205 posts, 11 pages, 48,722 views
Teks:Multa lähti taas. voi ei. :( miten te muuten laskette nää tähdet. esim. jollain joka on kirjottanut muo reilusti vähemmän. voi olla 5tähteä ?
No, mietipä nyt vaikka omien postaustesi keskipituutta verrattuna jonkun toisen vastaavaan? Keskimäärin sun kirjoittamat postaukset on yhdestä kahteen riviin pitkiä siinä missä monet kirjoittavat pitkälle toistakymmentä riviä lyhyeenkin viestiinsä.
Vähänkö repesin näille uusille "arvonimille."
tonppa:...all same, all equal
Toi nyt vaan on aina ollut niin bulsshittiä... ""
Raottaakohan joku tätä mystisyyden verhoa ja kertoo meille pienille, että millä perusteella näitä tähtiä täällä jaellaan?
Voisin arvata; nyt kun saimme tuon "lisää kavereihin"-namiskan, niin sillä irtoaa tähtibojoja? Eli jos et tunne ketään täältä ja olet siis epäsosiaalinen hyypiö, niin voit unohtaa tähdet.
Taitaa olla noista kavereista kiinni... Esim yhdellä tutulla on heti rekisteröidyttyään kaksi tähteä kun sillä on pari kaveria täällä.
Pisterajat näyttää yläpäässä olevan joka tapauksessa :
8k = 4tähteä
15k = 5tähteä
[muokattu 4.12.2002 10:20]
Ei nuista tähdistä... Mä en vaan ymmärrä mistä olin taas yön aikana saanut 2000 pistettä lisää??? No ei sillä väliä, oli pisteitä tai ei...
Mitä ihmeen pisteitä?
Wintermute:Sitäkö tässä nyt haetaan, että mun pitäis muka alkaa hommaamaan kavereita...
Avernian:Nyt jos sanon että "joo!" niin varmaan sanot että "ei vaiskaa", joten on paras olla vaan hiljaa...
Minäkö muka...???
Andy Braun
Heeiii, oonks mä tyhmä vai sokea vaivai molempia