mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 152,049 views

Zandy

#701 • • Zandy

KooKie, 5.7.2006 09:34:
Ei nyt voi sanoa, että inhoan, mutta mulla on sellainen outo tapa,etten pidä "sekoitetusta ruoasta". Ts. en voi sietää keittoja (paitsi pinaattikeitto menee, koska se on vielä suht homogeenistä), tai esimerkiksi makaronilaatikkoa. Makaroni ja jauheliha erikseen toki maistuvat.

Eilen dädi laittoi muille pyttipannua - mä söin lihapullia, makkaraa, kananmunan ja perunaa erikseen ja tosi nannaa oli. *slurps*

Mä en todellakaan tiedä, mistä tää pakkomielle tulee. Oon vähän vaikee. *blush*

Mulla on vähän sama juttu ns. -laatikko ja -kiusaus ruokien kanssa. En ymmärrä miksi hyvät raaka-aineet pitää muussata yhteen yhdeksi mössöksi. Kaikenlaiset liha-perunalaatikot, purjo-sipuli-perunalaatikot ja kasviskiusaukset mitä koulussa on välillä tarjolla jää multa totaalisesti valitsematta. Peruna on jees, sipuli ja purjo on jees, liha on jees, mutta mielellään erikseen tarjoiltuna. Jotenkin mä vierastan tollaisen "kaikki yhdessä kasassa mössönä" -ruuan makua.
#702 • • jesus Guest

ipe, 4.7.2006 23:27:
Varsiselleri ei mee kurkusta alas. Muuten mä syön kyllä about ihan mitä vaan.

Mietin jo, ettei oikein löydy hirveesti sellasta mitä en söis, mut varsiselleri tosiaan aiheuttaa kakomista *nauru*
Laura

#703 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Niit on ikävä kyl aika paljon, vaik mut onki opetettu kaikkee maistaa, mut täs kaks ekaa mitkä tulee mieleen:Maksaa ja homejuustoa-yök.
m1kk3

#704 • • m1kk3 no-life

Zandy, 5.7.2006 09:47:
--clips--

te ootte ihan outoja *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

AlexS

#705 • • AlexS kummasetä
Maksamakkaraa

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

AnderS

#706 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mä kans luulin olevani kaikkiruokainen, mutta selleri ja kaalisafkat saa multa pakit. Varsinkin keitetyt sellerin haju saa mussa aika voimakkaan kakomisreaktion aikaiseksi.
#707 • • Edited Viivi Guest
Kummisetä- pizzaa *poks*

edit: Lapsena jouduin syömään sianpääsylttyä eli aivomuhennosta *eiei**dissaa*
larzizi

#709 • • larzizi
Tähän on hyvin lyhyt ja yksinkertainen vastaus: kala.

Kalapuikot menevät juuri ja juuri, jos niitä on ihan pakko syödä. Mutta niin myös ne ja muutkin kalat aiheuttavat heti pienen oksennus reaktion... tai sellaisen yökkäyksen.

En tiedä yhtään mistä tämä kalan inhoaminen mahtaa johtua. Joskus pienenä söin todella paljon kalaa ja mm. kirjolohta olin kuulemma koko ajan pyytänyt lisää ja lisää. Mutta jossain kohtaa ilmeisesti on vain tullut sellainen käännös, että mikään kala ei maistu hyvältä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Wanna B

#710 • • Wanna B Rattopoika
Kala, kaalikääryleet ja kaikki ruoka mihi sotketaa munakoisoo, ei vaa pysty vetää......

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Remedios

#711 • • Remedios pikku taiteilija
Lihaaa ja kalaa!! En ole koskaan syönyt.., en edes vauvana (vanhempien päätös). Joskus oon maistanut makkaraa ja lihapullaa, mut joo yök!!*poks*
Varmaan kuolisin jos söisin jonkun pihvin. Mun elimistö ei tunne käsitettä "liha".
Jago

#712 • • Jago un-trained monkee
aika harvaa ruokalaaduista en inhoo..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kap-pu

#713 • • kap-pu the amazing suction cup boy

larzizi, 12.8.2006 14:56:
Tähän on hyvin lyhyt ja yksinkertainen vastaus: kala.

harmi! etenkin rasvaisen kalan (lohi yms.) syönti auttaa rakentamaan aivojen välittäjäaineita ja vieläpä tuoreen brittitutkimuksen (wau!) mukaan suojaamaan Alzheimern taudilta. no mut. ei kaikki voi pelastua. :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

KuZ

#714 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan
Kaikki mihin on liitetty kookosta on ollu aina melko karseeta
larzizi

#715 • • larzizi

kap-pu, 13.8.2006 01:14:
harmi! etenkin rasvaisen kalan (lohi yms.) syönti auttaa rakentamaan aivojen välittäjäaineita ja vieläpä tuoreen brittitutkimuksen (wau!) mukaan suojaamaan Alzheimern taudilta. no mut. ei kaikki voi pelastua. :(

Joo, olishan kalan syönnistä apua vaikka mihin, mutta en kyllä minkään brittitutkimusten takia sitä ala syömään *eiei*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

#716 • • Equalizer Guest
Nuudeleita
Tiah

#717 • • Tiah
Liha ja kala täälläkin...

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Avernian

#718 • • Avernian Kerettiläinen
Hiilarimössöt, aineosista viis.

--
Liian totta ollakseen hyvä.