Oon tainnu kertoo et mun kanssa asuu kaks kisua, mut täs ois ny viel kuva mun söpöliineistä, jotka on löytäny uuden lempparinukkupaikan vaatekaapin päältä
mariq, 9.5.2007 10:29:
Oon tainnu kertoo et mun kanssa asuu kaks kisua, mut täs ois ny viel kuva mun söpöliineistä, jotka on löytäny uuden lempparinukkupaikan vaatekaapin päältä
Tulipa deja vu - tunnen tytön, jonka kissapari on enemmän tai vähemmän identtinen kuin sun :o
myosis, 29.3.2007 22:22:
--- kitry, 20.3.2007 23:24:
--- Panfobia, 18.10.2002 12:30:
Tällä hetkellä ei oo mitään eläimiä. Meillä oli käytöshäiriöinen - mutta todella rakastettu ja ihana - belgianpaimenkoira, mutta se jouduttiin lopettamaan viime kesänä sen sairastuttua. *suru*
---
meillä kanssa belgi (ei tosin käytöshäiriöinen, mut muuten ihan pimee :D :D !!),, ja norjalainen metsäkissa*sydän* . mau, ihania kumpanenkin<3
---
Täällä myös belgin omistaja ilmoittautuu
Onks noilla belgeillä paljonkin käytöshäiriöitä? Yksi sellainen nimittäin hyökkäsi takaapäin ja täysin yllättäen meidän nössöistäkin nössöimmän beaglen kimppuun, suoraan kurkkuun kiinni. Onneks Paulille ei käyny mitään, paitsi että nyt se ei oikein enää voi sietää mitään belgejä vähänkään muistuttavia koiria ja muillekin isoille koirille nostelee karvoja ja murisee...
PieceOfMind, 9.5.2007 11:10:
--- mariq, 9.5.2007 10:29:
---
Tulipa deja vu - tunnen tytön, jonka kissapari on enemmän tai vähemmän identtinen kuin sun :o
Munkin yhdellä tutulla on hyvin samantapainen kissakaksikko, tosin ne on kolleja eli vähä isompia kun nää mun nartut.. Toinen on semmonen harmaa isompi, vähän arka mörökölli ja toinen tuommonen pikkutiikeri, seurallisempi versio.
Onks noilla belgeillä paljonkin käytöshäiriöitä? Yksi sellainen nimittäin hyökkäsi takaapäin ja täysin yllättäen meidän nössöistäkin nössöimmän beaglen kimppuun, suoraan kurkkuun kiinni. Onneks Paulille ei käyny mitään, paitsi että nyt se ei oikein enää voi sietää mitään belgejä vähänkään muistuttavia koiria ja muillekin isoille koirille nostelee karvoja ja murisee...
Entisenä belgin omistajana mun mielipide on se, että lähes aina belgien (kuten kaikkien koirien), käytöshäiriöt on alunperin lähtöisin sieltä hihnan yläpäästä.
Tietty poikkeuksia voi olla.
Eli rotu joka vaatii paljon työtä, mikä pätee varmasti kaikkiin palveluskoiriin.
Ainakin oman kanssa sai tehdä todella paljon töitä, että siitä kasvoi suht tasapainoinen otus.
Mutta oikein kohdeltuna mahtava eläin, kunhan keksii sille tekemistä, että saa kanavoitua sen loppumattoman energian jonnekin :)
Entisenä belgin omistajana mun mielipide on se, että lähes aina belgien (kuten kaikkien koirien), käytöshäiriöt on alunperin lähtöisin sieltä hihnan yläpäästä.
Tietty poikkeuksia voi olla.
Eli rotu joka vaatii paljon työtä, mikä pätee varmasti kaikkiin palveluskoiriin.
Ainakin oman kanssa sai tehdä todella paljon töitä, että siitä kasvoi suht tasapainoinen otus.
Mutta oikein kohdeltuna mahtava eläin, kunhan keksii sille tekemistä, että saa kanavoitua sen loppumattoman energian jonnekin :)
Jep, tämä pätee kaikkiin koirarotuihin. Koira vaan on sellainen eläin, että sitä pitää kouluttaa ja opettaa johdonmukaisesti pennusta lähtien varmasti kaikki (kävelemään talutushihnassas vetämättä, olemaan hyppimättä vieraita vastaan ja kaikki muut perusjutut).
Hirveän usein ihmiset eivät vain tajua sitä työmäärää mikä koiraan pitää laittaa, kun sellaisen hankkimista suunnittelevat.
Liityn monien kissanomistajien joukkoon kahella maine coonilla. Punatabbyvalkonen 9v ja sinitiikeri 1½v, pojkia molemmat. Ennen olin enemmänkin koiraihminen kun oli perheessä englanninsprinkku (nytkin pentuversio), mut kissaan alunperin päädyin ihan sen vuoks etten halunnu kerrostaloon koiraa. :/ Plus on se hieman helppohoitosempi. Coonit on luonteeltaan niin koiria et ei näitä voi ku rakastaa.. Elukan pitää olla kunnon kokonen kans ja näissä löytyy sitäkin!
..jos ois massia ja omakotitalo jossain vähän syrjemmässä ku kaupungin keskustassa kelpais lisäks koira tai kaks. Pari hevosta. Joku iso kärmesh. Ja/tai lishko. Myöskin ihan vahingossa löydetty korppi...