paskat.
nimim. scatman
240 posts, 12 pages, 24,751 views
paskat.
"ne vaan dissaa kiksua ja polkkaa. Vitsi ne on tyhmiä..."
Tarkoitat kai Manalassa konjakin ääressä?Jatketaan illalla Must:issä tuopin äärellä tätä keskustelua ;)
Tässä menee sit varmaa mulla pieleen. Ku Klubituksen joka sivu kestää 500 vuotta ladata, niin en ole oikeastaan kuin pintapuolisesti sitä silloin tällöin tutkinut.Jos vilkaisee molempia foorumeita noipeasti ja pintapuolisesti, niin nuo stereotypiat pitävät osittain paikkansa. Molemmat foorumit avautuvat vasta hieman pidemmän käytön jälkeen.
..stagnaatio..
..stagnaatio..
Pardon Me ?
stagnaatio pysähtyneisyys, seisahtuneisuus; pysähdys, keskeytys
Tällaisille ihmisille se musiikki taitaa olla lopultakin vain toissijainen asia.
mä ainaki lähden bileisii murjottamaa ja vetämää kauheet kännit.
Nii just, en minäkään Kotkalaisena ymmärrä tollasen ihquilun perää, mä ainaki lähden bileisii murjottamaa ja vetämää kauheet kännit. Fuck Plur. :D
Nostit ton kotkalaisuuden toho.. Väitätkö siis, että kotkalaiset lähtee bileisiin vaan murjottamaan ja vetää hirveet perseet??
Klubbarissa ei kuulemma esiinny minkäänlaista dissailua (ainakaan pahemmin). :laugh:
Ettei mee ihan ohi aiheen, kattelin tota klubbarin aiheistoa ja tulin siihe tuloksee, et löytyy hyviäki keskusteluja, mut suurin osa on sitä ihquilua. Löysin kyllä hienoo keskustelua filosofiasta jne (ku kaivoin), mut eniten näkyy "Kuka on söpöin DJ" ja "oletko koskaan hävennyt bileisiin pukeutumistasi"..
Väitätkö siis, että kotkalaiset lähtee bileisiin vaan murjottamaan ja vetää hirveet perseet??
Klubituksesta tulee mieleen proteus painoiteinen sivusto joka on joku turku skenen tyyssija..
-klip-