1,327 posts, 67 pages, 624,274 views
Olin Hugh Hefnerin Playboy-mansionissa.
Jatkoin kuitenkin. Riisuin esimerkkinä omat vaatteeni ja nainenkin riisui. Hitto, klitoris oli naisella peukalon kokoinen. Katsoinkin ensin, että onko se muna, mut se olikin jokin ihan outo häkkyrä, siis prkl jättimäinen klitoris!!Mä sit aloin miettii, että mitäs tää nainen ny tekee playboy-mansionissa?? Sit yöpöydältä kurkotin tään naisen uusinta filmiä, jossa hän esiintyi: "Freak II". Siis, mitä vittua?! Mä menin sänkyyn naisen kanssa, joka esiintyy jossain friikkiseksivideossa... No just*grr*.
nyt huolestun mä ja Sigu Freud(haudass)
Sella:
---
Jammailija:
Miten ihmiset yleensä muistavat unet? Mä muistan ne kuvina (ja ehkä näytelminä) erittäin voimakkaasti. Mul on vielki kuvat siitä latino-freak-naisesta, senaattorin ilmeistä, hatsiviritelmästä, uima-altaasta mielessäni....
Ja ehk'ä ne just jääkin tällä tavoin mieleen ku oon ne heti herättyäni siirtänyt tietoiseen muotoon (konkreettisesti tekstinä).
---
Sun pitais kirjottaa noi unet yheks suureks kirjaks!!!
Ois kaikkien aikojen myydyin kirja, sanon ma!
surffailin tääl klubbaris ja sit löysin jonku ihan ihme topikin mihin ihmiset pysty jättää toisilleen ns. puheviestejä erilaisten aiheiden alle! mulle oli tullu just oikeen kunnon haukkumaviestejä useilta nimimerkeiltä just klubbarista... sellasilta ketä vaan tiiän mutten tunne laisinkaan
Kun alkuhikoiluista ja -tärinöistä oli päässyt eroon niin unet oli aika hauskoja. Puolet ajasta meni hallusinoidessa että olen nukkumassa jossain muualla (lähinnä aikaisemmissa asunnoissa, missä sänky oli todellisuudesta poiketen väärässä paikassa, ikkunan alla, koska nykyinen sänky on ikkunan alla). Kaksi unta jäi mieleen, mutta muistan nähneeni vaikka kuinka monta mielenkiintoista unta... ikävä etten muista enempää. 

). Mikro sanoi "ding!" ja menin keittiöön, mutta jostain syystä odotin löytäväni lämpimän pizzan jääkaapista *taputapu* Vähänkö hekottelin itselleni kun tajusin mitä olin tekemässä
Lisää tämmöisiä öitä/aamuja
Hmm.