nuista tähdistä...

205 posts, 11 pages, 45,661 views

tuitui

Posts: 1,258

#81 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
FuckUp:

Mullapa on vain yksi tähti ja olen ylpeä siitä. Ei ole tarkoituskaan hommata paljoa useampaa. Naputan vain the nappia.




olettekin mallikansalainen! ^________^

- hulivili hupakko -

*enkeli*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Tyly

Posts: 908

#82 • • Tyly
Silloin aikoinaan kun huomasin että tommonen systeemi on käytössä siis noi tähtöset niin omistin niitä jo muistaakseni kolme.. *hymy*
Ärsyttää kyl melkein kaikki tämmöinen ihmisten lajittelu.. vaika tää nyt eri kylä suoranaisesti semmoista olekaan..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

ilarip

Posts: 731

#83 • • ilarip
niin toivottavasti nimeltä mainitsemattomat henkilöt tajuaisitvat nyt skipata nuo aivan *tunturhat topicit/postaukset niitten tähtien metsästyksessä nää forumit alkaa oikeesti olee jotain aivan muuta ku mitä pitäs. joka *tun päivä tulee jotain aivan turhia topicceja missä ei ole kertakaikkiaan mitään *tun järkeä. pieni pyyntö ajatelkaa enneku teette niitä.

tais mennä aika offtopic

mut *ttu oikeesti rajottakaa apinat
anqqa

Posts: 4,034

#84 • • anqqa tirehtööri
tokihan on eri asia tarkoituksella metsästää tähtiä tai sitten vaan yksinkertaisesti tykätä forumkeskustelusta muiden kanssa. ja noi häröily ja hämmennys alueethan on tarkotettu just kaikelle, mikä ei välttämättä oo niin 101% asiapitoista, etenkin häröilyalue. jos hakee vain täyttä asiaa topikeista, voi ihan hyvin jättää lukematta koko alueen ja etsiä sitä oikeilta alueilta, niin ei luulis haittaavan vaikka tulis 100 uutta aihetta päivässä ;) kyllä noi asia-alueet mun mielestä ihan suhteellisen hyvin on pysyny nyt asioissa?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#85 • • apina Guest
Lightsi:

niin toivottavasti nimeltä mainitsemattomat henkilöt tajuaisitvat nyt skipata nuo aivan *tunturhat topicit/postaukset niitten tähtien metsästyksessä nää forumit alkaa oikeesti olee jotain aivan muuta ku mitä pitäs. joka *tun päivä tulee jotain aivan turhia topicceja missä ei ole kertakaikkiaan mitään *tun järkeä. pieni pyyntö ajatelkaa enneku teette niitä.

tais mennä aika offtopic

mut *ttu oikeesti rajottakaa apinat


Eli jos ei oo sun mieleistä asiaa, niin ei pidä kirjoittaa?? Entä ne, jotka on tykännyt kirjoittaa/ lukea niitä SUN MIELESTÄ TYMIÄ JUTTUJA ja kenties vielä on vielä nauttinut siitä? Kaikki eivät ole samanlaisia. Jokaisella on omat mieltymykset. Pitääkö heitä heti syytellä, jos he ovat erillaisia? Ei kenenkäänn ole pakko lukea sellaisia topiceja, jotka eivät ole mieluisia. En minäkään lue sellaisia, jotka vaikuttaa heti alkuun tyhmiltä.
Roger Roger

Posts: 3,372

#86 • • Roger Roger Kentti
eikö olisi aika haudata sotakirveet? Ei mulla ainakaan tule hyvä mieli, kun luen tällaista kinastelua (joka on mielestäni turhaa).
Nautitaan Anqqan luomista sivuista, kukin tavallaan. Jookos?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

tuitui

Posts: 1,258

#87 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
apina:


Eli jos ei oo sun mieleistä asiaa, niin ei pidä kirjoittaa?? Entä ne, jotka on tykännyt kirjoittaa/ lukea niitä SUN MIELESTÄ TYMIÄ JUTTUJA ja kenties vielä on vielä nauttinut siitä? Kaikki eivät ole samanlaisia. Jokaisella on omat mieltymykset. Pitääkö heitä heti syytellä, jos he ovat erillaisia? Ei kenenkäänn ole pakko lukea sellaisia topiceja, jotka eivät ole mieluisia. En minäkään lue sellaisia, jotka vaikuttaa heti alkuun tyhmiltä.




joo voi jäättää lukematta siinä vaiheessa ku ei jaksa enää tulla edes koko sivuille..itelläni kyl alkaa menee maku tästä menosta..

vaikka anqqa sanoikin että häröily yms. alueet ö häröilylle..mut eikö voisi pitää JONKINLAISTA TASOA silti!!
siis siellä on miljoona saman aiheista topikkia..miksi kaikkee ei voi laittaa yhteen topikkiin..miksi jokaisesta ilmoituksesta kuten "sain naista" pitää tehdä oma topik..eikö sitä voi laittaa epäviralliseen seksi - topikkiin..mitä järkeä o plärää joku 10 sivua erilaisia typeryyksia kun ne voisi kaikki olla 5 sivussa...jolloin jotain mielekästä voisikin löytyä!

hmph *dissaa*

- hulivili hupakko -

*eiei*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

anqqa

Posts: 4,034

#88 • • anqqa tirehtööri
Marski:

joo voi jäättää lukematta siinä vaiheessa ku ei jaksa enää tulla edes koko sivuille..itelläni kyl alkaa menee maku tästä menosta..

vaikka anqqa sanoikin että häröily yms. alueet ö häröilylle..mut eikö voisi pitää JONKINLAISTA TASOA silti!!
siis siellä on miljoona saman aiheista topikkia..miksi kaikkee ei voi laittaa yhteen topikkiin..miksi jokaisesta ilmoituksesta kuten "sain naista" pitää tehdä oma topik..eikö sitä voi laittaa epäviralliseen seksi - topikkiin..mitä järkeä o plärää joku 10 sivua erilaisia typeryyksia kun ne voisi kaikki olla 5 sivussa...jolloin jotain mielekästä voisikin löytyä!



jotkut lukee vaan forumia, jotkut kattoo vaa biletietoja, jotkut kattoo vaan kuvia.. ei sitä tarvii kaikkea ahnehtia ;) onhan tuolla ihan turhimpia aiheita hieman suljettu ja siirrelty, mutta rajan vetäminen kohtalaisen hankalaa ja usein mielipide/makuasiakysymys. tosta esimerkistä toki toi sain naista lukittais, mutta jos liikaa etäisestikään samaa aihealuetta käsittelevät jutut tungetaan samaan topikkiin niin sieltä ei ikinä löydä enää sitä itseään kiinnostavaa juttua. eli tässäki hankala kuin pitkälle voi yleistää.
nythän tästäki jo pitäis tehä oma topikki tai siirtää keskustelu tonne forum-topikkiin tai jotain :) lähes väistämättä jutut eksyy hiljalleen aiheesta, kun kriittinen massa on ylittyny..

tällaiset lähes vapaat keskustelualueet on siinä mielessä tosiaan erittäin hankalia tapauksia, että lähes koskaan ei oo kaikki hyvin. liian vähän porukkaa -> keskustelua ei synny ja forum on kuollu. liikaa porukkaa -> liikaa keskustelua eikä oikein pysy enää kärryillä ellei koko ajan oo seuraamassa. ei oo sellasta ku sopiva määrä porukkaa.

toisen terroristi on toisen kansallissankari.

kunhan jaksan kirjottaa kunnolliset ohjeet sivuille, niin voi aina vedota Säännöstön lukuun 3, jae 7, pykälä 2 jne ;)

miten itse polskuttelen forumin pyörteissä? vilkuilen toisinaan kiinnostavan näköisiä topikkeja tai mahdollisesti jos joku tyyppi vastannu johonki topikkiin. en käy jokaista aihetta läpi ja etsi sieltä jotain kivaa, ainoastaan luen jos sattuu tulee vastaan. eli luen millon mitäkin ja jätän suuren osan lukematta, mutta ei noi ns turhatkaan aiheet häiritse. eikä ne kaikille oo turhia :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

tuitui

Posts: 1,258

#89 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mä tuskin koskaan enää painan nappia "forum" koska ei oikeasti jaksa..koska eteen tulee taas sekasokua...

katon ton 5 viimeisintä viestiä etusivulta...ja jotenkin siitäkin jo topikista näkee yleensä mikä o turha ja mikä ei..

mut no..

jätän forumit rauhaan ja keskityn vaikka sit niiden kuvien kattomiseen! biletiedot kun kuitenkin tulee muualta tietoon yleensä!

marski *igor*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

anqqa

Posts: 4,034

#90 • • anqqa tirehtööri
hmm.. mitkä noista 'asia-alueista' on niin pahasti sekasin ettei sieltä löydä haluamaansa, niin yritän siistiä? ainakin pikainen katsaus noiden alueiden ensimmäiseen sivuun näyttäs aika hyvin pitävän paikkansa, eli musiikki-alueella puhutaan musiikista tavalla tai toisella, tapahtumissa tapahtumista jne.. jälleen jätän väliin häröilyn ja hämmenyksen mitkä onki lähinnä tarkoitettu keskustelua keskustelun vuoks :)

mutta kuten sanottu, rajaa on lähes mahdoton vetää, aina joku tykkää ja joku ei.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#91 • • Roger Roger Kentti
anqqa:


mutta kuten sanottu, rajaa on lähes mahdoton vetää, aina joku tykkää ja joku ei.


Aamen *joo*.

Mielipiteitä on yhtä monta, kuin niiden esittäjiä...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#92 • • yana Guest
Roger Roger:


Mielipiteitä on yhtä monta, kuin niiden esittäjiä...




mutta vain _minun_ on oikea
HzO

Posts: 266

#93 • • HzO 9mm burana auttaa
mahdollisesti tuli pentuna turpaan hiekkalaatikolla tolla asenteella

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

anqqa

Posts: 4,034

#94 • • anqqa tirehtööri
ja tahtoisin myös muistuttaa, että aika moni on käyny saman jutun että alussa tulee kirjoteltua forumiin aika rivakasti aika turhaakin, jonka takia luodaan uusia alueita ja kiirehditään chatin tekoa *vink**pahis*

mutta ei hätää, harry grandi auttaa. työkotimatkalla keksin taas pari pientä kikkaa forumin selkeyttämiseen, ehkä jo tänään saan tehtyä. myös muut saa antaa rakentavaa palautetta miten tästä saataisiin siedettävä :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#95 • • Roger Roger Kentti
Oliskos sellainen, että jokainen voi itse "räätälöidä" topicit. Eli, jos ei pidä häröilystä, niin sellaista ei näy... Tai vastaavaa.

Tai sitten on kaksi eri loggautumis vaihtoehtoa: Toinen vapaampi ja toinen rajoitetumpi.

Tossa oli 2 tyhmää ideaa...

edit: Miksihän minä näitä ideoita tähän topiciin kirjoitan? En jaksa kirjoittaa uudestaakaan...*blush*

[muokattu 27.11.2002 18:37]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

tuitui

Posts: 1,258

#96 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
anqqa:

ja tahtoisin myös muistuttaa, että aika moni on käyny saman jutun että alussa tulee kirjoteltua forumiin aika rivakasti aika turhaakin, jonka takia luodaan uusia alueita ja kiirehditään chatin tekoa *vink**pahis*

mutta ei hätää, harry grandi auttaa. työkotimatkalla keksin taas pari pientä kikkaa forumin selkeyttämiseen, ehkä jo tänään saan tehtyä. myös muut saa antaa rakentavaa palautetta miten tästä saataisiin siedettävä :)




hei!!! yritätkö sä nyt jotenkin vihjaa jotain?? *plur*
no mut ei ollut muuta paikkaa missä justkaa...mut nyt o chat/irc!! nii!! siellä voi sit puhuu puuta heinää.. *kikattl*
eikä ennen ketään koskaan ees sanonut mitään forumissa...muut kuin minä ja bella *vink* kunnes mice hyppäs remmiin! *pelle*

no mut hyvä jos jotain saadaan aikaiseksi...ainakin tuosta "alkuajoista" ollaan tultu pitkä matka jo *sydän*

marski

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Caro_79

Posts: 237

#97 • • Caro_79
Mulle on ainakin yks paskan hailee kuinka monta tähteä mulla on tai jollakin muulla. Ei ne tähdet mun mielestäni vaikuta siihen millanen joku ihminen on luonteeltaan yms.

En mä ainakaan käy klubituksen sivuilla sen takia, että mulla olisi mahdollisimman monta tähteä. Kuhan kirjoittelen ja häröilen mitä mieleen juolahtaa. *pihkassa*
sune

Posts: 2,096

#98 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Miten voi lähtee tähtiä pois? *uuh* Oonks mä niin luuseri et mult poistetaan viimisetki? *hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

Roger Roger

Posts: 3,372

#99 • • Roger Roger Kentti
Pikachu:

Miten voi lähtee tähtiä pois? *uuh* Oonks mä niin luuseri et mult poistetaan viimisetki? *hih*


Pistelaskujärjestelmä muuttui. Eikait ne tähdet haittaa?
Toivottavasti pääsen pian tähtien luo...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

sune

Posts: 2,096

#100 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ei mua kyl kiiinnosta, kunhan ihmettelin..*possu*

--
ei kovin ihku eikä plur