mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 476,202 views

Gloria <3 Speedcore

#461 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

LilB:
villakoiria ympäri kämpää, koska en omista imuria... *igor* ja täl hetkellä on yksi kisu mutta huomisesta KAKSI*plur*

NYT ON KAKSI!! ihania*plur*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

ö

#463 • • ö
Mul on IHANA*plur* häröpää maatiaiskissa Cleo! Se ei oo älyllä pilattu neiti,mut sen tempaukset jaksaa aina naurattaa!*iloinen*
quile

#465 • • quile Kävelevä banneri.
Mul oli marsu mut se otti ja kuoli *nyyh*
AaKo

#466 • • AaKo Tosi veivaaja
toinen gekoistani..kuvassa poussaa Pikkunen, sen kaveri on Kekkonen *nauru*

--
En se mää ollut!!!

#467 • • Edited Viola00 Guest
Enää ei oo kun yks pieni&arka kisu mutta kohta on toinenkin *juonittel*
MaSari

#468 • • MaSari space jammer
Tällä hetkellä meillä on vaan villakoiria. *igor* Ja nekin lähtee pois huomenna kun mä siivoon.

Oikeesti haluaisin sellasen superminichihuahuan *sydän* Näin just tänään sellasen keskustassa, ja se oli niin söpö ja se täris ihan! Iiih *pihkassa* Valitettavasti meille ei varmaan sellasta ikinä tuu ku toi toinen puolisko tykkäilee taas kissoista enemmän *super**igor* Kökkö.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sir Paramount

#469 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
meillä asuntoa vahtii pieni mutta pippurinen kääpiöpinseri *iloinen*

--
Suits you, Sir!

#470 • • Equalizer Guest
Ennen oli akvaario mut sellai puhuva papukaija olis ihan messevä*nauru*
Ohkolan-ohjus

#471 • • Ohkolan-ohjus
Onhan noita elukoita ollu vaikka minkä laatusta.... Tällä hetkellä asunnossani asustaa vanha kissa rouva Viki (10v.) ja kaksos-tytöt Tihru ja Tuikku (4kk) laadultaan gerbiilejä... Koiran (kultainen noutaja) jouduin lopettaa tossa just ennen joulua, oli sitä ikää jo 14v ja kunto sen mukanen. Edelleenki kamala ikävä sitä otusta. *uuh* Sillon päätin, että nykynen kissa jääkin viimeseksi isommaksi nelijalkaseksi, luopuminen ei oo mitenkään mukavaa...
Mulla on ollu kaloja, kani, sauvasirkkoja, seeprapeippoja ja hamstereita aikasemmin. Vanha totuushan menee: mitä useampaan ihmiseen tutustun, sitä enemmän rakastan eläimiäni. *sydän**vink**hymy*
#472 • • nebula Guest
Meikäläisellä on kotona kani nimeltään Dingo, ikää 6v. Sarjassaan toinen pitkäkorva, minkä olen omistanut. Ensimmäisen nimi oli Pumpuli, mutta se kuoli jo 1999. Sit on ollut akvaariokaloja sen lisäksi iso liuta joskus skidinä.
rainbow

#473 • • rainbow the inner light
Meillä oli pienenä talossa kissa Rasmus ja irlanninsusikoira Ronja ja kaloja pikkuakvaariossa. Kissa jäi auton alle, koira piti lopettaa ja kalat meni vessnpytystä alas ku äiti ei jaksanu hoitaa.. mut nykyään mulla on pikku Ylva-kisu (kato profiili), siskolla koira ja kotona kaloja, ja mistään ei haluta eroon! :)

--
Don´t drive faster than your angel can fly

lem0n

#475 • • lem0n
10 kissaa, kani, 3 gerbiiliä ja hevonen *sydän**sydän*
John

#476 • • John Lauma
Itse omista puolikkaan kissan, tyttöystäväni kautta musta on tullut yhden kilpikonnan ja yhden beduiiniskinkin isäpuoli.

--
Fancy some cheese, Gromit?

Saara

#477 • • Edited Saara #2970
Paloma-kisu <3

Meidän Siamilainen hirviö.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

_kolibri_

#478 • • _kolibri_ -lintunen-
tällä hetkellä en yhtäkään... *nyyh*

haluis taas koiran, mutta ku ei tilaa löydy... vielä *juonittel*

myös käärme on tulossa kun vain rahaa on...meinaa aina mennä levyihin ja muihin leluihin. *nauru*
annimari

#479 • • annimari Seniorisarja
portugalilaisen ex-katukissan, valkoisen siamilaisen sekä hirven.

--
Oho.