nuista tähdistä...

205 posts, 11 pages, 45,559 views

Jone

Posts: 8,258

#121 • • Jone Archibald Haddock
No nyt pitäis olla kyllä niin että kaikkia miellyttää. *nauraa*

Vähänkö repesin näille uusille "arvonimille."

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Texx

Posts: 650

#122 • • Texx ^_^
Jone:

Teks:Multa lähti taas. voi ei. :( miten te muuten laskette nää tähdet. esim. jollain joka on kirjottanut muo reilusti vähemmän. voi olla 5tähteä ? *ding*

No, mietipä nyt vaikka omien postaustesi keskipituutta verrattuna jonkun toisen vastaavaan? Keskimäärin sun kirjoittamat postaukset on yhdestä kahteen riviin pitkiä siinä missä monet kirjoittavat pitkälle toistakymmentä riviä lyhyeenkin viestiinsä.





ahaa, eli se liittyy siihenkin :O

--
*piis*

Avatar
#123 • • Cera Guest
Jone:

Vähänkö repesin näille uusille "arvonimille."



Vähänkö mun mielestä näyttää aika ihkuilta *sydän*
Jone

Posts: 8,258

#124 • • Jone Archibald Haddock
Teks:


ahaa, eli se liittyy siihenkin :O



EVT. Kuhan nyt veikkasin. *hymy*

....ja joo, nää uudet "arvonimet" on kyllä niin ihkui ettei paremmasta väliä. *sydän*
Avatar
#125 • • tuntematon Guest
Avernian:

tonppa:...all same, all equal

Toi nyt vaan on aina ollut niin bulsshittiä... ""



joo, mut tähdillä "brassailu" tai niiden perään itkeminen on mun mielestä vielä naurettavampaa *mur*
TonySt

Posts: 4,166

#126 • • TonySt mediamoguli
tuntematon:

Avernian:tonppa:...all same, all equal

Toi nyt vaan on aina ollut niin bulsshittiä... ""

joo, mut tähdillä "brassailu" tai niiden perään itkeminen on mun mielestä vielä naurettavampaa *mur*





Yep !

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Panfobia

Posts: 521

#127 • • Panfobia
Raottaakohan joku tätä mystisyyden verhoa ja kertoo meille pienille, että millä perusteella näitä tähtiä täällä jaellaan?

Uusista arvonimistä sen verran, että kosmisena halinallena olemista ei kyllä voita edes valaistuminen. *iloinen*

--
*sydän*

Wintermute

Posts: 170

#128 • • Wintermute peacemaker
Panfobia:

Raottaakohan joku tätä mystisyyden verhoa ja kertoo meille pienille, että millä perusteella näitä tähtiä täällä jaellaan?



Voisin arvata; nyt kun saimme tuon "lisää kavereihin"-namiskan, niin sillä irtoaa tähtibojoja? Eli jos et tunne ketään täältä ja olet siis epäsosiaalinen hyypiö, niin voit unohtaa tähdet. Näin kaikenmaailman luuserit erottaa helpommin? *justjoo* En oikein keksi muuta syytä, miksei esim. Teksillä olisi useampaa tähteä, vaikka hän on kirjoitellut ja käynyt täällä ahkerasti.

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Panfobia

Posts: 521

#129 • • Panfobia
Wintermute:

Voisin arvata; nyt kun saimme tuon "lisää kavereihin"-namiskan, niin sillä irtoaa tähtibojoja? Eli jos et tunne ketään täältä ja olet siis epäsosiaalinen hyypiö, niin voit unohtaa tähdet.


Sitäkö tässä nyt haetaan, että mun pitäis muka alkaa hommaamaan kavereita... *justjoo*

- Epäsosiaalinen hyypiö - [...and soooo proud of it...] *nauru*

--
*sydän*

Roger Roger

Posts: 3,372

#130 • • Roger Roger Kentti
Ei nuista tähdistä... Mä en vaan ymmärrä mistä olin taas yön aikana saanut 2000 pistettä lisää??? No ei sillä väliä, oli pisteitä tai ei...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#131 • • Jone Archibald Haddock
Avernian:

Taitaa olla noista kavereista kiinni... Esim yhdellä tutulla on heti rekisteröidyttyään kaksi tähteä kun sillä on pari kaveria täällä. *iloinen*

Pisterajat näyttää yläpäässä olevan joka tapauksessa :
8k = 4tähteä
15k = 5tähteä

[muokattu 4.12.2002 10:20]



Vaan eipähän pidä paikkaansa.
*pelle*
2000

Posts: 420

#132 • • 2000 Opetuslapsi
Roger Roger:

Ei nuista tähdistä... Mä en vaan ymmärrä mistä olin taas yön aikana saanut 2000 pistettä lisää??? No ei sillä väliä, oli pisteitä tai ei...



Mitä ihmeen pisteitä?
Nyt olen menettänyt jotain... Täytyy käydä ihmettelemässä, jos minullakin olisi jotain pisteitä, ja jos niitä saa vaikka vaihdettua johonkin palkintoihin
*hih**nauraa*

--
2 nasty 4 U

Roger Roger

Posts: 3,372

#133 • • Roger Roger Kentti
2000:


Mitä ihmeen pisteitä?


Paina top 25, niin siellä näkyy pisteitä...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Andy Braun

Posts: 646

#134 • • Andy Braun housebase
Panfobia:

Wintermute:Sitäkö tässä nyt haetaan, että mun pitäis muka alkaa hommaamaan kavereita... *justjoo*


Heeiii, oonks mä tyhmä vai sokea vaivai molempia sillä mä en joko osaa käyttää tota kaverit juttuu tai sit vaan muutenvaan se ei jotenkin pelaa....
ku en löytäny mitään juttuakaan siitä täältä... kai. *ding*
Panfobia

Posts: 521

#135 • • Panfobia
Avernian:

Sittenhän meitä on kaksi *iloinen* Ollaanko kavereita?


Haahaa...nooooooo waaaay... *vink*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#136 • • Panfobia
Avernian:

*uuh*


Vooooi....no voidaanhan me ollakkiiii... *iloinen*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#137 • • Panfobia
Avernian:

Nyt jos sanon että "joo!" niin varmaan sanot että "ei vaiskaa", joten on paras olla vaan hiljaa... *hmph*


Minäkö muka...??? *enkeli*

--
*sydän*

Roger Roger

Posts: 3,372

#138 • • Roger Roger Kentti
Panfobia:

Avernian:Nyt jos sanon että "joo!" niin varmaan sanot että "ei vaiskaa", joten on paras olla vaan hiljaa... *hmph*
Minäkö muka...??? *enkeli*


Heeee... Hienoa sananvaihtoa... Molemmat topicin tähtiä *pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Andy Braun

Posts: 646

#139 • • Andy Braun housebase

Andy Braun

Heeiii, oonks mä tyhmä vai sokea vaivai molempia *ding*


joo sokeahan mä olin, siellä sivussahan se

*vink*
tuitui

Posts: 1,258

#140 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
siis en edelleenkään käsitä..täällä o tietty ryhmä joka jaksaa patista jostain hiton tähdistä ja pisteistä!!! eikä tää sivu teille muuta ole kuin pisteitä ja sijoituksia top 25:ssa???
if i may ask...

siis onko sillä tosiaan mitään väliä olet yhden,kolmen vai viiden tähden "hlö"?? ei ne mitään merkkaa...ne tulee jostain ja olkoon niin..

ja nyt joku puolustautuu sanomalla: "eiku haluun vaan tietää mistä ne tulee" no mut ei se meille kuulu..siksikö haluatte tietää että pääsette sen asian kimppuun mistä eniten saa noita "pisteitä" esim. laittelemaan kavereita,loggailemaan sisään,katselemaan omaa kuvaanne ja viestittelemään??

siis hei haloo herätkää..onko siinä oikeesti mitään järkeä???
keskittäkää mielenkiintonne muualle jo...

nimim. koko asiaan jo kyllästynyt

*dissaa*

[muokattu 4.12.2002 22:50]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"