Materialismi kunniaan: Isojen ihmisten lelut!

141 posts, 8 pages, 23,244 views

Avatar
#61 • • Remotion Guest

En tiedä onko mun huumorintajussani jotain vikaa, kun mun mielestä noi Remotionin postaamat kiekot ovat aivan hirvittävät.
:scared:
On melkoinen häväistys raiskata AMG-Mese moisilla.


Kyseessähän on tietysti turhuuksien turhuudesta -silloin kun epätoivonen
materialismi voittaa tyylitajun, bonjaatsä?



Joo no sanotaanko että noi on vielä sittenkin harkinta asteella, mutta todennäköisesti jotain tuolta chromon.comista kuitenkin. what ever it's gonna be, it's gonna be extreme bling bling! :)
Avatar
#62 • • Yallu Guest

Perustuuko tämä Ducatin laadun kyseenalaistaminen johonkin ihan faktatietoon vai onks tää taas tätä "mun merkki on parempi ku sun merkki" -besserwisseröintiä? :cool:



Ducatin huoltaminen on ainakin helvetin kallista, en oo kyllä kuullu että ne tarviis keskivertoa enempää huoltoa?



Jep, kallista on kuulemma, jos ei itse laita, ja merkkivaraosatkin on kalliita. Pari kaveria joilla on Ducati kiroavat sitä, että vaikka sitä kuinka laittaisi, ei koskaan ole täysin tyytyväinen. Kawan meinasin itse ostaa syksyllä. Sitä pystyy itsekin suht edullisesti huoltamaan.



Kallista niiden kaikkien huoltaminen on, Ducatissa on vaan sellanen huono puoli, et se heittää öljyt pihalle jos heittää paljon kärsää..

Mut V on aina V
Avatar
#63 • • dope white Guest
rambopuukko.
Avatar
#64 • • dixoff Guest
Tuosta Ducati-debatista tuli mieleen, että italialaisissa vermeissä on muutenkin kaikkea ihmeellistä. Broidi oli käynyt joskus kaupassa katsomassa erästä urheilullisen merkin maineessa olevaa italialaista perheautoa. Konepellin alta oli paljastunut, että italialainen insinööri on sitä mieltä, että lasinpesunestettä voi lisätä n. sentin paksuisesta täyttöreiästä. Pisti vaan epäilyttämään, onkohan niissä sitten jotain muutakin päällepäin näkymätöntä, joka mahdollisesti tekee talvikeleistä suoriutumisesta kyseenalaista.
Avatar
#67 • • Klabi Guest
Anton

Missäs tuo dj-koppi sijaitsee??

Itselläni voisi hurahtaa sormi suuhun jos laitettaisiin soittamaan, ompa ainakin nappuloita joita väännellä :eek:
Avatar
#68 • • Daniel Braun Guest
Ja mihinköhän käyttöön toi "soittokoppi" on...
Näytää enemmän jonkun levykaupan kuuntelupisteeltä :D

Haluan kyllä nähdä sen joka oikeesti soittaa taitavasti 6 levarilla, kolmekin on jo monelle liikaa.
Ainakin mulle :excellent:
Kaks levaria ja kaks kanavainen mikseri.
Yksinkertainen on paras...
Avatar
#69 • • Tapsa Guest

Ja mihinköhän käyttöön toi "soittokoppi" on...



Kyl se hyvässä käytössä on,
ku sinne iskee pari jotai ryminä -tekno
häiskää samaan aikaan :hearts:


(btw: melko kivan näkönen, oliks toi anton sun himasta, VAI?)
Avatar
#71 • • anton Guest
Kyseinen kuva on Revolution Clubilta, Rotterdamista.

Joo, hetki tos vois mennä, ennen-q ton pöydän sisäistäisi kokonaan. Vaikuttaisi, et tota Rane pitoista settiä kasatessa on otettu huomioon vahvasti myös Back-to-Back-sessiot. Mut tuskin tuo loppupeleissä, niin monimutkainen on miltä se ensisilmäyksellä vaikuttaa. Onhan siinä nappula poikineen, joku viisaampi voisi varmankin selventää mitä kaikkea tuo setti on sisäänsä syönyt. Muuten niin täydelisen setin kuitenkin pilaa Sonyn kuulokkeet takimmaisella pöydällä.. *hih*
Avatar
#72 • • JussiS Guest

Muuten niin täydelisen setin kuitenkin pilaa Sonyn kuulokkeet takimmaisella pöydällä.. *hih*


IMO noi kuulokkeet on kyl DJ-käyttöön ihan tarpeeks hyvät :)
Avatar
#73 • • timppa^ Guest

Muuten niin täydelisen setin kuitenkin pilaa Sonyn kuulokkeet takimmaisella pöydällä.. *hih*


IMO noi kuulokkeet on kyl DJ-käyttöön ihan tarpeeks hyvät :)



Sony on paska, Sennheiser on paras!
Polcca on paskaa, tekno on parasta!
Fast Tracker on paska, Impulse Tracker on paras!
Avatar
#74 • • murQla Guest
ta_pic.jpg

5.jpg

kyllähän noilla jo leikkis vähän aikaa
Avatar
#75 • • da_chef Guest
charger on kyl komee
Avatar
#76 • • murQla Guest

charger on kyl komee



challenger ;)
Avatar
#77 • • hexasonik Guest
jep, jossain mun postauksessa aiemmin on chargerin myös tylyhkö kuono edustettuna! detroitissa tehtiin todellakin kostajan näköisiä autoja 6-70-lukujen taitteessa!
Avatar
#78 • • da_chef Guest
pyh, charger on komeempi :)

ja sitäpaitsi se voitti googlefightinki:

dodge challenger
( 117 000 results)

versus

dodge charger
( 263 000 results)
Avatar
#79 • • da_chef Guest

En tiedä onko mun huumorintajussani jotain vikaa, kun mun mielestä noi Remotionin postaamat kiekot ovat aivan hirvittävät.
:scared:
On melkoinen häväistys raiskata AMG-Mese moisilla.



Taitaa olla peräti Chevyn vanteet.

Ja me Mopar-miehet aina olemme sanoneet, Only wimps wear collars.
Avatar
#80 • • dab Guest


Asuminen:

5-1.jpg



Asuin teinivuodet tuon naapurissa. :D