Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,689 views

#41 • • Timmo Guest

Tuu tänne niin opetan :heart:

Mitä mun pitää laittaa päälle? :heart:
#42 • • Edited Tres Guest

Ja taas se alkoi. Haen popcornia ja jotain juotavaa!

Tuun työntään popcornit sun
rakkauden käytävään :mad:

Tää ei o mikää vitu yleisölaji,
joko osallistut tai pidät turpas kii :mad:
#43 • • Tres Guest

Mä riitän :mad:
#44 • • Timmo Guest

:mad: :mad: :mad: Ei sit mitään vitun esileikkejä, vaan siirrytään suoraan latailemaan...nettiä.
#45 • • Remotion Guest

Mielipiteet on ihan ok, ja niistä
keskusteleminen, mutta jos ne perustuu
väärinkäsityksiin tai virheelliseen tietoon
niin oikaisen ihan hyvää hyvyyttäni.
Tarkoitukseni ei ole ollut vittuilla, jos se
siltä on tuntunut.

Ehkä kyse onkin siitä, että jos olisit tiennyt
että se olin minä, olisit osannut suhtautua
kommenteihini vähemmän raskaasti. :)

Vähän ihmettelinkin kärkevyyttäsi kun itsekin
olin tottunut pitämään sinua kiihkottomampana
keskustelijana.

ihan saletisti :)

Joo eiku mulla on joskus palanu päreet kuiluun, kun se rupes nimittelee ihan osmona tuol klubbarissa ja samaan aikaan se vielä toisessa topicissa kutsui jotain kilttii tyttöö huoraks ynnä 100 muuta mieltä ylentävää kommenttia ja sitten kun eräät vielä liittyivät siihen olin myytyä miestä että wow mitä tosimiehiä tääl onkaan, ja nyt kun tuli taas täys laidallinen sillejä naamalle en voinut pidätellä kiusausta... tai jotain.

Mutta joka vanhoja muistelee sitä puukolla poskeen...
#46 • • JimmyD Guest
no kummastakin saa yhtä hyvät naurut kun lukee juttuja, mutta kyllä klubitus vielä korjaa potin hauskoilla tp jutuilla ym ja platinum taas loistaa virallisilla virallisten virallisien kysymysten viralliset topikit :excellent:
#47 • • Taedium Guest

Aika itsevarma heitto.

Eihän me ees tiietä riittääkö sulla pituutta... verkkopiuhassa.
Eikä tiedetä onko se riittävän leveä... kaista.
Ja onko sulla hardware riittävän hard?
Ja mikä sun siirtonopeutes on?
#48 • • Jone Guest
Tässä threadissä on itseasiassa IMO Plattaria tyypillisimmillään; istutaan hiekkalaatikolla kavereiden kanssa ja dissataan naapurin pentujen eri väristä hiekkalaatikkoa.

:heart:
#49 • • jUSSi Guest

Tässä threadissä on itseasiassa IMO Plattaria tyypillisimmillään; istutaan hiekkalaatikolla kavereiden kanssa ja dissataan naapurin pentujen eri väristä hiekkalaatikkoa.

dissaaminen on hauskempaa kuin ryhmähali ;)

edit: ja yksi klubituksen vakavampia puutteita (ainakin allekirjoittaneen mielestä) on musiikkipuolen kapeus. Klubituksessa on vain kixu-, polkka- tai trance- tai psykeihmisiä. Tekno-, house ja elektroimmeiset loistavat poissaolollaan.
#50 • • Tapi T Guest

Kamoon Keravan Kolli!

Jos topiikin nimi on Platinum+ vs. Klubitus, niin eikö silloin ole nimenomaan tarkoitus eritellä molempien forumien ominaisuuksia, ilmapiiriä tms. Mielestäni keskustelu on koko topiikin ajan ollut suurelta osin asiallista ja kaikki kritiikki ollaan perusteltu.

Perusta toki samanlainen topiikki Klubitukseen, niin voimme sitten yhdessä vetää johtopäätöksen kunkin foorumin käyttäjistä. ;)
#51 • • Remotion Guest

Hah, ja itse vielä perustit tämän threadin!!! :laugh:
#52 • • Jone Guest

Kamoon Keravan Kolli!

Jos topiikin nimi on Platinum+ vs. Klubitus, niin eikö silloin ole nimenomaan tarkoitus eritellä molempien forumien ominaisuuksia, ilmapiiriä tms. Mielestäni keskustelu on koko topiikin ajan ollut suurelta osin asiallista ja kaikki kritiikki ollaan perusteltu.

Perusta toki samanlainen topiikki Klubitukseen, niin voimme sitten yhdessä vetää johtopäätöksen kunkin foorumin käyttäjistä. ;)

Klubbarilla ei ole "balabala vs. balabala"-topicien tulvaa (johon voisin tällaisen topicin huomaamatta sujauttaa) edes "Häröily"-osiossa, joten taitaa jäädä tekemättä.

Toi mun leukailuni oli kuitenkin tarkoitettu ihan vaan "skenen" sisäisistä stereotypioista ammentavaksi läpäksi, koska siis "kaikkihan tietää" että skenen seiväsperseinen progevanhapartaosuus + näiden wannabehovi kokoontuu Plattarilla ja ihqplurnaksukiksuteinit + näiden fanittajat Klubituksella. Tai sit ei. ;)
#53 • • hexasonik Guest

edit: ja yksi klubituksen vakavampia puutteita (ainakin allekirjoittaneen mielestä) on musiikkipuolen kapeus. Klubituksessa on vain kixu-, polkka- tai trance- tai psykeihmisiä.

sittenhän en voi liittyä ko. foorumille kuin vittuilumielessä, sillä mainitsemasi vitun melusaaste ei ole musiikkia ollenkaan!! :D :mad: :eek: :roll: :happyroll:

tai ehkäpä liitynkin! bensaa liekkeihin! alas rakentava keskustelu!! :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :roll:
#54 • • ville Guest

Toi mun leukailuni oli kuitenkin tarkoitettu ihan vaan "skenen" sisäisistä stereotypioista ammentavaksi läpäksi, koska siis "kaikkihan tietää" että skenen seiväsperseinen progevanhapartaosuus + näiden wannabehovi kokoontuu Plattarilla ja ihqplurnaksukiksuteinit + näiden fanittajat Klubituksella. Tai sit ei. ;)

Hymiö tai ei, niin et sä tota ihan läpällä kirjoittanut.

Vaikka platinum saattaakin olla aika sisäänpäinkääntynyt ja kirjoituskynnys kohtalaisen korkea, on platinumissa kuitenkin yksi todella hyvä puoli: Tällä mennään _todella_ harvoin henkilökohtaisuuksiin. (vaikka itse olenkin niin kerran tehnyt)

Klubituksen ikävä puoli on, että aika monossa topicissa erimielisyydet menevät aika helposti tasolle: "Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä", vaikka tätä ei suoraan sanota. On masentavaa lukea tekstiä, jossa kirjoittajien argumentit loppuvat ja tilalle tulee henkilökohtainen solvaus. Väistämättä ainakin allekirjoittaneelle tulee olo, että kirjoittaja on itse joko tyhmä tai ei hallitse omaa kielenkäyttöään kovin hyvin.

Plattari on asiallisempi ja mielestäni hyvä niin.
#55 • • Jone Guest

Hah, ja itse vielä perustit tämän threadin!!! :laugh:

...joka liittyy mihin miten? o_O

Mun huumorintajuni "parasta ennen"-päivä on selkeästi mennyt ohi sekä ulosannin että ymmärtämyksen suhteen tai sit taas täällä vaan oikeasti luullaan, että kaikki mitä sanon on tarkoitettu jonkinasteiseksi avautumiseksi.

Selvennyksen vuoksi IMO sekä keskimääräisen Plattarin vakiokäyttäjän keskimääräistä Klubbarin vakiokäyttäjää vastaan (...ja toisinpäin) ulospuskema stereotypioihin pohjaava disauttelu on täysin naurettavaa itse itseään ruokkivaa spedeilyä.

Dissatkaamme yksilöitä ryhmien sijaan! ;)
#56 • • Jone Guest

Hymiö tai ei, niin et sä tota ihan läpällä kirjoittanut.

Itseasiassa se hymiö oli siinä nimenomaan osoittamassa, että toi oli kirjoitettu täysin läpällä.

Siinä oli vaan sanoiksi laitettuna Klubbarin käyttäjien kärkevä yleistys Plattarin käyttäjistä ja toisinpäin. Itse en allekirjoita kumpaakaan "näkemystä", enkä edes halua tukea niiden olemassaoloa, koska koen ne naurettavina.
#57 • • xybo Guest
Muitten kommentteja lukematta:

Käännyn enemmän Plattarin puoleen, jos näitä kahta pitää
vertailla. Miksi? Siksi, että plattari on huomattavasti aktiivisempi.
Tuntuu, että Klubitukseen ei tule juuri koskaan topikkeja
tahi keskusteluja johon viittisi edes kommentoida. Sen lisäksi
plattarilta poistuneet "hippiluonteiset ihmiset aka poliisit on
natsisikoja" hemmot ovat aktiivisempia siellä ;)

Plattarin musiikkipuoli, joka siis kiinnostaa minua enemmän,
general discussionit ja muut vaapaat alueet ei kaahesti kiinnosta,
on myös huomattavasti laajempi. Ei olevan kiksua ja polkkaa.
Pidän hyvänä että plattarilla on kriittisiä vanhojapartoja, joilla
on pitempää historiaa kun klubituksen *NRG* villityksen saaneita
ihmisiä jotka katoaa vuodessa parissa kokonaan teknokuvioista.

Klubituksessa on kuitenkin loistavaa "nappi" vaikkakin
homokaasu.org:in tkep on huomattavasti kivempi =) Tulevat
bileet näkyy myöskin huomattavasti paremmin klubituksesta
ja tapahtumista itse bilerintamalla saa paremman kuvan
(tosin lähinnä polkka & kiksu toiminnasta).

Summasummarium. Kumpaakin on kiva selailla. Mutta plattari
voittaa lähinnä siksi että täälä tapahtuu ja Klubitus on todella
kuollut (tuleeko yli 10 postausta päivässä?, ei perustu faktaa
vaan fiilikseen...).

-- xybo
#58 • • Jone Guest

vaan fiilikseen...).

[16:04] <anqqa> näemmä 3469/viikossa edellisen 3kk keskiarvo.. noista tosin ois kuvitella jopa puolet olevan yksityisiä
#59 • • xybo Guest

vaan fiilikseen...).

[16:04] <anqqa> näemmä 3469/viikossa edellisen 3kk keskiarvo.. noista tosin ois kuvitella jopa puolet olevan yksityisiä

Oho. Eipä ois uskonu. Jäänyt sitten erillainen kuva tai noi kaikki
tulee semmosiin topikkieihin joita en ikinä lue. Tai ehkä se johtuu
siitä että äänessä on usein ihmisiä joita en arvosta ja jotka
onneks ovat kadonneet plattarilta ;)

Mikä osuus tuosta on alueilla:

- miksaukset ja setit
- biisit ja remixit
- musiikki

Muita alueita en klubitukselta seuraa ja noista pois vielä ne mitkä on
myös plattarilla (seuraan plattarilla myös lähinnä näihin liittyviä
alueita). Tosin eipä nuokaan kovin aktiivisia ole plattarilla. ;)

Turhimpina alueinä pidän niin plattarilla kuin klubituksessa..
(hieman erinimillä kummassakin)

- yleinen bilehöpinä
- yleinen keskutelu
- häröily
- menneet tapahtumat
- tulevat tapahtumat (jos ne näkee muualtakin taulokossa)

Irkki korvaa nämä aiheet helposti ja tehokkaammin
(enkä puhu #klubitus tahi #platinum.ac kanavista)

Klubi / Tekno-kulttuurista pidän vain ja ainoastaan musiikkia,
sen tekemistä tahi keräämistä oleellisena.. Mielenkiintoisia
ihimisiä ja paikkoja ja bileitä väittäisin olevan kaikissa genreissä
yhtä paljon. (taisin karata aiheesta).

-- xybo
#60 • • Ana-- Guest
Platinum nyt vaan yksinkertaisesti on laadukkaampi :) Täällä sitäpaitsi monet
ihmiset tuntee mut IRL ja monet on seurannut mun postauksiani paljon,
joten täällä on helpompi keskustella, kun keskustelee "tuttujen" kanssa.

Postailemisen alottaminen klubituksella voisi olla vähän hankalaa, kun välillä
kirjotan pikkasen trollaavaan sävyyn, ja sitä ois muutenkin ihan uus kakara
hiekkalaatikolla. Ja sit tietty se hehkuttelu-plurmeininki ärsyttää muo pik-
kasen :) Täällä ihmiset sentään tietää etten oo aina ihan vakavissani ;)