9.1.2005 syntyneen marsu-pojan... Mun historiassa jo 7.marsu eikä loppua näytä näkyvän*hymy* kunnon sydäntenmurskaaja*sydän* rodultaan teddy, ihanan pörröinen ja ihmisrakas ötökkä siis. Aamuisin toimii paremmin kuin herätyskello, ja ihan turha kuvitellakaan hiipävänsä salaa jääkaapilla. Häkissä alkaa niin hirveä meteli ja uikutus, ettei sitä kestä kukaan. Tosin aina joku jääkaapista löytyvä herkku hiljentää Pojan kummasti*nauru* Kova kaveri juttelemaan*joo* Porkkanasta silppuaa kuoret ja syö vaan keskustan(miten niin nirso?!) Mun vauvapoika...
En omista, mutta olis kiva asua jossain keskellä metsää ja sit mulla olisi koiria, kissoja, hevosia, vuohia ja minipossuja Ai kuinka niin maksaa? Täh? En mä tajuu.
Mutta siis ihan toteutettavissa oleva suunnitelma on se että jossain vaiheessa elämää hankin rotikan ja sen nimeksi tulee Peto (kuinka omaperäistä ) ja kissaihmisenä mulla tulee todennäköisesti olemaan elämäni aikana useampi kuin yksi kissa
•
•
MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
mulla on 2 kissaa, HIMANEN ja PEKKA. Pekka on Manxi, eli silä ee oo häntää.. ne on maaliman ihanimpii karvapusui!!
Pari kissaa, Örkki ja Saima
Örkki on joku puolisen vuotta vanha vipeltelijä, Saima on jo vanhempi Virosta löydetty emokissana pyörinyt katukissa, minkä pennut kuoli talvella kylmyyteen/nälkään/johonkin muuhun