, 12.5.2007 14:01:Yleisen ajatuksen mukaan jokainen meistä suunnittelee itse itselleen oman elämänsä sen kannalta, miten voisi kasvaa sieluna paremmaksi. Se varsinainen sinä, alitajuntasi on siis aina ja ikuisesti joko mies tai nainen, mutta se valitsee fyysisen sukupuolen sen mukaan, kumpi sopii paremmin suunnitelmaan.



Tän jutun alkupuolen voisin allekirjoittaa ja voisin hyvinkin uskoa että se liittyy kyseiseen probleemaan, mutta en sinänsä usko sielun (tai vastaavan) sukupuoleen.

Olen kyllä itsekin pohtinut seksuaalisuuden merkitystä, koska joskus se tuntuu olevan niin kaukana kaikesta muusta, mutta ei sitä juuri pakoonkaan pääse...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#939 • • Jago un-trained monkee

mku, 12.5.2007 14:01:
...ja ruumis ovat todellakin erilliset yksiköt ja molemmat voivat olla joko mies- tai naispuolisia. Tällöinhän saadaan seuraavanlaisia ihmisvariaatiota:

mies-mies
nainen-nainen
mies-nainen
nainen-mies
..


itseasiassa ihminen voi olla fyysisesti ja henkisesti mies, nainen tai sillä voi olla molemmat sukupuolet tai ei kumpiakaan + se voi tietty olla gay, bi, hetero, aseksuaalinen(ei seksuaalinen) tai panseksuaalinen(kiinnostuu yksilöstä[kumpaa vaan sukupuolta], mutta muut kumppanin kanssa samansukupuoliset ei kiihota[mun mielstä tää termi on vähän teennäinen*justjoo*])

eli niitä vaihtoehtoja on vähän enemmän

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avernian

Posts: 7,451

#940 • • Avernian Kerettiläinen

Jago, 12.5.2007 19:32:
---
mku, 12.5.2007 14:01:
...ja ruumis ovat todellakin erilliset yksiköt ja molemmat voivat olla joko mies- tai naispuolisia. Tällöinhän saadaan seuraavanlaisia ihmisvariaatiota:

mies-mies
nainen-nainen
mies-nainen
nainen-mies
..
---

itseasiassa ihminen voi olla fyysisesti ja henkisesti mies, nainen tai sillä voi olla molemmat sukupuolet tai ei kumpiakaan + se voi tietty olla gay, bi, hetero, aseksuaalinen(ei seksuaalinen) tai panseksuaalinen(kiinnostuu yksilöstä[kumpaa vaan sukupuolta], mutta muut kumppanin kanssa samansukupuoliset ei kiihota[mun mielstä tää termi on vähän teennäinen*justjoo*])

eli niitä vaihtoehtoja on vähän enemmän



Jos on fyysisesti molemmat sukupuolet, henkisesti ei kumpaakaan ja on gay, niin mistä silloin kiinnostuu? *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*