mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 476,354 views

Mokwai

#1041 • • Mokwai Wannabe

Norb, 24.1.2008 09:55:
---
Mokwai, 19.1.2008 00:43:
Tähän en kommentoi muuta kun että pitin kanssa voi mennä koirapuistoon ihan yhtälailla kun minkä muunkin koiran kanssa. Edelleenkään ei ole rotukysymys. Yhtälailla chihuahua tai collie ärähtää jos sitä provosoidaan. Ei sen tarvitse olla bull-rotu.

---

Mä olen varautunut siihen, että staffiurokseni ei tule aikuisena toisten urosten kanssa toimeen. Olen myös varautunut siihen, että lenkillä ei mennäkään viereiseen koirapuistoon. Kyllä se nyt on vain näin, että ko rodut on jalostettu joskus hieman väärinperustein. Ja minusta sitä ei pidä vähätellä. Mua ei ainakaan kiinnosta alkaa maksamaan toisen koiran eläinlääk. kuluja ja ottaa tapausta omalletunnolleni. Eläimet kuitenkin ovat aina eläimiä, vaikka ne olisivat hyvin koulutettuja/hyväkäytöksisiä ym.. Yllättäviätilanteita voi aina sattua ja omistaja joutuu kantaa vastuun koiransa teoista.

Se on sit jännä että minun koira ei ole agressiivinen ja rakastaa leikkiä koiran kun koiran kanssa ja alistuu jos sitä alistetaan.. Samaten monen ystäväni "puhtaat" apbt:t/ladat toimivat ihan normaalisti muita koiria kohtaan. Aikusia ovat kaikki olleet. Mutta mitäpä tuosta jos tahtoo olla varovainen. Kannattaa tutkia koiransa taustat niin osaa tietää onko sillä taipumuksia agressiivisuuteen.. Mut mä annoin jo aiheen olla. Jankakkaa jos lystäätte :D

--
Aina ei voi voittaa.

Aune-mummo

#1042 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Tiuge, 24.1.2008 11:34:
---
Nonih, nyt on Jekku kotiutunut *sydän* Aikamoinen riiviö..

---

Hiphei, lisää staffi-ihmisiä! *hali* Meillä siis kotona Ruuti-tyllerö, ikää 2 vuotta ja pari kuukautta *nauru* Mistäs kennelistä Jekku tuli? Ja joko oot löytänyt tiesi staffi-foorumille... *vink*

Maailman PARAS koirarotu !! mulla on tollanen 4v uros *possu**possu**sydän* röhkimässä . Staffit on vähän niinku minipossuja.
onni3mk

#1043 • • onni3mk Onni on.

DagO, 25.1.2008 10:37:
Toinen Australianterrieri nimeltään Sani tuli tossa vajaa pari viikkoa sitten.

Voi kun söpö *hihu*

--
Onni on.

xl8r

#1044 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Meijän Sasa osaa edustaa:

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Slim_Jim

#1045 • • Slim_Jim
Sasalla just asennekuva, ei vois parempaa kuvaa olla!

Niin, itte kävin tuolla porukoilla pyörähtämässä ja heilläpä on 8-vuotias musta kääpiösnautseri nimeltä Nella. Eläinlääkäri oli 6kk sitten sitä mieltä että jos ei koiraa dieetille laiteta, siihen iskee halvaus. Noh, nyt on Nella kyllä yhtä solakka kuin nuorena tyttönä ja energiaa piisaa.
Nälkä sillä tosin tuntuu olevan kokoajan, vatsan kurina kuuluu metrien päähän ja näyttää nälkäänsä syövän jopa salaattia, porkkanaa ja viinirypäleitä *täh*

Parempi pieni vatsankurina kuin slaagi.
Ja hyväähän toi on Nellukalle tehny.
Tiinuliinu81

#1046 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä
Lissu:

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

MissKoo

#1047 • • MissKoo
Omistan Don Sphynx -kissaveijarin, Gizmo Lepakkomiehen. Jos jollain olisi 'edes' kanadansfinksejä, ilmottautukaa *joo* Kun näitä kissoja ei tunnu olevan sitten kellään, mutta olisi tosi kiva vaihtaa kokemuksia. Don Sphynxejä taitaa olla Suomessa jotain alle 50 kpl.

Tavoitteena koira sitten kun olen 'aikuinen' ja jaksan ulkoiluttaa koiraa joka päivä. Gizmo ei tule parhaiten toimeen normikissojen kanssa, on niin erikoinen itsekin. Eniten tykkää koirista ja samanrotuisista kissoista.
phear

#1048 • • phear <X>
Enää yhden kissan. *uuh*
Tiuge

#1049 • • Tiuge

Aune-mummo, 28.1.2008 12:28:
---
Tiuge, 24.1.2008 11:34:
---

---

Hiphei, lisää staffi-ihmisiä! *hali* Meillä siis kotona Ruuti-tyllerö, ikää 2 vuotta ja pari kuukautta *nauru* Mistäs kennelistä Jekku tuli? Ja joko oot löytänyt tiesi staffi-foorumille... *vink*

---

Maailman PARAS koirarotu !! mulla on tollanen 4v uros *possu**possu**sydän* röhkimässä . Staffit on vähän niinku minipossuja.

Jei! Vielä lisää! *hali* vaikeeta ois tosiaan kuvitella omistavansa mitään muuta "koira"rotua tän jälkeen *joo* Jos noita nyt koiriksi voi kutsua... *justjoo* musta tuntuu välillä että Ruuti on lähinnä porsaan, sammakon, lepakon, keilapallon ja Nato-ohjuksen risteytys. *nauru*

2006181.jpg

Ruutin lisäksi meiltä löytyy kaks kissaa; löytökissa-vanhus Psyko
Psyko2.jpg

ja norjalainen metsäkissa Muusa 4v.
Muusa4.jpg

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

Jutu

#1050 • • Jutu Blondi

Tiuge, 30.1.2008 18:06:

On kyllä ihan psykon näkönenkin :P Mutta on se vaan nätti *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

subu

#1051 • • subu Suski

DagO, 25.1.2008 10:37:
Toinen Australianterrieri nimeltään Sani tuli tossa vajaa pari viikkoa sitten.

Eikä! Voi kuinka söpö! *plur*
#1053 • • Norb Guest

Tiuge,
vaikeeta ois tosiaan kuvitella omistavansa mitään muuta "koira"rotua tän jälkeen *joo* Jos noita nyt koiriksi voi kutsua... *justjoo* musta tuntuu välillä että Ruuti on lähinnä porsaan, sammakon, lepakon, keilapallon ja Nato-ohjuksen risteytys. *nauru*

Uiiij, Vähänkö söpis Ruuti on *pihkassa*
Mellu-

#1055 • • Mellu-
on nöes MAXIIII *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Heli

#1056 • • Edited Heli vai kuka se oli
kissan

--
ei se väärin ole.

#1057 • • candyraver Guest
Kaksi Kääpiöluppakania, toinen leikattu uros(Nuka) ja toinen vasta viikon meillä asunut tyttöpupu(Nekku). Vielä ei olla laitettu pupuja yhteen, kun Nukan leikkauksesta on kulunut vasta 2vkoa(4vkoa on suositus). Jännityksellä oottelen, että kuinka tulevat juttuun keskenään*pökr* Ihania otuksia molemmat*sydän*
Tiuge

#1058 • • Tiuge

Jutu, 30.1.2008 18:18:
---

---

On kyllä ihan psykon näkönenkin :P Mutta on se vaan nätti *joo*

Joo, tämän nimi oli siis HEsyllä "Hermanni". Me kateltiin sen touhuja päivä ja todettiin että herra on kaukana Hermannista *pahis* Kun heräsin keskellä yötä, niin kaksi kiiluvaa silmää tuijotti mua rävähtämättä metrin päästä ilmeellä "Oh damn, se heräsi. No, kyllä se kohta nukahtaa uudestaan, muhaha!" *ding* lisäksi toi tykkää esittää serenadeja yöllä neljän aikaan, ja leikkiä jaksaa ainoastaan satunnaisesti varjojen kanssa. On myös kuuro, ja toinen silmä vihreä, toinen sininen. = Psyko. Mut hereillä ollessaan se on kyllä ihmisen ystävä, etenkin vieraiden. *lmao*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

Freja

#1059 • • Freja Sihteeri

Psyko

Psykolla näyttää olevan ihanat silmät. I'm in love.

Voi kun mäkin voisin ottaa kissoja.. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Trixie

#1060 • • Trixie

Norb, 24.1.2008 09:41:

Onko ehkä yks söpöimmist nassukoist toisella, ihana turriainen *hihu*

--
face your fears and live your dreams