1,327 posts, 67 pages, 523,896 views
nomic, 26.10.2006 18:50:
taas vaihteeksi painajaisia.
kaikkien läheisten ruumiit on aseteltu pöydille ja pöytien yläpuolella roikkuu jokin suuri metallipallo. Se tipahtaa yhtäkkiä ja murskaa kaikkien päät ja herään paniikkikohtaukseen.
Bio, 13.11.2006 15:15:
Yhdel areenal soi jotain europoppia (esim. erotic ), toisella suomidancea.. Lopuks päädyn johonkin tunkkaseen kellariin jossa soi rnb/rap-musaa. Huh.. kamala uni.
KooKie, 13.11.2006 15:29:
---
Bio, 13.11.2006 15:15:
Yhdel areenal soi jotain europoppia (esim. erotic ), toisella suomidancea.. Lopuks päädyn johonkin tunkkaseen kellariin jossa soi rnb/rap-musaa. Huh.. kamala uni.
---
HUH! Onneks mun painajaisissa vaan mun kaikki läheiset kuolee ja mua kidutetaan leikkaamalla sormet pois jne. Mitä vaan, kunhan mun ei tarvitse unissani kuunnella populäärimusiikkia. :D
No tosiasiassa mun unet on ihan sairaan mässyjä, koska useimmiten tiedostan uneksivani ja pystyn siten ohjailemaan tapahtumia. Yhdessä unessa oltiin esimerkiksi pikkuveikkani kanssa läheisellä pururadalla, jonka metsiköissä vaani hirviö. Siinä sitten tajusin, ett untahan tämä on, joten kuvittelin, että asutaan avaruusaluksella, joka sädettää meidät kyytiinsä siitä just, ennen kuin tää hirviö hyökkää. Sitten siellä aluksella toki oli vain hyvännäköisiä miehiä ja... noh... niin. :D
KooKie, 13.11.2006 15:29:
HUH! Onneks mun painajaisissa vaan mun kaikki läheiset kuolee ja mua kidutetaan leikkaamalla sormet pois jne.
RainChild, 13.11.2006 16:42:
-klips-