Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,173,591 views

wammi

Posts: 627

#1881 • • wammi
reilu vuorokausi vielä eteenpäin töitä ja koulua, ni on eka loman jälkeinen viikko purkissa. hieman on ollu shokkistartti:P
Freja

Posts: 8,774

#1882 • • Freja Sihteeri
On vähä niiku väsy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#1883 • • Heli vai kuka se oli
ei oo helppoo olla köyhä ja velkainen.
olisin ehkä täs tilanteessa mielummin kuitenkin rikas ja vähän jopa onnetonkin, kunhan ei tarttis joka puupenniä räknätä...

--
ei se väärin ole.

Sundust

Posts: 314

#1885 • • Sundust Behind The Sun
Juu on se näin opiskelun alussa vähän pennin venytystä, mut kyll se siitä, kun lähtee opiskelut kunnolla käyntiin *joo*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Hitchhiker

Posts: 1,754

#1886 • • Hitchhiker
Alkaisi sitten se ukkonen, taivas on niin pirun tumma ja jotain ukkosmyräkkää lupailtinkiin mutta missä se on.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1887 • • Aurinkoneiti
Vaikea keskittyä siihen mitä pitäisi nyt tehdä.
Anselmi

Posts: 2,578

#1888 • • Anselmi And sell me
1h 22min

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,774

#1889 • • Freja Sihteeri
Ajatuksia. Liikaa. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1890 • • Aurinkoneiti
Ei kannata sanoa kauniiksi, ko kuvassa on susi, ähähhää.
Nitta

Posts: 5,021

#1891 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Pienehkö nettiriippuvuus kehittynyt. Ja se netti tulee toimimaan vasta maanantaina.... ei muuten haittaisi yhtään tämä ero kyseisestä asiasta, mutta kun työnhautkin toimii parhaiten sitä kautta.
Avatar
#1893 • • Lilly Guest
Ei varmaan pitäis sanoo mutta sanonpahan kuitenkin.. TOIVOTTAVASTI EN NÄE YHTÄ IHMISTÄ ENÄÄ IKINÄ! ..tartte muiden päiviä pilata prkl*antihali**grr*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#1894 • • peikkolapsi miisa the maskotti
hieman outoa olla yksin serkun ja sen miehen asunnossa tampereella *pepsodent* aamukahvia tässä juon, kissa tossa temmeltää pitkin kämppää. täytyis tästä pikkuhiljaa raahautua nysse-pysäkille, jotta pääsis keskustaan muutamaks tuntii shoppailemaan/kattelemaan ennenku kotikaupunki kutsuu. johan täällä on oltukkin, kun sunnuntaina tulin *hihu*
hieno reissu! särkänniemi *plur*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

hemuz

Posts: 2,178

#1895 • • hemuz kätevä emäntä
Huomaa et on taas syksy, kun kissanristiäisiä on monet samalle päivällekin.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1896 • • Aurinkoneiti
En muista, mitä opettaja pyysi minua tekemään tänään.
Avatar
#1897 • • Muussika Guest
Vaikka mulla onkin välillä suht heviä tän valitsemani oman alan duunin kanssa, kun työpäivien pituus on usein yli puolet vuorokaudesta ja välillä tuntuu, ettei ehdi edes nukkua välissä, niin silti mä olen vaan niin onnellinen tästä mun alavalinnasta (vaiks välillä on tosi rankkojakin hetkiä, mut sen tiesin tähän ryhtyessäni). :)

Oon nyt tässä saanu etenkin viime aikoina kuulla ihmetyksiä, miksi en ole hakeutunut malliksi yms. mulle outoja kommentteja, ja on vaan joutunut toteamaan, että onneksi en todellakaan. En oo koskaan ajatellut, että musta oisi moiseen, ja siksi snadisti ihmetyttää noi kommentit, mutta kukin näkee ihmiset tyylillään. Toiselle kahvi on herkuttelevan tummaa ja toiselle paskanruskeaa jne. Niin, ja legendaarisesti jokaiselle jotakin, mut jotenkin vaan taas muistu mieleen, kuinka ihanaa on tehdä sellasta duunia, jossa osaaminen ja alalle sopivuus vaan kasvaa iän ja ryppyjen myötä. Geeneilleen ei voi mitään, eikä kyllä huvittais tehdä sellasta työtä, jossa hyvin pitkälti nimenomaan ne geenit määrittäisi mun menestymistäni. Ei ois yhtään mun maailmani tienailla pinnallisilla avuilla, jotka rypistyy ja valahtaa siinä ajassa, kun jossain toisessa duunissa sisäiset avut puhkeaa kukkaan.

Tulipahan vaan taas mieleen. Vaikka puol naamaa lähtis veks, nih silti voin tehdä työtäni. Ah mikä vapaus! Ehkä tää homma on nyt pyörinyt mun päässäni senkin vuoksi, että noi malliohjelmat sun muut vaan lisääntyy jatkuvasti. Yksikin päivä kauhistelin, kun malliehdokkaille tungettiin pokkana botoxia naamaan ja todettiin vaan, että kauneuden eteen täytyy kärsiä. Mitenkähän sais noita nuoria naisia duunissa ohjattua siihen suuntaan, etteivät liikoja imisi tollasista paskaohjelmista vaikutteita. Tuntuu aika haastavalta, kun joka tuutista pursuaa moista skeidaa.

Aikamoisessa maailmassa elelemme. Eipä sitä voi vaikuttaa siihen, millaiseksi syntyy, millaisten vanhempien hoiviin ja millaisiin olosuhteisiin. Täällä lännessä meillä on sinänsä olosuhteet aika hemmetin hyvät, mutta aikamoista painetta täällä asetellaan sen suhteen, millaisia meidän tulisi olla. Ei ihmekään, kun täällä flippaillaan ja masistellaan ja ties mitä. Ei tosin ole ainoastaan yhden, vaan monen tekijän summa, mutta kuiteskin.

Huh. Jopas taas mietityttää tänään. Vapaapäivinä kerkee taas pyöritellä päässään kaikenmoista enemmän ja vähemmän asiallista tavaraa. :P
Greed

Posts: 178

#1898 • • Greed Esp`03
Miksi mä taas uskottelin itselleni jotain ja toivoin parasta! *igor*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Freja

Posts: 8,774

#1899 • • Freja Sihteeri
Pelasin tänää ekaa kertaa elämässäni Carcassonee ja taisin jäädä koukkuun. O_o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mar6

Posts: 2,178

#1900 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Jos eräät haluamani asiat eivät loksahda erityisen hyvin paikalleen vaikkapa seuraavan vuoden sisään, on aika alkaa miettimään hiukkasen suurempia elämänmuutoksia ja todeta että etsin jotakin varmaan aivan väärästä paikasta tai sitten aivan liian väärään aikaan. Jos vielä vuoden päästä mietin samaa asiaa, täytynee kääntää ihan uusi sivu elämässä. *whaat*

--
-Where there is house there is a home-