nuista tähdistä...

205 posts, 11 pages, 45,627 views

Tyly

Posts: 908

#141 • • Tyly
No siis jos minulta kysytään niin mun mielestä koko listauksen voisi poistaa... *dissaa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Panfobia

Posts: 521

#142 • • Panfobia
Marski:

ja nyt joku puolustautuu sanomalla: "eiku haluun vaan tietää mistä ne tulee" no mut ei se meille kuulu..


No mä nyt todellakin vaan halusin tietää. Enkä sen takia, että pääsisin väkisin niitä lisää tekemään, vaan ihan puhtaasta tiedonhalusta ja uteliaisuudesta. Mulle on aivan sama, vaikka tähtiä ei olisi mulla ollenkaan [no mutta sepä vasta oliskin uniikkia!! *nauru*].

*piis*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#143 • • Panfobia
Tyly:

No siis jos minulta kysytään niin mun mielestä koko listauksen voisi poistaa...


Niinpä. Ja samantien vois poistaa *dissaa* merkin. Sitä vilkkuu välillä vähän liikaa. Ihan off-topic. *igor*

--
*sydän*

tuitui

Posts: 1,258

#144 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Panfobia:


No mä nyt todellakin vaan halusin tietää. Enkä sen takia, että pääsisin väkisin niitä lisää tekemään, vaan ihan puhtaasta tiedonhalusta ja uteliaisuudesta. Mulle on aivan sama, vaikka tähtiä ei olisi mulla ollenkaan [no mutta sepä vasta oliskin uniikkia!! *nauru*].

*piis*



mitä se meille kuuluu MITEN ne tulee???
jos saan kysyä!?!

ja jos teitä ei häiritsisi että olisi täällä koko aikaa valittamassa!!

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

tuitui

Posts: 1,258

#145 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
*dissaa* <--- hymiö o paras koska sitä voi käyttää oikeutetusti juuri tällaisissa tilanteissa! sopii kuin nyrkki silmään!

offtopic....


*super*

[muokattu 4.12.2002 23:10]

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

Panfobia

Posts: 521

#146 • • Panfobia
Marski:

mitä se meille kuuluu MITEN ne tulee???
jos saan kysyä!?!

ja jos teitä ei häiritsisi että olisi täällä koko aikaa valittamassa!!


Ööh...okei..? Anteeksi että häiritsin. *piis*

--
*sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#147 • • UnityF joo just se
hui mikä riita *voiei*
Rakkaat otukset.. Rauha maahan...*piis*
Wintermute

Posts: 170

#148 • • Wintermute peacemaker
Marski:

siis en edelleenkään käsitä..täällä o tietty ryhmä joka jaksaa patista jostain hiton tähdistä ja pisteistä!!! eikä tää sivu teille muuta ole kuin pisteitä ja sijoituksia top 25:ssa???
if i may ask...

siis onko sillä tosiaan mitään väliä olet yhden,kolmen vai viiden tähden "hlö"?? ei ne mitään merkkaa...



Eikö? Hyvin vähän kyllä, mutta jos ajatellaan, että ruvetaan arvioituttamaan ihmisiä jonkin yhteisön sisällä, vaikkapa näin tähdillä, niin kyllähän se jotain merkkaa. Tuo on tämän sivun tekijän ilmoitus: "Näin minä teitä arvostan; sinä olet mielestäni tärkeä, kun taas sinä jokseenkin turha". Mitä se sitten sanoo käyttäjille? Joku kaveri kirjoittelee tänne funtsimiaan asioita pienen kirjan verran, osallistuu keskusteluihin yms. ja sitten yhtenä päivänä nimen vieressä lukeekin että "satunnainen matkaaja".

Juu ja ei, minua eivät kiinnosta tähdet, mutta olen huomaavinani, että osaa porukasta kiinnostaa, koska heille tämä foorumi on jostain syystä tärkeä kanava sosiaaliselle kanssakäynnille. Heille nuo tähdet merkkaavat heidän statustaan tässä yhteisössä.

Mutta toisaalta, voihan heille aina näyttää keskisormeakin? *justjoo*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Texx

Posts: 650

#149 • • Texx ^_^
Mulle ainakin aivan sama onko mulla yksi vai kymmenen tähteä. *justjoo*

--
*piis*

Yanna

Posts: 311

#150 • • Yanna really?
*ökkö**ökkö**ökkö* kosminen haliötökkä *plur*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

E-man

Posts: 37

#151 • • E-man
Olen ylpeä tähdestäni *hymy*

[muokattu 5.12.2002 21:20]

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Myfinesthour

Posts: 420

#152 • • Myfinesthour
Säännöt on säännöt vaikka voissa paistais. Alistukaa kuolevaiset!*nauraa* Hehe.. Minäkin menetin pojoja, joten älkää luulko, että täällä leuhkin!*iloinen*

Nimim. Sääntöjä paljon tehnyt *hih* *menee pommisuojaan*

[muokattu 5.12.2002 21:57]

--
"..."

cosmikki

Posts: 1,261

#153 • • cosmikki
öö. ei tähän kai osaa sanoa enää oikein mitään. Tyly on saanut puhuttua mullekin järkeä. en stressaa enää noista tähdistä. vaikka en kyllä ymmärrä miksi ennenkään stressasin niiden takia *ding*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

FraGile X

Posts: 117

#154 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Oli kyllä kauhea shokki kieltämättä tulla pitkän tauon jälkeen tänne ja huomata että KAKSI tähteä on kadonnut ja olen vielä joku PLURISTI...ei kauhean ylevältä kuulosta...mutta ei pidäkään.....Hyvät sivut vaikka veisitte viimeisenkin..*joo*

--
No more Rock`n Roll !!!

milla

Posts: 3,699

#155 • • milla
mielestäni nää tähdet ja top25 jne on ehkä maailman turhin juttu:D

mua ainaki hävettää mitä enemmä mul on niitä :o

omaa nimeeni painelen siks koska katon sieltä aina et mihin oon kirjottanu viimeks ja onks joku vastannu niihin jotain..
Avatar
#156 • • perza Guest
siis DA mua ei ainakaan kiinnosta monta tähteä on jonkun nimen päällä.

Voi että ku jengi jaksaa valittaa niistä.*eiei*
arikoo

Posts: 245

#157 • • arikoo Virallinen hörhö
No niin... Nyt kai siten mun pitää itkeä kun multa vietiin kolme tähtöstä. Multa vietiin kaikki! Mulla ei oo enää itsetuntoa... Pistän HIMin soimaan ja alan viillellä itseäni... Mut on tuhottu! Damn you!
*dissaa**nauraa**pahis**plur*

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

henkka

Posts: 4,973

#158 • • henkka
Avernian:


EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voi itku *nyyh*

voisko joku poistaa ton neljännen tähden multa? "ihkupallo" oli vaan niin paljon parempi title. *nauru*



hei mitä tää tämmönen title <3 ees meinaa?? sorry mä en tajuu...
Pheox

Posts: 79

#159 • • Pheox
<3 .. son sydän *plur*
henkka

Posts: 4,973

#160 • • henkka
Pheox:

<3 .. son sydän *plur*



oh... ok. Dänx meni meni taims.


*iloinen*