Materialismi kunniaan: Isojen ihmisten lelut!

141 posts, 8 pages, 23,249 views

Avatar
#21 • • Tapsa Guest

minua vartioisi tämä:
f_01.jpg



Todellakin !

Meitsi o kualannu tollasta kans.
Onx kellää ?
Avatar
#22 • • kisumisu Guest


Todellakin !

Meitsi o kualannu tollasta kans.
Onx kellää ?



Ei o kuulemma loppupeleissä kauheen "järkevä". Riittää hetkeksi iloa ja jää sit pölyttyy jonnekki nurkkaan. Ne liikkuu aika kankeesti kans :scared: ...et oikee koira on kyl järkevämpi ratkasu ja sen päähän voi vaik sit teippaa digikameran :D
Avatar
#23 • • Bio Guest
tollanenkin kelpais..

HM_Rover_June03_1.jpg


HM_Rover_June03_2.jpg
Avatar
#24 • • akir0 Guest
essokaasu.jpg

jos tätä sais
Avatar
#25 • • hexasonik Guest
kesäiseen kaupunkiajoon:
LD%20150%201.jpg

tilusten tarkasteluun:
1964_Green_3e.jpg

pikkuautoilla ajavien täti-ihmisten pelotteluun:
1970%20Smile.jpg

istuin kotiin:
Red-Blue-Chair.jpg
(harmi että näin paska kuva)

yksi juttu, jota en oikeasti ymmärrä on ihmisten mersu-fiksaatio, paitsi, jos puhutaan messerscmitt 109 -hävittäjäkoneista :D
Avatar
#26 • • KarriN Guest
samoilla linjoilla kuin Tres, jotten sanoisi.

xwing.jpg
Avatar
#27 • • Tapi T Guest

yksi juttu, jota en oikeasti ymmärrä on ihmisten mersu-fiksaatio


...sanoo mies, joka laittaa samaan postaukseen kuvan aivan hirvittävästä Dodge-mastodontista. :D
Avatar
#28 • • erik Guest
..no pitää nyt vähän klasarimuotoilua löytyä nurkista

knll250w.jpg
tulip.jpg
vm2131.jpg
ball03.jpg
-tietsikkamodauksella tietty..
winter_lodge_med.jpg
alppimaja..
Avatar
#29 • • Hansu Guest
Kesäretkille:
a_Volkswagen_Classic_Beetle.jpg

Matkusteluun:
489314.jpg

Työmatkoille ja biitsille:
15_scooter.jpg

Pitäis vaan ensin ajaa se ajokortti... :(
Avatar
#30 • • hexasonik Guest

yksi juttu, jota en oikeasti ymmärrä on ihmisten mersu-fiksaatio


...sanoo mies, joka laittaa samaan postaukseen kuvan aivan hirvittävästä Dodge-mastodontista. :D



ja 'kriitikkona' toimii mies, joka asuu 'espoossa' ja haluaa 's.u.v.-bemarin'! :D (se villa mairea sun kuvissa kelpais kyllä mullekin.. pitäis vaan olla meren rannalla kun en siedä sisämaata..)

siis dodge chargerhan on erittäin mauton, mutta kaikessa mauttomuudessaan vitun kostajan näköinen auto! :D jolla kiilaa pikkumersut ojaan! (quun postaama mersu-maasturi on kyllä ihan äijä peli - vittumainen ajaa tosin - onneks 1964 land rover ei.. :D)

hansu, olet 2-pyöräisten suhteen erittäin oikeilla linjoilla! ja kuplahan on aina cool.. yksi harvoja saksalaisvalmisteisia juttuja kraftwerk-orkesterin lisäksi - joista diggaan.

erik, onhan täällä klasarimuotoilua jo:
villa mairea sekä gerrit van rietveldin tuoli
-
Avatar
#31 • • pakana Guest
trimaran17_800x600.jpg

Unelmien on oltava isoja.
Avatar
#32 • • Daniel Braun Guest
Veneilyyn mun olis ehdottomasti saatava tämä:
img_118WP_new_001_pop.jpg
Sisätiloiltaan:
img_118WP_center_0016_pop.jpg
Avatar
#33 • • Moraani Guest
Talo:

DSCN1849c.JPG

kauppa-auto:

986s-red.jpg

Auto:

1013.jpg

Loma-asunto varattuna ympäri vuoden 7 tähden hotellista:

955206-M.jpg
Avatar
#34 • • ipe Guest
auton vois tietty vaihtaa tämmöseks:
Jaguar%20XF%2010.jpg

...vaikka kyllä mä pärjään mun vm. -83 nissan sunnylläkin.
Avatar
#35 • • Quu Guest

yksi juttu, jota en oikeasti ymmärrä on ihmisten mersu-fiksaatio




No kävisikö ARVON HERRALLE edes tämä? ;)
Avatar
#36 • • hexasonik Guest

No kävisikö ARVON HERRALLE edes tämä? ;)



:laugh:

tottahan toki! tämän arvon herra ottaa vastaan mielellään! etenkin jos neidit saa kaupan päälle!

vaikka meuhkasinkin saksalaisvastaisuuttani ::p: niin itse asiassa mulla ei ole mitään vanhoja mersuja vastaan! nuo 60-70 -luvun taitteen etenkin isommat + urheilumallit on erittäin asiallisia.

en itse asiassa pidä oikeastaan mistään nykyajan muotoilusta/vehkeistä/vimpaimista, vaan olen henkeen ja vereen vintage-ihminen, iältänikin jo aikamoinen fossiili! :)
Avatar
#37 • • vaavu Guest
Mä ajattelinkin olla poikkeava nuori ja laittaa tänne topikkiin vaan sellaisia vehkeitä joihin mulla oikeastikin on varaa. Ei siis mitään pilvilinnojen rakentelua vaan raakaa reaalimaterialismia! :excellent:


Tänään lähti tilaukseen Palm Tungsten C. 400MHz prossu, 64MB muisti, WLAN ja muut herkut mahdollistavat langattoman internetin, kalenterin ja sähköiset muistilaput. Lisäksi tietysti tohon voi koodata omia Java-sovelluksia, jos siltä tuntuu. Vielä kun siihen saisi sisäänrakennettuna YTV:n reittioppaan, niin olisin tyytyväinen. ;)

Piakkoin siihen varmaan pitää hommata myös taitettava näppäimistö, jolloin tollanen vehje pieksee läppärin mobiliteetissa mennen tullen.
Avatar
#38 • • Tapi T Guest

Mä ajattelinkin olla poikkeava nuori ja laittaa tänne topikkiin vaan sellaisia vehkeitä joihin mulla oikeastikin on varaa.


Mut elämä ois tosi tylsää, jossei ois lähes saavuttamattomia haaveita. ;)

Mitä sitten arkipäivän reaalimaterialismiin tulee, niin mä ajattelin tässä jossain vaiheessa hankkia tälläsen:

B00005OL4F.01.LZZZZZZZ.jpg

ja leikellä sillä makirullia samalla kun tämä soi:

Artwork1Large15.jpg

Mut nyt taas takaisin pilvilinnoihin:

34935_splash.jpg
Avatar
#39 • • vaavu Guest

Mut elämä ois tosi tylsää, jossei ois lähes saavuttamattomia haaveita. ;)



Hmm. Jännä juttu sinänsä, mutta mä en hirveästi haaveile sellaisista asioista joihin mulla ei koskaan olisi realistisia mahdollisuuksia. Olisihan se tietysti _siistiä_ jos olisi luksusauto, huvila ja jahti, mutta sen tarkemmin mä en ryhdy tollasia ajatuksia speksaamaan. Ehkä mä tosiaan olen vähän erilainen nuori. :(


Yksi vähän kaukaisempi haave on haaveilu omasta kämpästä ja sen sisustamisesta. Uhhuh, mikään ei tule olemaan kivempaa kuin asunnon remontointi ja suunnittelu alusta loppuun asti. Saa juuri sellaisen kuin itse haluaa.
Avatar
#40 • • pakana Guest
Tai sit vaavu sä oot vaan topikin ainoo todellinen materialisti ;)


Roland-1.jpg

Canon%20300D.jpg

8x42.jpg

:)