Mä näin tään unen kerran ja kirjoitin sen heti herättyäni juuri näin Minnylle ku se oli siinä messissä. Tää on pitkä tarina mut taatusti hauska! Eli näin se meni....
Meil oli semmonen vähäniinku X-men porukka... Yritän selittää tän ny mahdollisimman nopeesti ennen kuin tää häviää mun päästä! Hengailtiin jossain vissiin ameriikassa ja mä en ollu käyny sielllä pitkään aikaan.
Ainiin, sulla oli ne marianne-karkki-vehkeet päällä!!
Käveltiin yhden puiston läpi ja sit mä kelasin, ku siel oli hulluna sellaista nuorta pahisjengiä ja kuumia pikku-kissoja: Minny, minkähän ikäisiä noi on?
kststa.
Mitä vittua? Ei ne voi olla 18-vuotta!!
Eiku sanoin että kakstoista.
Aaa, ahaa.. niin vois muuten ollakin...
Sit me käveltiin sellaiseen koivuista tehtyyn käytävään kauniissa luontoilmassa ja häröiltiin siel porukalla.
Mentiin sit porukalla yhteen hotelliin. Siellä yhdelle tuntemattomalle kaverille (kaljupää) annettiin hotellihuone. Se hotelli oli enemmänkin semmonen kerrostaloasuntola. Mä menin sit tsekkaamaan mimmonen huone sille jannulle annettiin: Wauuu, ope mäkin haluun tämmösen huoneen! Se oli semmonen tosi iso ja kodikas.
Sit mentiin yläkertaan mun/meidän huoneeseen: Tää on ihan sikasiisti, tääl on pehmonallejakin! Sit mä menin ikkunan luokse: Hhhh....huh..HUH HUH! Voi vittu...!
Sä ja ope kävelitte luokseni ikkunalle: Mikä hätänä Jani?
Siis tää näky on uskomaton!! Mikä toi on, Minny?
Se on Jani Golden Gate silta!
Entäs noi isot talot takana?
Ne on pilvenpiirtäjiä.
Näky oli aivan uskomaton ikkunasta katsottuna. Olimme jossain todella korkealla ja alaviistossa näkyi valtava joki siltoineen ja niiden takana häämöttivät pilvenpiirtäjät. Kuvittelin jo itseni niiden pilvenpiirtäjien juurelle: Onx meil aikaa - voitasko me käydä jossain välissä tuol pilvenpiirtäjillä, ku mä en oo koskaan nähny?
Aikataulu oli vissiin tiukka tms., koska päätin sit lähteä ulos kävelylle illalla, ilman lupaa.Kävelin siinä ihan vaan sillan juuressa, josta näin hotellimme vierestä ja pilvenpiirtäjät kauuuukana. Yht`äkkiä en katsonutkaan unta omin silmin, vaan näin hotellin, sillan, itseni ja tutkan. Niin, semmonen musta nappuloita täynnä oleva laite leijui unessa, se näytti ihan 80-luvun joltain laitteelta. Ja rupes kuulumaan synkkaa musaa - semmoista starwars imperial musaa. Ok, nyt ei ollu kaikki hyvin, ajattelin.
Yht´äkkiä rupesivat starwars hävittäjät syöksyilemään villisti tulittaen hotellia. Se oli aivan uskomatonta ja kauheet aktsottavaa - mä en voinu kuin katsoa kun hotellia tulitetaan. Valtavan hotellin keskiosa menee palasiksi ja lasereiden raiskaus on silmitöntä. Ja mä katson sitä silmät lasittuneina sillan juurelta.
Tuntui, että se kesti ikuisuuden.
Juoksin hotellille ja olin varma, että meidän x-men tiimi on mennyttä. Minnyyyyyyy!! Jätkäääät!
Mut sieltä rupes sit jengiä tuhkista nousemaan, ohhoh... Mut kuinkas se ny oli mahdollista..?
No, jäämies oli jäädyttänyt kaikki kestäväksi jääksi - sillä ne kestivät tuon vihollisiskun, huh. Mut toi jäätyminen sai monen aivot hiukka jumittamaan ja ny kaikilla oli päät hieman pökkyrässä.
No, olin sit jossain välissä yksin siel hotellilla. Se oli vissiin korjattu ku ainakin huoneet oli ehjät ja ulkona oli ny puistomaisema. X-men jengiä alkoi lappaa sisään - teil oli ollu vissiin semmoset valssitreenit tms. Sisään käveli myös tätä nuorempaa porukkaa, mitä näimme alussa siel puistossa. Mukana oli myös yx semmonen hiukka pyöreempi jannu, jota muuten oikeesti opetin viime keväällä, 4-luokkalainen - se oli vissiin sun tanssiparis. Te sit kiistelitte siinä jotain ja sä nostelit toppias siihen malliin, että se jannu vissiin yritti kurrkkia sun tissejäs tanssiessa.
Sä olit vaa sitä mieltä, että hemmetin törkee lapsi jne.
Selapsi vaa naureskeli sulle ja menis sit jääkaapille ja rupes syömään jotain tosi vanhaa mustikkakeittoa. Kyl se tiesi, että se oli tosi vanhaa, mut se halus saada pään sekaisin. Ja saikin. Kohta sillä rupes pyörimään päässä siihen malliin, että ympärillä oleva puistokin rupes pyörimään.
Tämmönen uni*nauru*!
[muokattu 18.2.2004 13:49]