Ottaisin kissan mutta se varmaan saisi alituisesta musiikin kuuntelusta jonkin sortin kakkihalvauksen.
1,188 posts, 60 pages, 541,073 views
opmdevil, 23.5.2007 09:03:
..varmaan saisi alituisesta musiikin kuuntelusta jonkin sortin kakkihalvauksen.
ja kaks virolaista kissa-poikaa diggailee musaa.. ei siis kakkihalvauksia
mut on ne muurahaisetkin varmasti ihan viihdyttäviä..
josbe, 4.6.2007 13:33:
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa.
Super-Kerttu, 4.6.2007 13:36:
---
Odotan omistavani tällaisia IIIIHAAANIA karvapalleroita, kunhan perheenlisäystä taphtuu heinäkuun alussa.
---
Ou..Tollasia ei saa näyttää mulla..![]()
casper-dj, 4.6.2007 13:55:
---
---
juu ei*eiei*

EIIIIIIkä mulleSuper-Kerttu, 4.6.2007 13:36:
---
---
tässä painitaa meidän perheessä kolmannen kissan problematiikan kanssa. problematiikka koska halutaan, muttei tiedetä miten noi olemassa olevat pikkupojat suhtautuisi. Venäjänsininen tai siamilainen on täyyyyydellistä
Sallakat, 8.6.2007 12:36:
---
Super-Kerttu, 4.6.2007 13:36:
---
---
---
EIIIIIIkä mullatässä painitaa meidän perheessä kolmannen kissan problematiikan kanssa. problematiikka koska halutaan, muttei tiedetä miten noi olemassa olevat pikkupojat suhtautuisi. Venäjänsininen tai siamilainen on täyyyyydellistä
![]()
Syynä varmaan, kun toinen kissa on vähän aivovaurio..
No joo, en mäkään kyl kolmatta kissaa nyt jaksais..Mut noi kissanpennut meinaa vaan saada aina sydämen heltymään..
Äkäisen allergian takia on hyvä, että Mosku on vain etäjäsen..
..mutta onhan se vastustamaton pökiö!
mku,
Meillä on nyt ollut noin kuukauden verran täältä Silu, aivan mielettömän kivaa ollut ja kaikki on mennyt hienosti.
edit: Silu on myös maailman hellyydenkipein koira. Hyvää vastapainoa meidän Russelille jolla on päässä maailman isoin reikä

Nyt on puoli vuotta juostu eläinlääkärissä ja koira alkaa olla melkein ok. Tosin se ei ehkä ikinä tule täysin terveeksi. Mutta on se ihana
ja niiiiin viisas, verrattuna tuohon kettuterrieriin
mku, 10.7.2007 23:39:
edit: Silu on myös maailman hellyydenkipein koira. Hyvää vastapainoa meidän Russelille jolla on päässä maailman isoin reikä