142 posts, 8 pages, 20,001 views
Tämä giffi pääsee kyllä täysin uusiin sfääreihin kun kuuntelee tätä samalla.
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF30031-01-01-01.mp3
ite
enkä nyt halua millään tapaa puolustella "kiusaajia", mutta jos mulle tulee ircissä tai plattarilla tai vaikka livenä joku x -hengen poppoo valittamaan että oon runkku ja tekno on paskaa musaa, niin siinäs sit valittavat.
mun 1c arvoinen narina ja tilitys. eikä siitä sen enempää.
itelle tuli kyllä enemmänkin sellainen "vittuuxxx niizt kiusaajista" henki.
ja en tiedä (kun en tiedä) mistä kuka tahansa on itteensä ottanut, mutta jos se johtuu pelkästään kixu/polkka -vittuilusta ja yhdestä/parista giffistä niin aika herkästi ottaa itseensä.
enkä nyt halua millään tapaa puolustella "kiusaajia"
tietty, jos kuvassa olis ollu jotain homokääpiöitä ja shemaleja nussimassa ja pää olis lisätty sinne, SE olis ollu pilkkaavaa.
mutta jos on valokuvaamassa ja pää "räjähtää", niin ei oo mun mielestä mitään aihetta loukkaantua. ehkä en_vain_ymmärrä.jpg
eikös se ei-vittuilu olekaan pahinta vittuilua? vai mitäs.
ja tosiaan: missä vaiheessa tässä on muuta kun hassuteltu? onko sekin
vittuilua nykyään?
PUSSIES.
Kyse on huumorilla heitetystä läpästä (kuten tuolla Feedback:n puolella jo Serotonotille kirjoitinkin) joka suuntautuu enemmänkin tietyn musagenren diggailijoista muodostetun yleistämismielikuvan varaan...
Ei suoranaisesti vittuilua kenellekkään.
Enemmän toi on vaan huvittava läppä...
Mistään loukkaavasta ei mun mielestä ole kyse.
haha, tästä alkaa kyl oikeesti tulla ihan ala-aste flashbackeja, ku jotain kiusattiin siellä ja opettaja tuli väliin ni kiusaajat vaan heitteli legendaarisia fraaseja kuten "leikkiähän tää ny vaan oli", "ihan huumorilla vaan heitettiin", "mitä sä ny pienistä suutut", "ei voinu sattuu ku ei vertakaan tuu" ja "eihän me ny ees lyöty kunnolla"