mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 456,688 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#901 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
*sydän* alma 12 viikkosena *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Sintsu

Posts: 75

#902 • • Sintsu
Maailman älykkäimmän ja inhimillisimmän ja kauneimman sekarotuisen tyttökoiran sekä uutena tulokkaana hellyydenkipeimmän ja suloisimman rotukissapojan. Mun raksut! *sydän*
Mar6

Posts: 2,178

#903 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Norb, 25.7.2007 21:16:
---
Mar6,
Tämmönen adoptiotyttönen mulle tuli tänään...

---

Söpönen*plur* Miks adoptoit sen, tai miks joku luopu tommosesta suloisuudesta?



Sitä mäki ihmettelen et kuka vittu luopuu tollasesta/hylkää tälläsen..Varsinkin kun tää on ehkä maailman kivaluonteisin ja hellyyttävin hauveli :D Toisaalta kun miettii miten paljon maassamme on spurguja ja muita senkaltasia niin eipä sitä kauaa ihmettele..Edit:(Tosin karkaahan näitä esim vanhuksilta myös) Mut nyt sillä on välittävä koti *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Syce

Posts: 1,649

#904 • • Syce

Mar6, 25.7.2007 22:06:
---
Norb, 25.7.2007 21:16:
---
Mar6,
Tämmönen adoptiotyttönen mulle tuli tänään...

---

Söpönen*plur* Miks adoptoit sen, tai miks joku luopu tommosesta suloisuudesta?

---


Sitä mäki ihmettelen et kuka vittu luopuu tollasesta/hylkää tälläsen..Varsinkin kun tää on ehkä maailman kivaluonteisin ja hellyyttävin hauveli :D Toisaalta kun miettii miten paljon maassamme on spurguja ja muita senkaltasia niin eipä sitä kauaa ihmettele.. Mut nyt sillä on välittävä koti *hymy*



Hienoa! =) perhana ku nyt pääsis katsomaan sitä...
Mar6

Posts: 2,178

#905 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Syce, 25.7.2007 22:11:
---
Mar6, 25.7.2007 22:06:
---
Norb, 25.7.2007 21:16:
---
Mar6,
Tämmönen adoptiotyttönen mulle tuli tänään...

---

Söpönen*plur* Miks adoptoit sen, tai miks joku luopu tommosesta suloisuudesta?

---


Sitä mäki ihmettelen et kuka vittu luopuu tollasesta/hylkää tälläsen..Varsinkin kun tää on ehkä maailman kivaluonteisin ja hellyyttävin hauveli :D Toisaalta kun miettii miten paljon maassamme on spurguja ja muita senkaltasia niin eipä sitä kauaa ihmettele.. Mut nyt sillä on välittävä koti *hymy*

---


Hienoa! =) perhana ku nyt pääsis katsomaan sitä...



Jep, tuu ihmeessä.. Eilen se vielä friikkasi jokaisesta näkemästään uudesta asiasta mutta nyt se on jo rentoutunut tosi paljon, käsi vaan kramppaa kun se haluaa niin paljon rapsutusta *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Sallakat

Posts: 2,220

#906 • • Sallakat jungle, baby !

Miinapiina,
*sydän* alma 12 viikkosena *sydän*



oi, hän on todella söötti *sydän* ihan kuin meidän Eetu *pihkassa*
Miinapiina

Posts: 3,494

#907 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Sallakat, 25.7.2007 22:22:

oi, hän on todella söötti *sydän* ihan kuin meidän Eetu *pihkassa*



kyl on, mä oon ihan ihastunut. alma on ihan parhautta *plur*

--
pinkki on pop!!!

Mimir

Posts: 1,366

#908 • • Mimir Rouva Yninä
Saatiin eilen kotiin meidän Vauhtinakki, joka on asustellut porukoilla melkein vuoden. Nyt tuli toivottavasti pysyvästi tänne. Viikonloppuhoitoon tuli myös porukoiden kilppari, joka on ollu aivan pähkinöinä ja viilettäny pitkin kämppää melkosella tohinalla. Pupukin nosti aamulla kovan metelin häkissä kun huomasi, että joku on hereillä. Sitte ku sen kävi laskemassa pois häkistä ni se meni häkin taakse ja siellä se onki sitte kököttäny koko päivän *nauru* Pikkusta vähän ujostuttaa vielä uus paikka *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]

-V-

Posts: 587

#910 • • -V-
HALUU KISUN!!!!!! *nyyh*

Mut ei vielä voi, kun on ollu vähän noita allergioita. Mulla oli kissa 15 vuotta, eikä tuolloin ollu mitää oireita, mut sit ku muutin koiran kanssa samaan talouteen ni kaikki allergiat puski päälle, paitsi prikeissä ei koskaan kissa noussu sen vertaa et olis voinu allergiseks sanoo. Ei kuitenkaan viitti ottaa kisua ennen ku on käyny taas kunnolla testauttaa ittensä, ettei sit tartte luopuu...
alphamagic

Posts: 3,628

#911 • • alphamagic

Mar6,
Tämmönen adoptiotyttönen mulle tuli tänään...


Ihana!!!!
Tuun ens viikolla kattoo *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sadesola

Posts: 409

#912 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ihmiset jotka pitävät lemmikkieläimiä ovat hulluja.

Ne haisevat, likaavat, kusevat minne sattuu, ovat tiellä,
vaativat huomiota, rahaa, kärsivällisyyttä ja aikaa,
ne repivät huonekaluja, häiriköivät ja
riitelevät keskenään.

Olen niin hemmetin iloinen, että lemmikit
käyttäytyvät paremmin.

(Allekirjoittanutta joutuvat sietämään kaksi
kissaa, Igor ja Radja.)

--
KABOOM!

koo

Posts: 379

#913 • • koo
Meidän pikkukakarasta alkaa hiljalleen muotoutua hieno leidi.

Profiilipieni.jpg


letsgo11pieni.jpg

--
Backstagella on paratiisi.

Mark

Posts: 7,311

#914 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

josbe, 27.7.2007 12:42:
Meidän 3½ viikkoa vanhat pikku-kisut on niin awwwwwwww, että voisin tuijotella niitä päivät pääksyttä. *sydän*

http://irc-galleria.net/view.php?nick=josbe&image_id=63573675
http://irc-galleria.net/view.php?nick=josbe&image_id=63572374



EIKÄ! *pihkassa**hellokitty* iiiiiiiiiiiiiiiiiihania palleroita mulle kans tollanen *plur*

edit: Perkele, tää on vaarallinen topikki jos haluu pidättäytyä uuden lemmikin hankinnasta, puuuuh! *hikoil*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#915 • • Norb Guest

violet_angel, 27.7.2007 12:42:
Ei kuitenkaan viitti ottaa kisua ennen ku on käyny taas kunnolla testauttaa ittensä, ettei sit tartte luopuu...


Sun pitää olla esim. yö jollain kaverilla jolla on kisuja ja sit hieroo niitä naamaan *nauru* Ei noi allergiatestit ole kovin varmoja/pitäviä. Mä olisin testin mukaan pähkinänkuorelle allerginen *ding* Ja paskat sanon minä..
Jago

Posts: 4,039

#916 • • Jago un-trained monkee

Jago, 8.1.2007 19:17:
enää vaan se kissa
akvaarion lopetin kesällä, mut tekis mieli kyl alottaa uusiks


Nyt taas akvaariokin on toiminnassa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloud

Posts: 2,162

#917 • • Edited Cloud Game Freak

Mimir,
Kuva



On kyl hyvä Mee vittuun siitä kuvaamasta ilme tolla sulosella kaniliinilla =P.
Tietysti joku voi olla erimieltä mitä tuo ilme kuvastaa, mutta mutta on siinä asennetta ainakin =P.

Kanit on kyl <3

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Mimir

Posts: 1,366

#918 • • Mimir Rouva Yninä

Cloud, 12.9.2007 10:58:
---
Mimir,
Kuva
---

On kyl hyvä Mee vittuun siitä kuvaamasta ilme tolla sulosella kaniliinilla =P.
Tietysti joku voi olla erimieltä mitä tuo ilme kuvastaa, mutta mutta on siinä asennetta ainakin =P.

Kanit on kyl <3



Joo, asennetta ei tosta pupusta kyllä puutu, ei kuvissa eikä livenä *joo* Nyt on jo ujostelu loppunut ja tuhotyöt käynnissä. Lemppari oli kyllä, kun yks päivä löysin sen mun alusvaatelaatikosta hepeneitä sovittelemasta *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Sallakat

Posts: 2,220

#919 • • Sallakat jungle, baby !

josbe, 27.7.2007 12:42:
Meidän 3½ viikkoa vanhat pikku-kisut on niin awwwwwwww, että voisin tuijotella niitä päivät pääksyttä. *sydän*

http://irc-galleria.net/view.php?nick=josbe&image_id=63573675
http://irc-galleria.net/view.php?nick=josbe&image_id=63572374




aarrghhh *sydän* onko sulla ihan kasvattajanimi? onko nuo birmoja? aivan ihhhhhhaaania. Ei ole varmasti maailmassa mitään ihanampaa kuin seurata vierestä pienten kisujen kasvamista *huoh *plur* sen takia voisin ottaa sijoitukseen jonkun söpön siamilaistytön, että pääsis tuon kokemaan edes kerran elämässä (nää kaksi kastraattikollia kun ei oikein tuppaa lisääntymään millään *justjoo*)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#920 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Norb, 12.9.2007 10:01:
---
violet_angel, 27.7.2007 12:42:
Ei kuitenkaan viitti ottaa kisua ennen ku on käyny taas kunnolla testauttaa ittensä, ettei sit tartte luopuu...

---

Sun pitää olla esim. yö jollain kaverilla jolla on kisuja ja sit hieroo niitä naamaan *nauru* Ei noi allergiatestit ole kovin varmoja/pitäviä. Mä olisin testin mukaan pähkinänkuorelle allerginen *ding* Ja paskat sanon minä..



JEP, allergiatestien mukaan kaikki on allergisia kissoille. Kissoilla on niin hieno hilse.. Eli kandee tosiaan testata itsensä mielummin jonkun kaverin luona oikein kunnolla!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..