Skyline ja muut muoviset Japanin härpättimet kuuluvat samaan sarjaan.
141 posts, 8 pages, 25,219 views
No offense, mutta nuo Chargerit, Challengerit yms. muskeliautot ovat todella tyylittömiä ja mauttomia miehuuden jatkeita.
edit: mut onhan toi ihan hellyttävää, että kaveri, joka ajaisi mersua, bemaria ja lamppua väittää chargeria/challegeria tyylittömäksi ja mauttomaksi miehuuden jatkeeksi.
edit: mut onhan toi ihan hellyttävää, että kaveri, joka ajaisi mersua, bemaria ja lamppua väittää chargeria/challegeria tyylittömäksi ja mauttomaksi miehuuden jatkeeksi.
:laugh: veit jalat suustani! :laugh:
Nuo teidän jenkkilotjat ovat lähinnä hillitöntä ääntä pitäviä menopelejä, joille on hyvin vaikea keksiä muuta funktiota, kuin kanssa-autoilijoiden ärsyttäminen. Tosin mua vituttaa koko amerikkalainen autoteollisuus siinä määrin, etten voi ks. maasta tulevia autoja hyväksyä.
No offense, mutta nuo Chargerit, Challengerit yms. muskeliautot ovat todella tyylittömiä ja mauttomia miehuuden jatkeita.
Skyline ja muut muoviset Japanin härpättimet kuuluvat samaan sarjaan.
Nuo teidän jenkkilotjat ovat lähinnä hillitöntä ääntä pitäviä menopelejä, joille on hyvin vaikea keksiä muuta funktiota, kuin kanssa-autoilijoiden ärsyttäminen. Tosin mua vituttaa koko amerikkalainen autoteollisuus siinä määrin, etten voi ks. maasta tulevia autoja hyväksyä.
Mitä sitten noihin mun hehkuttamiin Mersuihin ja Bemareihin, niin nehän ovat suorastaan hedonistisia luksusautoja, joilla eteneminen paikasta A paikkaan B sujuu huomattavasti mukavammin kuin noilla teidän hirvityksillänne.
En tiedä onko mun huumorintajussani jotain vikaa, kun mun mielestä noi Remotionin postaamat kiekot ovat aivan hirvittävät.
:scared:
On melkoinen häväistys raiskata AMG-Mese moisilla.
Taitaa olla peräti Chevyn vanteet.
Ja me Mopar-miehet aina olemme sanoneet, Only wimps wear collars.
:laugh: No ei kuule saleen oo yhessäkään chevyn paskassa kiinni kullattuja pinnavanteita.
täältä voi löytää lisää infoa: www.chromon.com
:laugh: No ei kuule saleen oo yhessäkään chevyn paskassa kiinni kullattuja pinnavanteita.
Juu, ei varmaankaan niissä mitä sinä olet nähnyt.
Onko tuolla kromonissa mitään autoja esillä? Jotain nelisylinterisiä pikkuritsoja siellä näkyi.
taidat elää jossain kummallisessa käsityksessä, että muiden maiden kuin usan autoteollisuus on jotenkin 'eettisempää' ja 'parempaa'?
anyway, ei kuitenkaan minkään tehtaalta lähteneen chevyn orkkis pallot, ei ainakaan tällä planeetalla. pistän pääni pantiksi.
:)
Juu, ei varmaankaan niissä mitä sinä olet nähnyt.
Onko tuolla kromonissa mitään autoja esillä? Jotain nelisylinterisiä pikkuritsoja siellä näkyi.
anyway, ei kuitenkaan minkään tehtaalta lähteneen chevyn orkkis pallot, ei ainakaan tällä planeetalla. pistän pääni pantiksi.
Valmistaja on:
:)
...vespan...
Olen ihan aikuisten oikeasti ajatellut hommata sellaisen aidon ja alkuperäisen, mutta ne taitavat olla jo moottoripyöriä ja niiden ajamiseen tarvittaisiin kortti. :(
Olisi se vaan niin hieno karautella tuollaisella lauantaisin espaa pitkin kauppatorille kahville. :heart:
Voitteko mennä keskustelemaan noista autonvanteistanne vaikka Autot-topicciin? :mad: