mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 457,151 views

Duracell

Posts: 173

#482 • • Duracell Öhkömökö...
9.1.2005 syntyneen marsu-pojan... Mun historiassa jo 7.marsu eikä loppua näytä näkyvän*hymy* kunnon sydäntenmurskaaja*sydän* rodultaan teddy, ihanan pörröinen ja ihmisrakas ötökkä siis. Aamuisin toimii paremmin kuin herätyskello, ja ihan turha kuvitellakaan hiipävänsä salaa jääkaapilla. Häkissä alkaa niin hirveä meteli ja uikutus, ettei sitä kestä kukaan. Tosin aina joku jääkaapista löytyvä herkku hiljentää Pojan kummasti*nauru* Kova kaveri juttelemaan*joo* Porkkanasta silppuaa kuoret ja syö vaan keskustan(miten niin nirso?!)*nauru* Mun vauvapoika...*pihkassa*
Elmiira

Posts: 1,446

#483 • • Elmiira
Tämmönen peto on meillä *plur*
En tiedä omistanko etu- vai takapään,
mut puolet kuitenkin *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

micqo

Posts: 1,094

#484 • • micqo
Mun hauvelit 10v & 7v

photo02430hd.jpg
Smorb

Posts: 193

#485 • • Smorb
multa löytyy 2 rottaa musta ja valkonen....ristiäisiä niille ei ole pidetty joten mielikuvitusta on käytetty *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#486 • • Fyrisch
Oon suunnitellu hankkii Portugalinvesikoiraa. Tää ei tietenkää tuu toteutuu ihan heti, mut aika kivan näkönen veijari *hih*
Jutu

Posts: 3,054

#487 • • Jutu Blondi
En omista, mutta olis kiva asua jossain keskellä metsää ja sit mulla olisi koiria, kissoja, hevosia, vuohia ja minipossuja *sydän* Ai kuinka niin maksaa? Täh? En mä tajuu.

Mutta siis ihan toteutettavissa oleva suunnitelma on se että jossain vaiheessa elämää hankin rotikan ja sen nimeksi tulee Peto (kuinka omaperäistä *justjoo*) ja kissaihmisenä mulla tulee todennäköisesti olemaan elämäni aikana useampi kuin yksi kissa *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

MADDS

Posts: 294

#488 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
mulla on 2 kissaa, HIMANEN ja PEKKA. Pekka on Manxi, eli silä ee oo häntää.. *hihu* ne on maaliman ihanimpii karvapusui!! *sydän*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

KritikaL

Posts: 207

#489 • • KritikaL Teiniprinsessa
Mul on 2 maailman söpösintä kisua Kidi ja Nekku*plur**sydän*...kyl tää pyörii 1 taskurottakin (chihuahua)

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Jarsseli

Posts: 356

#490 • • Jarsseli
kissa Nelli ja 130 ltr akvaarion jossa monneja, SAMMAKKO, taistelukala, lehtikala jne..'

Eläimet on kivoja*ankka*
Avatar
#491 • • Yaminah Guest
Ei löydy lemmikkejä, koska oon allerginen kaikelle karvaiselle *dissaa**sars**uuh*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#492 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
- Jesper. Iso läski valkoinen ja pörröinen marsu

- Iines. 1/4nöffi ja 3/4sakemanni rauhallinen, melkoisen kokoinen narttu hauva.

- Niitti. Tylsä, koko päivän nukkuva katti

Kivoja kaikki *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Massamuusi

Posts: 73

#493 • • Edited Massamuusi
Tällai

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Avatar
#494 • • Kauno Saario Guest
Wili-kisu, pitkäkarvainen harmaa uros josta tulikin peruskissanvärinen narttu...*hymy*
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#495 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Tämmöisen ihanaisen 13-vuotiaan koiruuden nimeltä Alma *sydän*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

Mai

Posts: 374

#496 • • Mai Villikisu
Perhoskoiran, nimeltään Ditte. *hymy*
Piiuzki

Posts: 870

#497 • • Edited Piiuzki
Meil o kaks kissaa ninja ja pirpana *sydän* ja sit meil o kaloi *ding*
Avatar
#498 • • . Guest
Sokeritoukkia, satunnaisesti muurahaisia ja muutama viherkasvi*justjoo**nauru*
Dueno

Posts: 168

#499 • • Dueno klubbarin rumin
Norjalainen metsäkissa Fin*Fluffytail`s Chad Chervil "Vili" tuli eilen uuteen kotiin *iloinen*
karvakasa on aivan ihana

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

nomic

Posts: 4,120

#500 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Pari kissaa, Örkki ja Saima *sydän*
Örkki on joku puolisen vuotta vanha vipeltelijä, Saima on jo vanhempi Virosta löydetty emokissana pyörinyt katukissa, minkä pennut kuoli talvella kylmyyteen/nälkään/johonkin muuhun

Kummatkin kivoja *hihu*