Jaa. En mä sitä sisäänpäinkääntyneisyyttä niin pahasti allekirjoita. Siis onhan täällä joitain ryhmiä tai tiivistä meininkiä, mutta itse ainakin olen huomannut, että uusille ja vanhoille tyypeille on aika helppo ihan privanakin kirjoitella, sekä sitten vastailla kenen tahansa postauksiin. Enkä mä oo huomannu, että uusiakaan käyttäjiä syrjitään vaan sen takia, että niiden päivämäärä tai vuosiluku on eri siinä kohdassa, jolloin rekisteröityi käyttäjäksi.Vaikka platinum saattaakin olla aika sisäänpäinkääntynyt ja kirjoituskynnys kohtalaisen korkea
Taso kirjoituksissa saattaa olla paikka paikoin internetin keskitasoa korkeammalla, jolloin sinne sen pyramidiquoten ja "höhhöhhöö toi on r0x0r ja sä oot 0wn3d" ja miljoonan hymiön postaamisella - yllätys yllätys - tulee kyllä vähintään yhdestä-kahdesta suunnasta maininta, että voisi pitää tuollaiset kommentit siellä wetwaren puolella.
Ei täällä sillä lailla ole mitään ryhmädissausta, että toi tuolta on savustettava ulos. No jostain kumman syystä Dania oli muodin mukaisesti hyväksyttyä dissata, mutten sitäkään ymmärtänyt miksi. Ja se Jarean dissaus menee kyl jo imo mauttomuuden puolelle. Tai siis on mennyt jo aikapäiviä sitten. Mutta ei täällä dissata ketään joka ei sitä ansaitsisi. Itse olen ottanu turpaan täällä muutaman kerran, kun on vaan pakko olla niin näsäviisas joka välissä, mutta ihan syystä se on tullut. Ei siinä auta "sisäpiiriä" syyttäminen.
Itse aiheuttamaa kipua ei saa itkeä.
Hehe... Tällä hetkellä reipas 560 000, ja sijalla 587.homokaasu.org:in tkep on huomattavasti kivempi =)
Periaatteessa noi erot Klubituksen ja Plattarin välillä on siinä, että Klubitus voittaa softalla, Plattari sisällöllä. Ja tänään jo jossain mainitsinkin siitä Einsteinin kommentista, niin se on tässäkin asiassa mielipiteeni.
Eli siis parempi se on pähkäillä pään sisällä, kun koreilla vaatteilla. Ei se jauhelihankaan pakkaus ole sitä jauhelihaa parempi.