142 posts, 8 pages, 19,993 views
teh interweb pelastaa! :DD
Mun mielestä jossain kohtaa aletaan meneen vähän huonoon suuntaan, kun platinumin moderaattorit alkaa postaileen vittuilugiffejä?
Ja tahdon kaikille painottaa sanaa postannut, eli en ole ko. kuvan muokkaaja. Mun photariskillit eivät riitä edes korjaamaan valoisuutta.
Ja ei kai missään foorumin säännöissä ole moderaattorilta kielletty huono tai mauton huumori ;)
jos joku duunaa yhden hauskan giffin niin miks siitä pitää vetää herneet nenään? pistäkää skabat pystyyn ja kattokaa kuka tekee kovimman! kamoon..
Ja ei kai missään foorumin säännöissä ole moderaattorilta kielletty huono tai mauton huumori ;)
voi lollero et elämä on sitten vakavaa. Joku tekee väsyneen giffin mikä naurattaa sen minuutin verran ja ihmisil on kameleita nenässä jo :D
Ja mielestäni olen ivannut klubitusta lähinnä juttujen aiheista, mitkä ovat demi-tasoa, eivätkä ole tunkiolla. Freestyle on platinumin tunkio, joten täällä voi paska lentää.
Jepjep. Eli jos peruskoulussa joku tekee toista pilkkaavan kuvan, ni sen kuvan piirtäminen on pahempi juttu, ku se että sitä levittää koulun ilmoitustauluille?
Jepjep. Eli jos peruskoulussa joku tekee toista pilkkaavan kuvan, ni sen kuvan piirtäminen on pahempi juttu, ku se että sitä levittää koulun ilmoitustauluille?
Voi hellanpuudeli! No, se nyt riippuu siitä miten kohde reagoi pilakuvaan. Mä haastan jokaisen photariurpon tekemään jostain mun kuvasta animoidun giffin ja postaamaan ne tänne! Saadaankin nauraa mun isolle päälle oikein porukalla!
No, se nyt riippuu siitä miten kohde reagoi pilakuvaan!
jos joku duunaa yhden hauskan giffin niin miks siitä pitää vetää herneet nenään? pistäkää skabat pystyyn ja kattokaa kuka tekee kovimman! kamoon..
Näin Samuli Kemppi, 29v.
Että oikein "joku." Iso mies eikä sen vertaa munaa, että seisoisi edes tyhmyyksiensä takana omalla nimellään.
Mitä tulee moderaattoriosapuoleen, niin odotinkin täällä sekunttikellon kanssa että koska se tutkintapyyntöpriva on laitettu levitykseen.
Kyllä, todellakin näin. Ite en jaksa vedellä herneitä nenään jostain interverkon pikkupilasta.
Jos tollasesta vetää herneen nenään, täytyy kyseessä olla taydellisen itsetunnoton tyyppi tai sit vaan puhtaasti idiootti.
Et itse ole levittänyt yhtäkään kuvaa irkissä/jossain, joka herjaisi mahdollisesti jotain ihmistä? Jos vastaus on 'et' niin sitten en enempiä postaile, mutta jos olet, niin äärettömän tekopyhää käytöstä mielestäni.
Kyllä, todellakin näin. Ite en jaksa vedellä herneitä nenään jostain interverkon pikkupilasta.
Jos tollasesta vetää herneen nenään, täytyy kyseessä olla taydellisen itsetunnoton tyyppi tai sit vaan puhtaasti idiootti.
Ootkos koskaan tullut ajatelleeksi, että ei se koulukiusaajakaan määrittele sitä onko sen duunailut "pikkupiloja" vai henkistä väkivaltaa? Sen tekee se toinen osapuoli.
Jos sulla on noin kova tendenssi kepposteluun, niin tulehan ihan oikeasti vaikka jututtamaan livenä jos pokkaa riittää muuhunkin kuin teh intarwebailuun.
Meidän isi on isompi kuin tein isi? Mä muuten nostan 100 kiloo penkiltä, paljos sä hyppäät pituutta?