Öisellä saarella räjähti! Pietarin massiivinen talvipalatsi kohosi räjähdyksen voimasta lähes sata metriä ilmaan valojen ja kipinöiden valasitessa sitä pimeässä yössä. Jättimäinen palatsi jysähti samoille sijoilleen ja jatkasessani matkaani puolen kilometrin päässä, pysähdyin äkisti....
Darth Vader oli kallioiden päällä mekaanisessa aluksen näköisessä laitteessa. Jotain väittelyä meillä oli siinä meneillään, hän selvästi koitti vakuuttaa minua jostain. Mut sain selvää tai ainakin muistan vain tämän yhden: "I`m your father." Sen jälkeen hän sulkeutui alukseensa ja minulle jäi omituinen tunne, aivan kuin jotain olisi jäänyt kesken*ding*.
Yhtäkkiä olen metroasemalla, sieltä ylös kaupungille noustuani, huomaan olevani lähiössä. Ilma on mukiinmenevä ja edessäni on tuttu tyttö: Mila M. Jo pitkin unien olin kuullut huhuja, että Milalla olisi hieno hame, jonka hän oli ostanut Kidiltä tai jonka oli suunnitellut Kidi. Nyt hän vihdoin ilmestyi se päällään. Hame oli pitkä ja kiiltävän musta, se ulottui lantioilta alas asti, mutta leveys oli lantion ympäri, mutta kapeni alas asti tiukoilla "korppimaisilla" leikkauksilla niin että toinen jaloista jäi näkyviin. Ja näin ollen alta paljastuivat myös Kidin suunnittelemat siniset farkut. Nämä kaksi, hame & farkku, olivat itseasiassa yksi vaatekappale. En oikein ymmärtänyt sitä. Tästäkö oli kaikki tuo haloo ja huhut unissani? Sangen erikoinen se ainakin oli. Ehkä se tulee oikeuksiinsa bileissä...
Mila käski minun kiinnittää huomiota hänen naamaansa. En nähnyt mitään eroa - yhtä nätiltä hän näytti. Mila sanoikin, että hän oli laittanut kosteuspalloja (vähän niin kuin pieniä vanupalloja mut ei kuitenkaan, älä kysy) poskiinsa ja maskeerannut ne tasaisesti piiloon. Hmmm, no nyt kun katoin, niin ehkäpä posket näyttivät pyöreämmiltä
. Mut hyvin oli maskeerannut, olipa tarkoitus sit mitä tahansa. Olikohan hänellä ongelmia, tai kipuja...ehkä siksi? Ehkäpä seuraava kysymys liittyikin juuri tänä: "Onx missään koksuu?"
Kuinka olin nyt päätynyt saarelle, jonka toisella puolella oli Joensuu ja välissä Pielisjoki. Mutta ihmiset olivat kuin vanhasta tappeluelokuvasta "kiveäkin kovempi", jonka pääosissa oli Charles Bronson. Bronsonia ei itsessään näkynyt siellä, mutta pois piti päästä täältä, koska tämä vaikutti koko ajan enemmän vankilalta. Ja vankilapa tämä taisi ollakin.
Porttia / puomia lähestyttäessä alkoi koko ajan arveluttaa, että meitä tuskin päästettäisiin täältä pois. Sanoin kahdelle kaverilleni, että täält on keksittävä jokin toinen keino - tosta emme pääse kuitenkaan. Lähdin juoksemaan kohti jyrkkiä portaita joka johti kukkulan päälle. Portaat olivat aivan kuin jylhillä maisemilla josaain hiihto / lenkkeilypoluilla (ainakin semmoisilla mitä itä-suomes on). Kaverit tulivat perääni, mutta hälytys oli jo annettu ja näin ollen koko saarivankila juoksi peräämme.
Portaat olivat siis jyrkät ja todellakin pitkät. Yläpäässä taakseni katsottuani huomasin, että ystäväni jäävät kiinni aivan heti, koska he olivat kuitenkin kymmeniä metrejä perässäni. Pääsin ylös, edessä oli järvimaisema ja hyvin pieni rinne vasemmalla puolellani, jonka taakse en nähnyt. Mittasin järveä: En jaksaisi uida ton yli. Loikkasin rinteen yli ja päädyin pienelle polulle jonka molemmilla puolilla oli jyrkät luonnonseinät. Polku päättyi joko järveen tai sitten oveen, melkeinpä umpikuja siis, mutta jollain tavalla turvallinen... kuin pieni piilopaikka. Menin ovea vasten istumaan ja kuuntelin ääniä rinteen toiselta puolelta. Olin varma etteivät he äkkäisi minua täältä. Voisin olla täällä ainakin rauhassa ja istua ja miettiä.
Jonkin ajan kuluttua tyttö ilmestyy samaa kautta kuin minäkin olin tullut. Vaaleat pitkät hiukset, pyöreä pylly ja pienet rinnat. Tiukat beiget housut ja vaalea toppi. Hän vain kävelee luokseni ja tulee todella lähelle. Sanoisin hänen halaavan, mutta ei se sitä ole koska hän ei käytä käsiään. Tässä on todellakin jotain eroottista. En edes mieti, että pääseekö hänen kauttaan vartijat jäljilleni. Puristelen hänen pyöreää pyllyään ja muistaakseni pussailemmekin. Tää tuntuu hemmetin hyvältä, vaikkakin ehkä oudolta ja epämääräiseltä. Kuin yhteisestä ajatuksesta, päätämme mennä ovesta sisään johon nojailen ja molemmat tiedämme nyt, että siellä on iso kuuma sauna, aivan kuin sellainen yleissauna. Hetkessä molemmat olemme alasti.
Ovesta saapuu vielä yksi nainen, vaalea hänkin ja todella hoikka, suorat puolipitkät hiukset ja yhtä lyhyt vartaloltaan kuin tämä edellinenkin. Me kaikki olemme alasti ja hänkin haluaa päästä osingoille vaikka toinen tyttö alunperin hieman närkästyi hänen ilmestymisestään.
He alkavat kantamaan vettä hanasta ja heittävät läppää pienistä peniksistä. Heillä tuntuu olevan hauskaa vedenkannon ohessa ja muistelut ja kokemukset vaihtavat nauraen omistajaa (aiheeseen liittyen). Ajattelin, että nyt olisi aika ja mä tuskin tuotan pettymystä heille melallani...*heiii*
Mut katsoessani jalkoväliin, huomaankin etteivät sukukalleuteni vastaakaan kuvitelmiani. Ne ovat kovin pienet! Tytötkin pysähtyvät kuin seinään vesisaaveineen... Ja mä ku päätin heille näyttää sekstailun tiimoilla, että täält kyl löytyy kokoa prkl.... Sit mä aloin kelaamaan, että ehkä se johtuu kaikesta tosta jännityksestä tai sitten löylystä... Sit päätin, että kyl se siitä kasvaa ku tuutte tänne ottamaan multa posk***
*heiii*
Sit aloinkin jo heräilemään. Koitin viel vaipua siihen samaan uneen, mut sit se sauna TODELLA muuttui yleissaunaksi ja ennen kuin päästiin edes asiaan niin sinne alkoi yksitellen ilmestyä jätkiä. Mul meni sit fiilikset ja seksikin tais jäädä kokematta.... PRKL!
Ja täs ollaan hereillä