420 posts, 21 pages, 109,166 views
Tämän mukaan mä olen paskiainen ja huonosti organisoitu muita syyttelevä luotettava itsekeskeinen agressiivinen ihanteellinen elämänkumppani.Tutkimus tämäkin
CHICAGON Haju- ja makututkimuksen keskuksen pizzaraportti kertoo seuraavaa: Salamipizzaan mieltyneet ihmiset ovat huonosti organisoituja ja syyttelevät vastoinkäymisistään muita, Pizza Capricciosan ystävät ovat luotettavia, Pizza Margheritan suosijat ovat ihanteellisia elämänkumppaneita, Quattro Stagionia ahmivat ovat itsekeskeisiä ja Pizza Havaijin hotkijat aggressiivisia paskiaisia, joita kiinnostaa ainoastaan oma menestyminen. Niin se vaan tiede menee eteenpäin.
Tämän mukaan mä olen paskiainen ja huonosti organisoitu muita syyttelevä luotettava itsekeskeinen agressiivinen ihanteellinen elämänkumppani.
Ööö... Täh? Siis oikeesti joku on valmistanu laitteen joka tarkoituksellisesti päästää otsonia ilmaan? Puhdistamaan? Eikö se kehittäjä ole ollut yläasteen kemiantunnilla? Eikö se kehittäjä ole ikinä kävellyt jonkun ohi joka hitsaa? Päänsärky on hyväksi ihmiselle. Siitä tietää. Heti ku pää kipeytyy, tietää, että on kyseessä joku joka on tosi terveellistä ja hyväksi sulle.Asiantuntija: Otsonaattori saattaa aiheuttaa terveysvaaran
Kansanterveyslaitos varoittaa otsonaattoreista.
Kansanterveyslaitos (KTL) pitää otsonia tuottavien laitteiden markkinointia kuluttajille harhaanjohtavana, koska niiden käyttö saattaa aiheuttaa kuluttajille terveysvaaran tuottamatta mitään tunnettua terveyshyötyä.