mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 460,614 views

Avatar
#441 • • Juzba Guest
En mitään mutta olen jo pidemmän aikaa haaveillut papukaijasta. Se olis just siisti!! *nauru**iloinen*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#442 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Juzba:
En mitään mutta olen jo pidemmän aikaa haaveillut papukaijasta. Se olis just siisti!! *nauru**iloinen*



Jaa, milläköhän tavalla korvia vihlovan korkealla äänellä rääkyvä otus olisi siisti? *ding*
Avatar
#443 • • Juzba Guest
Se on niin vitun ruma ja ärsyttävä et sen takia se olis siisti.. *nauru*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#444 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Juzba:
Se on niin vitun ruma ja ärsyttävä et sen takia se olis siisti.. *nauru*


No nyt puhut asiaa *nauru* Joskus aikoinaan vanhempien luona meillä oli papukaija ja hitto, että jokin eläin osaa olla ärsyttävä. Kun se rääky, niin sillä oli vielä sellanen ilme, että varmasti tiesi ärsyttävänsä. Oli kyllä sen sata kertaa lähellä, että en päästäny lutkulla ilmoja pihalle *nauru*
Avatar
#445 • • Kirsikka Guest
Pien sammakko, uiskenteli veessä... Tässä meidän Horsti. Siitä on vähän hankala saada hyvää kuvaa...
Avatar
#446 • • Cera Guest
Horsti on tosi kiva sammakko.
Mutta mua vähän hämmentää Jennin riemu aina kiljua ilosta kun niitten lattialla kävelee joku ömm esim pieni hämis 'HORSTILLE SE, HORSTILLE SE, OTTAAKAA KIINNI!1' :D
ambo

Posts: 42

#447 • • ambo höpörölli
Neljä porsasta *sydän* *pihkassa*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#448 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Olen tässä koiranomistajana pähkäillyt, että mistä johtuu sellainen tapa (pätee myös kissoihin), että kun koira oksentaa tai sillä on vatsa kuralla, niin tuotokset on 99%:n varmuudella matolla? Meillä matot peittää ehkä 20% lattiapinta-alasta ja silti lähes poikkeuksetta kaikki tulee matoille...*grr*
aivastus

Posts: 499

#449 • • aivastus Ärsyttävä

De Souza:
Olen tässä koiranomistajana pähkäillyt, että mistä johtuu sellainen tapa (pätee myös kissoihin), että kun koira oksentaa tai sillä on vatsa kuralla, niin tuotokset on 99%:n varmuudella matolla? Meillä matot peittää ehkä 20% lattiapinta-alasta ja silti lähes poikkeuksetta kaikki tulee matoille...*grr*


Tyhmiä koiria teillä.*hih*
Meillä sentään aika usein löytyy oksennukset jostain huoneen nurkasta, jonne mattoa ei ole asennettu. Eivätkä nuo kissatkaan matoille oksentele, nykyään oksentelevat 90% todennäköisyydellä kylpyhuoneeseen tai saunaan. Ja sieltä ne on onneksi helppo huuhdella pois.

Tällä hetkellä ei onneksi ole edes mattoja lattialla, kun tuo yksi koira vuotaa vielä. *hymy*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#450 • • RINY Guest
Yhen kissan mikä on ihan pähkähullu. *eiei* Ja mä ku niin toivoin et siit tulee rauhallinen kisu, mut paskat. *vink*
Trixie

Posts: 1,342

#451 • • Edited Trixie
Viivi, se norjalainen*plur**sydän*
Mussukka on pelastettu virosta ja silla on toinen silmä sokea koska ottanut ilmeisesti yhteen joskus koiran kanssa*uuh*

--
face your fears and live your dreams

Piina

Posts: 37

#452 • • Edited Piina
Meillä asustelee kaksi -korjaan kolme viljistä, siis viljäkäärmettä. Vilkkaita pötkylöitä.. Aivan uskomattomia eläimiä, joihin ei vain voi kyllästyä *jiihaa*

--
who knows...

Hartsa

Posts: 60

#453 • • Hartsa
Meilllä on asunu joulusta saakka perhonen sisällä. Päivät se kattelee ikkunan vieressä ulos ja välillä syö jotain hedelmää pöydältä.. Tavoitteena olis, että sen sais viä luontoon keväällä.. *hihu*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#454 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

idi:
meil on kärpänen.
se on parisen viikkoo lenneskellyt tääl..
nimi pitäis vaa kekksii viel... :P



Tolla periaatteella Divesillä on vähintään 70 lemmikkiä... Eläinrakas? Vai poikamies?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Ninka

Posts: 564

#455 • • Ninka
Mulla on pikkusisko, nimeltään satu. Aika huonosti kyl koulutettu mut toivottavasti se siitä rauhottuu.



*hih*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

hKt

Posts: 121

#456 • • hKt hökötti
Ihana kisu löytyy. *sydän*

--
*sydän*

Avatar
#457 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Oonkohan jo vastannu, no jos oon ni siinä sitten tulee uusiks. Avovaimon kanssa palvellaan 3 marsua joista 1 on avokin, toinen mun ja kolmas on osaomistus. Oma liskoharrastus pääsi vihdoin käyntiin tossa joulukuun alussa kun hankin arovaraanin. (Varanus exanthematicus)

Herra / Rouva Tasavallan Presidentti: http://ihku.org/~ujin/Kuvat/Presidentti_oksalla.jpg
Yrjö, Kilju, Helmi ja Yrjö taas alh. oik. (jättikuva) linkki

Marsut asuu keittiössä ja varaani makuuhuoneessa omassa boksissaan. Sen verran leppoisa yksilö tuo varaani ettei pahemmin pahastu käsittelystä.
Werccu

Posts: 11

#458 • • Edited Werccu
Kaksi cornish rex -tyttöä asustaa meidän kaksiossa. Luonteeltaan cornish rexit ovat seurallisia ja aktiivisia kissoja. Ne kiintyät omistajaansa ja haluavat olla mukana kaikissa kotiväkensä puuhissa. Omien kissojen ykkösharrastus on nukkuminen saunan jälkilämmössä. :)*sydän*
KittysDead

Posts: 381

#459 • • KittysDead Trooper
[iso]ÖIJTTIÄISII!!![/iso] *jiihaa* hiiih..

Mullon koira (jonka kyllä mummini varasti multa ja tätänykyä pitää panttivankinaan espoossa.
JA sitten 2hämähäkkiiiii... tarantelaa. Salmon pink ja valkopolvi. LS. (mitattu ennen nahanluontii) joku 10cm ja 7cm *plur* ne on himokkaita. uuh. *pihkassa*

JA kauhee määrä matoja ja öittiäisii jotka asustaa mun äärettömässä orkideaviljelmässä (joka edelleen odottaa edellises kämpäs et saisin ne tuotuu tänne... *uuh* ..on laiska enkä omista autooo.. eikä ne kaikki varmaan ees mahu mun yksiöön. *poks*)

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#460 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
villakoiria ympäri kämpää, koska en omista imuria... *igor* ja täl hetkellä on yksi kisu mutta huomisesta KAKSI*plur*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE