mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 152,056 views

Woox

#681 • • Woox
Oliivit *poks*
Worin

#682 • • Worin
Syön mitä vaan tarpeeks nälkäsenä, mut homejuusto, herkkusienet, oliivit, hillosipulit (tai mitkä lie). On ainakin sellasia mitä en itte sörssi omiin safkoihini muuten kun vahingossa.

En varmaan oo maistanu niin eksoottisia safkoja vielä et voisin todella inhota yhtään mitään.

Kysehän on vaan nälän määrästä. Tuskin kukaan sovinnolla nälkään kuolee tai ainakaan kovin moni.
Lyylikki

#683 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Helppo. Hernekeittoo.

Kaikkee muuta yritän olla inhoomatta ja opetella syömään.
..no such user..

#684 • • ..no such user..
mää vähän luulisin et varmaan inho niitä ruokia kohtaan jota inhoon on johtunu siitä et miten ne on valmistettu. Vähän niinku et kebabbi voi maistua jossain raflassa naapurin fifille ja sit toisessa raflassa sama setti tehdään niin et tuntuu ja maistuu taivaalliselle..

Eli uskon kyllä, että jostakin vielä varmasti löytyy esim. niin hyvin laitettua uunijuustokalaa, että mieli senki suhteen muuttuu.
Josssu

#685 • • Edited Josssu
Veriletut, maksalaatikko yms sisäelinpöperöt.
Kinkku, makkara, metukka, pekoni..
simpukat, etanat
Pinaattikeitto, porkkana- ja lanttulaatikko (näitä voin syödä hätätilanteessa, yllämainittuja en )
the tourist

#686 • • the tourist
Tulee ekana mieleen kaupasta ostettu joku kuppi/pussi tomaattikeitto. Sen jälkeen niihin ei ole uskaltanut koskea...

Ruoka-aineista ainakaan kirpeitä greippiä, puolukkaa ja karpaloa ei kyl pysty paljalteen oikeen syömään, mut jotkut niistä tehdyt ruuat on ihan jees.. Esim äidin tekemä vispipuuro *sydän*
Inferno@Tre

#687 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Liki kaikkia meren elukoita (limaisia paskiaisia moiset) tonnikalaa ja muutamia muita poikkeuksia lukuunottamatta.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Kianoni

#688 • • Kianoni pomputtaako?
eläimistä peräisin olevaa
oooo

#689 • • oooo
en vissiin mitään.. kaikki menee *joo*
ipe

#690 • • ipe X-Rust / Holvi
Varsiselleri ei mee kurkusta alas. Muuten mä syön kyllä about ihan mitä vaan.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

m1kk3

#691 • • m1kk3 no-life
homejuustot, tomaatti, silli, ja etenkin kaikenlaiset veriruoat, mä en käsitä miten joku voi syödä niitä *eiei* *sars*

mut melkein kaikki muut menee :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tropico

#692 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
- kaalikääryleet
- sienet
- kaalihässäkät
- silli
- sienet
Pepi

#693 • • Pepi
Kaikki kaaliruuat, kun kaalista ei kuulu ääni syödessä.*toktok*

--
.-Pepi-.
#694 • • titityyt Guest
Tuore bambu ja liha. Yöks
tomii

#695 • • tomii kallion herttua
Veriletut - kersana söin ihan innoissani, mutta nykyään ei jotenkin vaan putoa. Tulee ihan kylmiä väreitä, kun vaan ajatteleekin. *hrr* Silli on myös sellainen, joka jo ajatuksena etoo (tosin en ole ikinä kunnolla tämän takia niitä edes maistanut, ties vaikka tykkäisin :). Silakat - nämä ei vaan toimi. Ei mun mielestä niin hyviä, että kestäisi sen ruotomäärän.
Nämä nyt tulee ensin mieleen. Muuten menee kyllä suurinpiirtein ihan mikä vaan alas.

--
reivaan kunnes kuolen

#696 • • + Guest
inhoon limaista ruokaa... siis jos jossain kalassa on kamalasti sitä epämäärästä limamössöö (=ihraa) niin jää syömättä. muuten kyl tippuu melkein kaikki pöperöt, olomuodosta riippumatta.
LAZ

#697 • • Edited LAZ Re-form
Sienet -> ei maistu millekkää, mutta koostumus on niin ällöttävän kuminen

Janssonin kiusaus -> kertakaikkisen oksettavaa

Ryynimakkara -> kuivaa, mautonta, jää suuhun pyörimään eikä voi nielasta
enkeliina

#698 • • Edited enkeliina kiksurinsessa
-Mustamakkara
-Verilätyt
-Tomaattisilakat
-Janssoninkiusaus
-Feta
-Maksapihvit
-Simpukat

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

KooKie

#699 • • KooKie aka. Petress Pan
Ei nyt voi sanoa, että inhoan, mutta mulla on sellainen outo tapa,etten pidä "sekoitetusta ruoasta". Ts. en voi sietää keittoja (paitsi pinaattikeitto menee, koska se on vielä suht homogeenistä), tai esimerkiksi makaronilaatikkoa. Makaroni ja jauheliha erikseen toki maistuvat.

Eilen dädi laittoi muille pyttipannua - mä söin lihapullia, makkaraa, kananmunan ja perunaa erikseen ja tosi nannaa oli. *slurps*

Mä en todellakaan tiedä, mistä tää pakkomielle tulee. Oon vähän vaikee. *blush*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!