Minua vain ihmetytti se paatos millä ulkopuoliset ovat tähän paneutuneet.
pätkää lainatakseni asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta en voi sanoin kuvailla sitä epäuskon ja jonkinasteisen järkytyksen määrää mitä tiettyjen ihmisten asenteet ja ajattelumallit on herättäny mussa ku tätä topikkia on lukenu.
kyllä jUSSi sun anteeksipyyntö on noteerattu, ja toivottavasti asianosaisten ja sun välit ovat todellakin nyt kunnossa. mua ei vaan hirveesti vakuuta tämän tyylinen mentaliteetti:
"ANTEEKSI. (vaikka ohan toi v*tun naurettavaa ottaa nokkiinsa tollasesta, eihä kukaan ny voi tollasesta oikeesti suuttua, mulla ja mun kavereilla on ollu tosi hauskaa ja pari tyyppiä on vaan nihkeenä -> no harm done, tätä ei voi millään tavalla rinnastaa mihinkään kiusaamiseen, me ei TODELLAKAAN tehty tätä missään vittuilumielessä, tän kuvan idea ei varmasti tullu mistään eri 'skenejen' välisestä nihkeydestä, EIHÄN TÄSTÄ NYT HERRANEN AIKA SENTÄÄN VOI KERTAKAIKKIAAN MITENKÄÄN KUVAN KOHDE OIKEESTI SUUTTUA IKINÄ! EI! EI VARMASTI!)"
tuntuu vaan siltä että vaikka virheet on myönnetty ja anteeks on pyydetty ni tosissaan ei silti olla oltu. ja kaiken tän vääntämisen jälkeen asia on paisunu jo niin isoks et tolle asialle tuskin voi mitään ees tehdä. mut kai nääkin sit vaan on makuasioita. ja mitäpä mun mielipiteellä muutenkaan on väliä..