Syön mitä vaan tarpeeks nälkäsenä, mut homejuusto, herkkusienet, oliivit, hillosipulit (tai mitkä lie). On ainakin sellasia mitä en itte sörssi omiin safkoihini muuten kun vahingossa.
En varmaan oo maistanu niin eksoottisia safkoja vielä et voisin todella inhota yhtään mitään.
Kysehän on vaan nälän määrästä. Tuskin kukaan sovinnolla nälkään kuolee tai ainakaan kovin moni.
mää vähän luulisin et varmaan inho niitä ruokia kohtaan jota inhoon on johtunu siitä et miten ne on valmistettu. Vähän niinku et kebabbi voi maistua jossain raflassa naapurin fifille ja sit toisessa raflassa sama setti tehdään niin et tuntuu ja maistuu taivaalliselle..
Eli uskon kyllä, että jostakin vielä varmasti löytyy esim. niin hyvin laitettua uunijuustokalaa, että mieli senki suhteen muuttuu.
Tulee ekana mieleen kaupasta ostettu joku kuppi/pussi tomaattikeitto. Sen jälkeen niihin ei ole uskaltanut koskea...
Ruoka-aineista ainakaan kirpeitä greippiä, puolukkaa ja karpaloa ei kyl pysty paljalteen oikeen syömään, mut jotkut niistä tehdyt ruuat on ihan jees.. Esim äidin tekemä vispipuuro
Veriletut - kersana söin ihan innoissani, mutta nykyään ei jotenkin vaan putoa. Tulee ihan kylmiä väreitä, kun vaan ajatteleekin. *hrr* Silli on myös sellainen, joka jo ajatuksena etoo (tosin en ole ikinä kunnolla tämän takia niitä edes maistanut, ties vaikka tykkäisin :). Silakat - nämä ei vaan toimi. Ei mun mielestä niin hyviä, että kestäisi sen ruotomäärän.
Nämä nyt tulee ensin mieleen. Muuten menee kyllä suurinpiirtein ihan mikä vaan alas.
inhoon limaista ruokaa... siis jos jossain kalassa on kamalasti sitä epämäärästä limamössöö (=ihraa) niin jää syömättä. muuten kyl tippuu melkein kaikki pöperöt, olomuodosta riippumatta.
Ei nyt voi sanoa, että inhoan, mutta mulla on sellainen outo tapa,etten pidä "sekoitetusta ruoasta". Ts. en voi sietää keittoja (paitsi pinaattikeitto menee, koska se on vielä suht homogeenistä), tai esimerkiksi makaronilaatikkoa. Makaroni ja jauheliha erikseen toki maistuvat.
Eilen dädi laittoi muille pyttipannua - mä söin lihapullia, makkaraa, kananmunan ja perunaa erikseen ja tosi nannaa oli.
Mä en todellakaan tiedä, mistä tää pakkomielle tulee. Oon vähän vaikee.