Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,751 views

#181 • • serotonot Guest

paskat.

nimim. scatman
#182 • • Tapsa Guest

"ne vaan dissaa kiksua ja polkkaa. Vitsi ne on tyhmiä..."

Tottahan toi on !

:(
#183 • • jUSSi Guest
tuo toisten dissaus on liianhelppo tapa kasvattaa omaa virtuaalikikkeliä ja kohottaa itsetuntoa. Jos vilkaisee molempia foorumeita noipeasti ja pintapuolisesti, niin nuo stereotypiat pitävät osittain paikkansa. Molemmat foorumit avautuvat vasta hieman pidemmän käytön jälkeen.

Foorumien suurimmat erot ovat varmaan tuossa keski-iässä, musiikkimakujen suuntauksessa sekä teknisessä toteutuksessa. Sen tarkempia yleistyksiä on varmaan turha tehdä.

Joskus tosin tuntuu, että klubitus on kokonaisuudessaan Freestyle-aluetta, minkä takia omat preferenssit osuvat tänne. Myönnettäkööt, että iso osa mehevimmistä foorumiväittelyistä on tosin käyty klubituksen puolella, eli stagnaatio on hiipinyt pikkuhiljaa platinumille.
#184 • • Taedium Guest

Jatketaan illalla Must:issä tuopin äärellä tätä keskustelua ;)

Tarkoitat kai Manalassa konjakin ääressä?

Jos vilkaisee molempia foorumeita noipeasti ja pintapuolisesti, niin nuo stereotypiat pitävät osittain paikkansa. Molemmat foorumit avautuvat vasta hieman pidemmän käytön jälkeen.

Tässä menee sit varmaa mulla pieleen. Ku Klubituksen joka sivu kestää 500 vuotta ladata, niin en ole oikeastaan kuin pintapuolisesti sitä silloin tällöin tutkinut.
#185 • • Tapsa Guest

..stagnaatio..

Pardon Me ?
#186 • • jUSSi Guest

..stagnaatio..

Pardon Me ?

stagnaatio pysähtyneisyys, seisahtuneisuus; pysähdys, keskeytys
#187 • • Tapsa Guest

stagnaatio pysähtyneisyys, seisahtuneisuus; pysähdys, keskeytys

sain.
#188 • • Daniel Braun Guest
Nostetaanpa tätäkin taas ylöspäin...

Joo-o.
Eksyin taas kerran, sille "kerran kuukaudessa", käynnille Klubbarin foorumiin ja taas muistin sen miksi en siellä ole viihtynyt.
IHQ PLUR NAMI NAMI :) :excellent: :hearts: :hah: :heart: :happyroll: ::p: :laugh: :winkwink:
Ei helvetti.

Kaikki lähti siitä että ajattelin tsekata Pasifique keskustelua myös Klubbarin puolelta ja mihinkäs sielä törmösin...
Helvetin naurettavaan kiistelyyn ulkonäöstä ja sen merkityksestä bileisiin menossa jne.
Hansu esitti erittäin osuvia kommentteja koskien naurettavaa "mä en voi tulla sinne ja sinne kun on tullut pari kiloa lisää" valitusta.
Ja siihenhän sitten ihqihqplurraajat (sori vaan Ville ;) ) hyökkäsivät kimppuun...
Ajattelin pitkästä aikaa kirjautua kys foorumille ja kertoa mielipiteeni kyseisestä aiheesta mutta onneksi (ei vittu, ei mua sinne oikeesti saa kirjoittamaan :mad: ) pidin suuni kii.
Hansu puhui asiaa sanoessaan:

Tällaisille ihmisille se musiikki taitaa olla lopultakin vain toissijainen asia.

Kyllähän toi pitää paikkansa jos bileisiin lähtö on siitä kii et onko painoa tullut pari kiloa lisää tms.
Kyl ainakin mun mielestä se musiikki ja fiilis on se tärkein asia eikä se että voi esitellä täydelliseksi trimmattua vartaloaan & übertyylikkäitä vaatteitaan jotka "varmasti ovat persoonalliset kun kankaat on hankittu intiasta ja vetoketjut englannista. napit puolasta, uv-valossaloistavat painatusvärit japanista ja sitä sun tätä sieltä sun täältä"
Joo-o.
Toisille se pousailu on tärkeämpää, mutta ainakin mulle se musa on se juttu jonka takia bileisiin lähdetään...

Ni, tää nyt ei ollu se koko jutun pointti vaan se että ajauduin sitten selailemaan koko perkeleen foorumia ja :mad:
Ei...
Taas muistan sen miks en oo pariin kk kävässy edes etusivua lukemassa...
Koko lässynlässyn ihqplur hymiöhelvetti on noussut johonkin kymmenpotenssiin tms.

BTW: kuinkakohan kauan kestää että joku ottaa tämänkin viestin sinne "esimerkkinä" plattarilaisten valittamisesta jokaisesta asiasta...? :D

Sori, pistää vaan vituttamaan...
#189 • • Halokaust Guest
Nii just, en minäkään Kotkalaisena ymmärrä tollasen ihquilun perää, mä ainaki lähden bileisii murjottamaa ja vetämää kauheet kännit. Fuck Plur. :D
#190 • • Daniel Braun Guest

mä ainaki lähden bileisii murjottamaa ja vetämää kauheet kännit.

Mitäs muutakaan sitä voi tehdä...? :D
#191 • • R2 Guest

Nii just, en minäkään Kotkalaisena ymmärrä tollasen ihquilun perää, mä ainaki lähden bileisii murjottamaa ja vetämää kauheet kännit. Fuck Plur. :D

Nostit ton kotkalaisuuden toho.. Väitätkö siis, että kotkalaiset lähtee bileisiin vaan murjottamaan ja vetää hirveet perseet??

Ettei mee ihan ohi aiheen, kattelin tota klubbarin aiheistoa ja tulin siihe tuloksee, et löytyy hyviäki keskusteluja, mut suurin osa on sitä ihquilua. Löysin kyllä hienoo keskustelua filosofiasta jne (ku kaivoin), mut eniten näkyy "Kuka on söpöin DJ" ja "oletko koskaan hävennyt bileisiin pukeutumistasi"..

Tulevia ja menneitä tapahtumia Klubbarilla kommentoidaan enemmän, mut sielläki taso on suurimmalta osin "niin täällä"-juttuu. Tota kyllä esiintyy Platinumillakin, ei vaan niin paljo. Menneissä klubbari on puolillaan hymiöitä ja sitä rakentavaa palautetta saa kaivamalla kaivaa.

Summa summarum, en jaksa kaivaa sitä hyvää keskustelua sen hutun alta, vaan luen mielummin tätä foorumia. Tämä on siis MINUN mielipiteeni, Klubituksen vakiokäyttäjät tod.näk. ovat kanssani erimieltä ja jotku saattavat pitää allekirjoittanutta puristisena pystynokkana.. Like I care.
#192 • • Halokaust Guest

Nostit ton kotkalaisuuden toho.. Väitätkö siis, että kotkalaiset lähtee bileisiin vaan murjottamaan ja vetää hirveet perseet??

Kyl se mulle ainaki on nro.1 aktiviteetti täällä, tää mätä kaupunki syö turhan ihquilun ja elämänhalun keltä tahansa. Kotka ei ole vain paikka, se on myös mielentila. :mad:
#193 • • LindaGP Guest
*totalreps*

Me ei kuulemma olla kohteliaita eikä mukavia täällä.

Klubbarissa ei kuulemma esiinny minkäänlaista dissailua (ainakaan pahemmin). :laugh:
#194 • • Daniel Braun Guest

Klubbarissa ei kuulemma esiinny minkäänlaista dissailua (ainakaan pahemmin). :laugh:

:rolleyes:
Joo-o.

Ettei mee ihan ohi aiheen, kattelin tota klubbarin aiheistoa ja tulin siihe tuloksee, et löytyy hyviäki keskusteluja, mut suurin osa on sitä ihquilua. Löysin kyllä hienoo keskustelua filosofiasta jne (ku kaivoin), mut eniten näkyy "Kuka on söpöin DJ" ja "oletko koskaan hävennyt bileisiin pukeutumistasi"..

Nii, tai sit nää "kuinka montaa klubbarilaista oot pannu" tms topicit...

Yleisesti toi foorumi olis oikein mukava ja toimivakin paikka, siis softan puolesta, jos vaan toi kaikki typerä "plurihqblaablaa/niin täällä hymiöhelvetti" olis poissa.

Jotenki aina kys foorumia lukiessa tulee olo et olisin eksyny ihan väärään paikkaan tms.
Tai sit vaan mä en ymmärrä... :D

Väitätkö siis, että kotkalaiset lähtee bileisiin vaan murjottamaan ja vetää hirveet perseet??

Mä ainakin tähtää useasti tuohon jälkimmäiseen...
Eiks toi oo ihan normaalia?
Sit mut on Hollen&kumppanien puolesta opetettu täysin väärille tavoille.
#195 • • gerry Guest
Klubbaris tuntuu olevan enemmän niitä varsinaisia bilettäjjä... Vähän holahola porukkaa =) Varsinkin tekninen audio tech foorumi siellä on aika huvittavaa.... Tuntuu et ylistävä joka ikistä kokeilemaansa softaa/laitetta/plugaria....

Plattari tuntuu olevan hiukan asiallisemppi. Tai no ainakin aihealuet mitä meikäläinen seuraa plattari voittaa klubituksen kyllä reilusti...

Klubbaris on tosin bilekeskustelu aivan eri galaxia ku täällä... Mutta vähäkin teknisemppi keskustelu on käytävä miltei aina plattaris:)
#196 • • mark hamilton Guest
Klubituksesta tulee mieleen proteus painoiteinen sivusto joka on joku turku skenen tyyssija..
#197 • • Tres Guest

Klubituksesta tulee mieleen proteus painoiteinen sivusto joka on joku turku skenen tyyssija..

Häh :D

turkulaisethan just valittaa siitä
et niitä koko ajan paimennetaan
siihen yhteen viralliseen turku-topikkiin :laugh:
#198 • • kukaan Guest
Mä nyt olen vaan onneton aloittelija ihan joka paikassa, mutta sanonpa nyt jotakin.

Mun mielestä ne hymiöt siellä klubbarissa on kyl ihan söpsyjä, eikä niinkään häiritse. Lähinnä siellä häiritsi se yleinen vastaanotto. Ei sinne mitään viiti kirjoittaa, kun joko siihen ei kukaan reagoi mitenkään (eli kirjoitus oli liian laimea, ei kiinnosta ketään) tai sitten saa jonkin hunnilauman kimppuunsa, jotka kaikki alkaa karjumaan "vitun idiootti, etkö osaa lukea, etkö tajua mitään, jne". Jengi oikeen hyökkää kimppuun. Kyllä mulle ainakin tulee suhteellisen paskat fiilikset siitä, jos oma mielipide heti teilataan ja argumenttina on "vitun kusipää urpo". Täällä sentään ne mielipiteet pyritään argumentoimaan jotenkin, ainakin enimmäkseen.

Oli aihe mikä tahansa, ei siellä saa suunnilleen mitään keskustelua aikaseks, kun kaikkien pitäis olla samaa mieltä kaikesta jos haluaa välttyä muiden raivokohtauksilta. Jos mä olen jostain eri mieltä kuin kaikki muut, kyllä mä ihan mielelläni jaan mun ihanat ajatukseni muiden kanssa, ja ehkä jopa yritän perustella ne jotenkin.

Tai ehkä sit vaan kirjotan jotenkin ärsyttävästi... :panic:
#199 • • drS Guest

-klip-

joo vähän sama fiilis mullekin on jäänyt. jotkut valittaa "plattarinihkeilijöistä" mutta mun mielestä klubbarin tilanne on paljon pahempi. en mä sinne viitti pahemmin postailla, koska en koe että mä tai kukaan hyötyy siitä mitenkään. viihdearvonkaan takia en jaksa siellä väitellä, ne tarpeet saa tyydytettyä kyllä täälläkin :)
#200 • • cajwirman Guest
TIKUSTA ASIAA