mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 456,169 views

Avatar
#881 • • opmdevil Guest
Minulla on paljon erilaisia lemmikkejä. Pääasiallisesti siksi että olen kovin laiska ja epäsosiaalinen. Elukat pitävät seuraa. Tällä hetkellä kämpästä löytyi hämähäkkejä, kärpänen, jauhomatoja sekä pieniä mustia muurahaisia jotka eivät ota kuollakseen.

Ottaisin kissan mutta se varmaan saisi alituisesta musiikin kuuntelusta jonkin sortin kakkihalvauksen.
mummoankka

Posts: 369

#882 • • Edited mummoankka

opmdevil, 23.5.2007 09:03:


..varmaan saisi alituisesta musiikin kuuntelusta jonkin sortin kakkihalvauksen.



ratkaisin kakkihalvauksen ottamalla yhden kuuron kissan *vink* ja kaks virolaista kissa-poikaa diggailee musaa.. ei siis kakkihalvauksia *nauru* mut on ne muurahaisetkin varmasti ihan viihdyttäviä..
coolcat82

Posts: 771

#883 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Ai että mulla on kyllä maailman ihanin pikku dobermannivauva *sydän**plur* Ei voi muuta kun olla ihan rakastunu siihen :) Kilttikin ku mikä ja oikee sylivauva *hymy*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Unikkokeijukainen

Posts: 19

#884 • • Unikkokeijukainen
Mulla on 4 vuotias amercan curl savun harmaa tyttö kissa.
Onko kellään muualla samanrotuisia?
josbe

Posts: 1,982

#885 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa. *plur*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#886 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 4.6.2007 13:33:
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa. *plur*



Ou..Tollasia ei saa näyttää mulla..*sydän* *hellokitty*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Casper-

Posts: 1,363

#887 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Super-Kerttu, 4.6.2007 13:36:
---
josbe, 4.6.2007 13:33:
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa. *plur*

---


Ou..Tollasia ei saa näyttää mulla..*sydän* *hellokitty*



juu ei*eiei**nauru*
josbe

Posts: 1,982

#888 • • josbe suomalainen juhlakinkku

casper-dj, 4.6.2007 13:55:
---


Ou..Tollasia ei saa näyttää mulla..*sydän* *hellokitty*

---


juu ei*eiei**nauru*


Äläs nyt siellä sekaannu naisten juttuihin! *grr*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#889 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 4.6.2007 14:00:


juu ei*eiei**nauru*

---

Äläs nyt siellä sekaannu naisten juttuihin! *grr*



Nii just! *nauru* *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lenita

Posts: 1,423

#890 • • Lenita

josbe, 4.6.2007 13:33:
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa. *plur*



Awwwwwwwwww *sydän*

Ei hemmetti noi on suloisia! Mä toivoisin omistavani just tollasen lemmikin.
Toistaiseksi kai tyydytään kuitenkin toimimaan vaan hoitotätinä ja setänä *nauru*

--
^_____________^

Dana

Posts: 647

#891 • • Dana
olen toiminut hoitotätinä kaverin kääpiöhamsterille jo kuukauden *plur* se on hurmannut jo myös mun vanhemmat jotka hoitivat sitä yhden vkonlopun yli *nauru*
Sallakat

Posts: 2,220

#892 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Super-Kerttu, 4.6.2007 13:36:
---
josbe, 4.6.2007 13:33:
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa. *plur*

---


Ou..Tollasia ei saa näyttää mulla..*sydän* *hellokitty*

EIIIIIIkä mulle *poks* tässä painitaa meidän perheessä kolmannen kissan problematiikan kanssa. problematiikka koska halutaan, muttei tiedetä miten noi olemassa olevat pikkupojat suhtautuisi. Venäjänsininen tai siamilainen on täyyyyydellistä *sydän* *plur*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#893 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Sallakat, 8.6.2007 12:36:
---
Super-Kerttu, 4.6.2007 13:36:
---
josbe, 4.6.2007 13:33:
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa. *plur*

---


Ou..Tollasia ei saa näyttää mulla..*sydän* *hellokitty*

---
EIIIIIIkä mulla *poks* tässä painitaa meidän perheessä kolmannen kissan problematiikan kanssa. problematiikka koska halutaan, muttei tiedetä miten noi olemassa olevat pikkupojat suhtautuisi. Venäjänsininen tai siamilainen on täyyyyydellistä *sydän* *plur*



Meillä kanssa kotona jo kaksi karvakasaa. Ja lisää ei kuulemma tule..*tirsk* Syynä varmaan, kun toinen kissa on vähän aivovaurio..*nauru* No joo, en mäkään kyl kolmatta kissaa nyt jaksais..Mut noi kissanpennut meinaa vaan saada aina sydämen heltymään..*hellokitty*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Timmo

Posts: 657

#894 • • Timmo
Tiko.

60260138.jpg


Koda.

60260087.jpg


Juuso.

52716030.jpg


Joonas.

52715891.jpg

--
Elämä On Raato

Tuibbaaah

Posts: 106

#895 • • Tuibbaaah The Great
Kissa neiti Pilli *pihkassa*

--
Kaikki kiva on joskus tylsää.

Cloudberry

Posts: 493

#896 • • Cloudberry
Mulla on uus etä-perheenjäsen! *plur* Äkäisen allergian takia on hyvä, että Mosku on vain etäjäsen.. *uuh* ..mutta onhan se vastustamaton pökiö! *nauru*
pupuankka

Posts: 869

#897 • • pupuankka poly-wtf?!

mku,
Meillä on nyt ollut noin kuukauden verran täältä Silu, aivan mielettömän kivaa ollut ja kaikki on mennyt hienosti.

edit: Silu on myös maailman hellyydenkipein koira. Hyvää vastapainoa meidän Russelille jolla on päässä maailman isoin reikä *nauru*



Ihana Silu *sydän*

Lunakin tuli Asperonekselta ja oli tosi huonossa kunnossa tullessaan *uuh* Nyt on puoli vuotta juostu eläinlääkärissä ja koira alkaa olla melkein ok. Tosin se ei ehkä ikinä tule täysin terveeksi. Mutta on se ihana *plur* ja niiiiin viisas, verrattuna tuohon kettuterrieriin *toktok*
Mar6

Posts: 2,178

#898 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Tämmönen adoptiotyttönen mulle tuli tänään... Huonohko kuva mutta kertoo paljon *hymy*
Kovaa kotiuttamista mutta alkaahan ne lempimakuupaikat löytymään pikkuhiljaa.

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#899 • • *Mirri* Guest

mku, 10.7.2007 23:39:
edit: Silu on myös maailman hellyydenkipein koira. Hyvää vastapainoa meidän Russelille jolla on päässä maailman isoin reikä *nauru*



Nää seikat o kyl molemmat tullu huomattuu. *nauru*
Avatar
#900 • • Norb Guest

Mar6,
Tämmönen adoptiotyttönen mulle tuli tänään...


Söpönen*plur* Miks adoptoit sen, tai miks joku luopu tommosesta suloisuudesta?