Purismi

142 posts, 8 pages, 20,013 views

#101 • • drS Guest

Minua vain ihmetytti se paatos millä ulkopuoliset ovat tähän paneutuneet.

pätkää lainatakseni asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta en voi sanoin kuvailla sitä epäuskon ja jonkinasteisen järkytyksen määrää mitä tiettyjen ihmisten asenteet ja ajattelumallit on herättäny mussa ku tätä topikkia on lukenu.

kyllä jUSSi sun anteeksipyyntö on noteerattu, ja toivottavasti asianosaisten ja sun välit ovat todellakin nyt kunnossa. mua ei vaan hirveesti vakuuta tämän tyylinen mentaliteetti:

"ANTEEKSI. (vaikka ohan toi v*tun naurettavaa ottaa nokkiinsa tollasesta, eihä kukaan ny voi tollasesta oikeesti suuttua, mulla ja mun kavereilla on ollu tosi hauskaa ja pari tyyppiä on vaan nihkeenä -> no harm done, tätä ei voi millään tavalla rinnastaa mihinkään kiusaamiseen, me ei TODELLAKAAN tehty tätä missään vittuilumielessä, tän kuvan idea ei varmasti tullu mistään eri 'skenejen' välisestä nihkeydestä, EIHÄN TÄSTÄ NYT HERRANEN AIKA SENTÄÄN VOI KERTAKAIKKIAAN MITENKÄÄN KUVAN KOHDE OIKEESTI SUUTTUA IKINÄ! EI! EI VARMASTI!)"

tuntuu vaan siltä että vaikka virheet on myönnetty ja anteeks on pyydetty ni tosissaan ei silti olla oltu. ja kaiken tän vääntämisen jälkeen asia on paisunu jo niin isoks et tolle asialle tuskin voi mitään ees tehdä. mut kai nääkin sit vaan on makuasioita. ja mitäpä mun mielipiteellä muutenkaan on väliä..
#102 • • upee Guest
paras threadi ever.
#103 • • upee Guest
lähtekää ny vittu oikeest kaikki kaljalle, kimpassa tai yksinään.
#104 • • jUSSi Guest

tuntuu vaan siltä että vaikka virheet on myönnetty ja anteeks on pyydetty ni tosissaan ei silti olla oltu.

Kylä tääl ihan tosissaan ollaan. Toivon vaan, että jokainen oppii tästä jotain. Osa ottamaan asiat rennommin, osa miettimään ennen postaamista, osa miettimään ennen bensan kaatoa liekkeihin jne.

Mut tres kyl sanoi viisaita sanoja.
#105 • • JimmyD Guest
Miten tämä topic liittyy purismiin? Tai no ehkä siten, että puristit on ankeita ja tää topic on myös sitä, jatkakaa samaan tahtiin..
#106 • • Jone Guest
Vähäpätöisenä sivuhuomiona mainittakoon, että Samuli ei edelleenkään ole poistanut kuvaa webistä, vaikka ilmoitti tekevänsä niin jo liki vuorokausi sitten.

Sanansa mittainen "mies?"
#107 • • Quu Guest

Vähäpätöisenä sivuhuomiona mainittakoon, että Samuli ei edelleenkään ole poistanut kuvaa webistä, vaikka ilmoitti tekevänsä niin jo liki vuorokausi sitten.

Kuva tuo oli juuri se kuva joka oli hostattu www.imageshack.us -palvelimella, niin sitä ei ikävä kyllä helposti poisteta. Mailaamalla varmaan kyllä. Kysymys vaan kuuluu, että kenellä on enään linkki siihen kuvaan?
#108 • • Samuli Guest

Jone, tein tuon loukkaavan giffin, kyllä, edelleen pyydän anteeksi sitä. Kuitenkaan en ole sitä itse mihinkään levittänyt. Näytin kavereille ja poistin omalta serveriltä välittömästi.
#109 • • Jone Guest

Kuva tuo oli juuri se kuva joka oli hostattu www.imageshack.us -palvelimella, niin sitä ei ikävä kyllä helposti poisteta. Mailaamalla varmaan kyllä. Kysymys vaan kuuluu, että kenellä on enään linkki siihen kuvaan?

Jone, tein tuon loukkaavan giffin, kyllä, edelleen pyydän anteeksi sitä. Kuitenkaan en ole sitä itse mihinkään levittänyt. Näytin kavereille ja poistin omalta serveriltä välittömästi.

...ja ton pitäis kiinnostaa mua ja/tai Panua? Miksi?

Meistä kumpikaan ei ole kuvaa sinne laittanut, joten sen varmaan hoitaa sieltä pois koko kalabaliikin pääpormestari tavalla tai toisella.
#110 • • Samuli Guest

...ja ton pitäis kiinnostaa mua ja/tai Panua? Miksi?

Meistä kumpikaan ei ole kuvaa sinne laittanut, joten sen varmaan hoitaa sieltä pois koko kalabaliikin pääpormestari tavalla tai toisella.

Mä en ole vastuussa muiden tekemisistä. Lopetetaan jo, ok?
#111 • • Pas-2 Guest
Tyhjänpäivästä länkytystä molemmin puolin. Kokeneena kusipäänä olen jo oppinut milloin kannattaa lopettaa ja poistua vaikka paikalta jos ei nappaa.

Sen olen myös huomannut ettei omaansa saatikka kavereitaan kannata keskustelupalstoilla tai irc:ssä puolustaa kovin pitkälle, saa vain enemmän vittuilua ja naurua osakseen. Vaikka asia olisi kuin lähellä sydäntä tahansa. Ainoa henkilö kenen oikeuksia kannattaa yrittää puolustaa on oma puoliso, sen loukkaaminen on jotenkin kielletty asia myös täällä.

"Poistakaa kuva intternetistä" on hyvinkin pitkälle turha vaatimus. Kerran on kuva jossain jaossa jokin kuva tahi artikkeli niin se on siellä aina.

Ja muistakaa, uhkailu auttaa aina ja sitä kannattaa *aina* käyttää ensimmäisenä kun haluaa saada jonkin asian muuttumaan mieleisekseen. Toimii hyvin varsinkin anonyyminä. (Joo tiedän ettette puhu anonyymisti, mainitsin vain, että tiedätte jatkossa)
#112 • • geeezz Guest
Ootte te kyl aika kakaroita. :D

-g.
#113 • • e-r0 Guest
this is insane..
#114 • • Edited sonni Guest
joo kiitos vaan jaaritteluista, eihän tuota itkua jaksa erkkikään enää lukea.

eihän tähän enää edes tarvi räjähtäviä giffejä kun lukee näitä avautumisia.

serotonotin kanssa samoilla jäljillä siinä, että monty pythonit (etenkin
lentävät sirkukset) ovat hyvinkin terapeuttista tavaraa. vaan enpä sotkisi
sitä millään tavalla tähän hiusten halkomiseen.

mutta tämä neljäs sivu.. eijei. koittakaa uskoa edes vähän lajitovereihinne.
eivaan, helppohan se on itse nauraa kun en ole saanut editointia osakseni,
eikös niin.

oikeasti, ette tiedä ilkivallasta/pilkanteosta/kiusaamisesta mitään, jos
pasmat menee näin pienestä solmuun :D

korjaas homekorva tuo threadin typo, eikös siinä pitäis olla ällä, eli 'plurismi' :)
#115 • • H_Lecter Guest

Ootte te kyl aika kakaroita. :D

-g.

no shit sherlock :D:D
#116 • • trakkerterrorist Guest
Yrittää ymmärtää. :D
#117 • • Kaino Guest

exactly, läheks surutoimeen?
#118 • • Jone Guest

Mä en ole vastuussa muiden tekemisistä. Lopetetaan jo, ok?

Itseasiassa sä olet viimeisen päälle vastuussa tämän koko hässäkän olemassaolosta. Olisiko toi kuva siellä missä se on ilman sun kontribuutiotasi asiaan?

On se kummaa kuinka sä päätät koska pelit aloitetaan ja sit katsot olevasi vielä oikeutettu päättämään lopettamisajankohdankin.

Kummatkin meistä tietää että noilla sun anteeksipyydöilläsi on saman verran arvoa kuin ruplilla, joten hoida nyt edes tämä homma kotiin asti.
#119 • • Homegrove Guest

Mä voisin lähteä mutta en kyllä tarjoo sulle saatana.
#120 • • tenor Guest

Mun mielestä nettiä (tai mitään muutakaan) ei pidä ottaa turhan vakavasti, mutta jossain on vika jos huumoria ei pysty kehittämään kuin jollekin henkilölle joukolla nauramalla...

Voisitko olla kiusaamatta muita henkilöitä kutsumalla heitä viallisiksi :(