joulu kohta ovella...

394 posts, 20 pages, 127,769 views

Rocka

Posts: 150

#141 • • Rocka
hmm... joulussa parasta kinkku ja porkkanalaatikko...

ja se odotus, että saako jo avata lahjat *hahjust*
Chatte

Posts: 4,085

#142 • • Chatte Team Teknolipat :)
Joulussa on parasta joululoma.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#143 • • Chatte Team Teknolipat :)

Dragonfly:
... joulu on *sydän*ihkuasia *hih* mä en tiiä minkä takia mä oon aina niin joulufiiliksissä täysillä jostain lokakuusta alkaen *nauru* *plur*


Varmasti justiin näiden joulutouhoihmisten takia joululaulut pauhaavat lokakuusta lähtien ja joka torvesta ja luukusta toitotetaan joulua... Mä diggaan enemmän juhannuksesta, voisko sitä ruveta mainostamaan jo huhtikuussa! *pahis* *hih* *vink*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#144 • • Relic Guest
joulufiilis -100
Avatar
#145 • • yana Guest
eilen leivottiin pipareita! <3
Avatar
#146 • • hyperventilaatio Guest
Miksi joulusta tarvii tehdä niin iso numero teidän, jotka sitä vihaatte, keskuudessa? Jos joulu ei kiinosta, älkää antako koko aiheelle yhtään ajatusta.
cuteass

Posts: 172

#147 • • cuteass PinkeePinkiPinpi
Talvi sinänsä ihan ok,kunhan lunta tulis ja pääsis pulkkamäkeen*hih* Mutt joulu muuten perseestä,pakollisia sukulaiskäyntejä ja muuta vouhotusta*eiei* Siks oonkin jouluaaton ja muut välipäivät töissä ja siirrän juhlimiset uudelle vuodelle..

--
-Mie vaan

UnityF

Posts: 15,721

#148 • • UnityF joo just se

hardtrancegrrl88:
eilen leivottiin pipareita! <3



mäkin oon leiponu perjantaina sekä lauantaina pipareita ja torttuja...*sydän*
-P

Posts: 4,972

#149 • • -P

hardtrancegrrl88:
eilen leivottiin pipareita! <3



mä näin tollasesta kireestä -88 tytöstä unta että se leipo pipareita *justjoo**pahis**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

misjah

Posts: 3,373

#150 • • misjah Team Sika

mcee:
On se sääli et jotkut vihaa/ei jostain syystä pidä joulusta.. no okei, en mäkään sitä koko iltaa jaksa mut se pari tuntii perheen kans on kyl mukavaa aikaa, kun ei sitä koko porukal olla koos ku sillon. Sit kun ilta on saatu siihen pisteeseen et lahjat on jaettu ja niit on ihmetelty vähän aikaa, on aika siirtyä kavereiden luokse paikalliseen juottolaan ja sillon vasta ilo irtoaa*pelle*!!


täysin samaa mieltä.. jos viel sillon illalla jäis kotiin niin kyllä alkais ahdistaa ja paljon.. ku tuntuu joka kerta et bileet loppuu kesken ja sit alkaa tylsyys mut kiitos kavereille et niit on olemassa.. *joo*
ja paikalliset rulz jouluaattona!! *igor*

--
www.team*possu*.tk

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#151 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mekin väännettiin tortut poikaystävän kanssa toissapäivänä *slurps*

Mun mielestä ainakin koko ilta on tarkoitettu vietettäväksi perheen kanssa, ja myönnän, että se on kyllä vuoden kohokohtia. En mä minnekään baariin lähtis *pelle*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-xx-

Posts: 5,001

#152 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Hyzenthlay:
mekin väännettiin tortut poikaystävän kanssa toissapäivänä *slurps*


*väsynyt nauru* ... tsori *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#153 • • Relic Guest
joulu fiilis 100 *joo*
TonySt

Posts: 4,166

#154 • • TonySt mediamoguli
Meilläkin on kohta supiklubin kaa megapikkujoulut torttujen, glögin ja joululaulujen kera... jeejee

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Chatte

Posts: 4,085

#155 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mä lähden joulua pakoon Tunisiaan. Sieltä takaisin sitten Säteeseen *plur*

Itse asiassa ajoin tällä viikolla hakkuutyömaan ohi, ja sieltä tuli kuusen tuoksu - ja kyllä, ajattelin pitkästä aikaa lämmöllä joulua. Älkää kertoko kenellekään, tätä ei tapahdu usein. *vink*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

-P

Posts: 4,972

#156 • • -P
taitaapi mennä joulu yksin *hahjust**uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#157 • • UnityF joo just se
*hih* mä oon laittanu mun asunnon jo ihan joulukuntoon... mulla on jopa jo joulukuusi laitettuna.. tosin siihen meni muutama tunti kun selvittelin niitä lamppuja mut oli kyl ihan kivaa.. *plur*

Nyt oon ostallu/ tehny pieniä lahjoja perheenjäsenille ja muutamalle kaverille.. pipareita ja torttuja oon leiponu kotona sekä kaverin luona ja huoh on ollu kyl hauskaa..*plur*

Nyt sais sataa vain vähän lunta niin ei olini noin harmaata ulkona..*joo*
Avatar
#158 • • emppu Guest
SE O NIINKU NÄIN et jos ei oo lunta ei oo jouluu. PISTE*dissaa**dissaa**hmph**hmph*
Flamie

Posts: 478

#159 • • Flamie
Kohta saa taas maistella sitä ihanaa kinkkua.. *pihkassa*
She

Posts: 717

#160 • • She
Mun puolesta se voi olla sielä vieläkin.. Kunhan sitä lunta nyt vaan tulis.. Tänä jouluna ei tule joulua.*igor**hmph*