joulu kohta ovella...

394 posts, 20 pages, 127,361 views

UnityF

Posts: 15,721

#161 • • UnityF joo just se

Flamie:
Kohta saa taas maistella sitä ihanaa kinkkua.. *pihkassa*



mm... sitä mäkin ootan .. mä syön yleensäkkin koko vuotena todella vähän kinkkuu niin jouluna se maistuu sit erittäin hyvälle..*slurps**pihkassa*

[muokattu 14.12.2003 00:27]
MaSari

Posts: 1,986

#162 • • MaSari space jammer
Joulu olis niinku jo ylihuomenna!

smilie_weihnfenster2.gif

KIVA!

[muokattu 22.12.2003 09:56]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Chatte

Posts: 4,085

#163 • • Chatte Team Teknolipat :)

Chatte:
Mä lähden joulua pakoon Tunisiaan. Sieltä takaisin sitten Säteeseen *plur*


Ja niinhän mä luulin... nyt en tiedä vieläkään, mihin lähtisin, kun meni Tunisian matka perseelleen. *uuh* Mielessä ois Moskova tai Lontoo, mutta ottaa taas niin hyvin päähän, että voisin jäädä homentumaan tänne hankien väliin koko pirun pyhiksi... *dissaa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

MaSari

Posts: 1,986

#164 • • MaSari space jammer
Kaikille iloista joulun odotusta, ja joulua sitten kun on sen aika *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

super-enkuli

Posts: 1,521

#165 • • super-enkuli
Joulu vois pysyä poissa...

Ainoa hyvä asia mitä joulusta keksin on mamman porkkanalaatikko *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Chatte

Posts: 4,085

#166 • • Chatte Team Teknolipat :)

super-enkuli:
Joulu vois pysyä poissa...

Ainoa hyvä asia mitä joulusta keksin on mamman porkkanalaatikko *hymy*


Juuh, mutta mun mielestä parasta joulussa on kyllä pikkujoulut ja joululoma... *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dacey

Posts: 671

#167 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kohta se on ohi. *hymy*

parasta joulussa on ehkä se kalkkuna.. sen takia ehkä kannattaa jaksaa..
Avatar
#168 • • + Guest
Voi ihanaa!!! Mää oon ollu koko päivän kattelemassa kaikkia ihania joulujuttusia kaupungilla. Ikävä ku monilla vaan on niin hirvee paniikki ja hätä *uuh* Mää oon ite ottanu ihan rauhassa ja jättäny lähinnä ostamisen muille. Tänään paketoin ne kaikki kaksi lahjaa jotka oon hankkinu. Samalla tuli pari muutakin pakettia käärittyä. Se on niin mukava näpertelyä. *plur*

Tänä jouluna mun mummo opetti mut tekeen imellettyä perunalaatikkoa! Toivottavasti siitä tuli hyvää -aattona pääsee maistaan tuotoksiaan. Miinusta vaan on että taidan lihoo taas jonku kolme kiloo.. Mutta elintasomaha on hyvästä! -Vai eiks ookaan.. *blush*

Nautitaan joulusta -kukin tavallamme! *sydän*
Dacey

Posts: 671

#169 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Cata:
Miinusta vaan on että taidan lihoo taas jonku kolme kiloo.. Mutta elintasomaha on hyvästä! -Vai eiks ookaan.. *blush*



mut onneks tulee kivoja kemuja jonne pääsee hakkaa lattiaaa ja poistaa jouluruokii
tosin mulle on maistunu ruoka liiankin hyvin jo ennen jouluu
..kohta onneks voi alottaa pääsiäispaaston.. jos *blush*

[muokattu 23.12.2003 00:34]
UnityF

Posts: 15,721

#170 • • UnityF joo just se
Paketit on paketoitu..*sydän*
siivous on tehty..*sydän*
kuusi on jo aikoja sitten koristeltu *sydän*
tänään enää yhen lahja osto*sydän*
mun joulu....*sydän* *sydän* *sydän*
äm

Posts: 2,376

#171 • • äm
Sain puuhailla töissä pari tuntia sisustaen huonettani uudestaan, kun pomoon iski joulusiivous-fiilis ja hän halusi pistää pöydät ja muut huonekalut ympäriämpäri.

Vältyin viralliselta työnteolta.
On se hyvä, että joillain ihmisillä on joulufiilis *hymy*
Ja nyt kelpaa istuskella ja puuhailla kaikkea epäolennaista, kun sain valita pöydän paikan ja tietysti laitoin sen niin, että tähän ei näe kukaan *piis*

Enää vajaa tunti nysväämistä. Kylläpä meni nopeasti tämä päivä. Kiitos pomo *vink*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

lostgone

Posts: 2,493

#172 • • lostgone
Joulu on minulle Coca-colan mainoskampanja vailla mitään merkitystä.. En kauheasti arvosta ja oon varmasti yrittän masentaa kaikki mahdolliset ihkujouluselitykset mitä mulle on tultu selittämään jos niihin on liittynyt kaupallisuus.. Sit voin sietää joulua jos ei ole koko aikaista rahastustuputusta, mutta vain mun kanta asiaan..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

HaPsULi

Posts: 170

#173 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
ehdoton on kyllä joulupukin kuumalinja*hymy* oon tottunu joka joulu herämään ja kattomaan sitä (älkää kysykö miksi) tai oikeestaan en edes katso sitä vaan kuuntelen taustalla. Lahjat ei oo mulle mikään !must! juttu vaan enemmänkin se et koko perhe on koolla...jouluna on pakko olla lunta tai se fiilis lähtee kokonaan pois, plussaa olis vielä jos lunta satais jouluaattona*joo*.

Perinteiset jouluruuat ei oikein oo mun makuuni(lanttulaatikot ym mönjät(anteeksi jos joku niistä pitää)), mut kyllä mä kinkkua syön ja erilaisia salaatteja, rakastan meidän mamman*sydän* tekemää perunasalaattia*slurps* joka on niiiiiiiin parasta.

Ja päivä ennen jouluaattoa tehdään salaatit ym ruoat valmiiksi, kinkku yöksi uuniin ja ihanaa herätä aamulla siihen kinkun tuoksuun...

ja ei pidä unohtaa saunaa, lahjojen jaon jälkeen*hihu*

ja myöhään illalla mennään hautuumaalle toivottamaan ihanat joulut ja sytyttämään kynttilät myös vaarille ja mummille*sydän**ikävä*

tälläset jutut tekee joulun...ainakin mulle*joo*

*eikun joulua odottelemaan*.....ääk.....*sehän on jo melkein ovella*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Sinza

Posts: 2,227

#174 • • Sinza
Ihanaa, joulu tulee taas kohta*sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jazmine

Posts: 1,009

#176 • • Jazmine Pösilö
Joulu.. yks kauneimmista asioista *sydän*

--
Polcca on parasta *sydän*

Pätkis

Posts: 1,038

#177 • • Pätkis Pikkis
Just aamulla tajusin (ja hehkutin työkavereillekin) et kohta on joulu taas! *sydän*JOULU*sydän* Rakastan Joulua *pihkassa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#178 • • sapeli jokukukamikä?
Taitaa useimmille Joulu oikeasti merkata sitä millaiseksi perheen lapsuusajan perinteet sen on muokanneet... Kyllä mullekin tulee mieleen semmonen lämmin ja kotoisa tunnelma, ilmassa jouluruokien ja kynttilöiden ja havunneulasien tuoksuja, aina käden ulottuvilla piparia tai konvehteja tai pähkinöitä tai kuivahedelmiä... Perhe yhdessä ja kellään ei kiire minnekään, kaikki vaan katselee telkkaa tai lukee kirjoja... Ja sit kavereiden kanssa pienet kävelyt illalla kun on ihan pimeätä ja isot pehmeät lumihiutaleet leijailee laiskasti maahan. *hihu*

Ja mä luulen että osa siitä rentoutuneesta olosta tulee just siitä että siihen Jouluun panostaa ne pari edellistä viikkoa ja häärää niiden lahjojen ja muiden järjestelyjen kanssa *joo* Mua ei haittaa jos en saa lahjoja - jos ei ole löytynyt sellasia "just ku mulle tehty"-juttuja niin sitten ei maksa vaivaa... Mutta just Jouluna on kiva pitää kaikki kaverit ja ystävät ja sukulaiset mielessä kun kiertelee kaupoissa, ja se tunne kun löytää täydellisen lahjan jollekin... *plur*

Ja kohta se on taas *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#179 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Joulu on aivan mielettömän ihana*sydän*

Se on ainoa sellainen "rauhallinen" juhla vuodessa ja siitä pitää saada kaikki irti.

Se ärsyttää, että kaupat alkavat hössöttää joulusta aivan liian aikaisin ja siinä tuntuu joulun merkitys olevan vaan lahjoissa, vaikka mun mielestä lahjat ovat vähäpätöisin asia joulussa.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

lostgone

Posts: 2,493

#180 • • lostgone
Nyt on vasta marraskuu, rajottakaa vähän*dissaa*
Minun mielestäni
Joulu on syvältä, joulu on coca-colan värinen, joulu on materiaa jolla korvataan henkisyys. Joulu on ahneutta vailla mitään merkitystä, koska joulun pitäisi löytyä ihmisen mielestä eikä tv:stä tai promosta.
Lisäksi jouluruoat maistuvat pahalta, tämän joulun bonusrangaistuksena on, että uusintana näytetään McDonaldsin syökää kanaa-mainoksia*hmph*
Sitä paitsi joulupukkia ei ole olemassa ja jos silti uskot, niin se ei ole kotoisin suomesta koska suomalainen pukki ei käyttäisi punaisia vaatteita*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.