Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,665 views

#81 • • Edited ville Guest

Musta on valitettavaa, että suuren osan täällä "vakavasti otettavasta" Plattarista pyörivästä porukasta tapana on ylläpitää omaa "vakavastiotettavuuttaan" oman hiekkalaatikon ulkopuolella leikkiviä väheksymällä ja jatkuvasti suohon polkemalla.

Suuren osan? Kuulostaa aika paljolta, jota en itse allekirjoita .. tietysti heitä on, mutta ei nyt suurta osaa.

Mielestäni klubituksessa on vähintäänkin samanlainen hiekkalaatikko, jonka porukka väheksyy erittäin voimakkaasti muita, jopa siinä määrin, että mielipiteiden sijaan haukutaan henkilökohtaisia ominaisuuksia. IMHO ainoa ero platinumin ja klubituksen hiekkalaatikoissa on, että platinumissa väheksyminen ja dissaus nousee helpommin esille, sillä täällä viestejä on määrällisesti klubitusta vähemmän.
edit: ja tietysti dissaus jää helpommin mieleen, kun joukosta puuttuu paljon ihkuplurviestejä, joita klubituksessa on.

Olisi mielenkiintoista perustaa vastaavanlainen topic klubitukseen. Täällä klubitusta kritisoidaan keskimäärin liian ihkuplurmenosta ja paskanjauhannasta, joka omasta mielestäni on suurimmaksi osaksi totta. Olisi kiva tietää miten klubitus haukkuisi tätä forumia ... tässä oma veikkaus:

HUOM: saattaa sisältää materiaalia, joka nostaa verenpainetta klubituslaisten joukossa. Tekstin on kuitenkin tarkoitus olla humoristinen, eikä sitä siten tule ottaa liian vakavasti, vaikka se siltä tuntuu:

Plattari on ihan natsipaikka, jota johtaa haban kätyri, joku FM dissaa.gif,
joka vaan bannii ihan turhaa eiei.gif eiei.gif.
Lisäksi se on täynnä mulkkuja, jotka luulee tietävänsä
kaiken ja jotka vaan dissaa kiksua ja polkkaa kivatsulle.gif. Vitsi ne on oikeesti tyhmiä.
Ne ei oikeesti tajua mitään. Mutta me ollaan kivoja,
mä rakastan klubitusta, PLUR pihkassa.gifhali.gifpihkassa.gifhali.gif

Mutta molempi parempi, kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Ja jos multa kysyttäisiin, niin hyvä vaan että forumeiden välillä on eroa, sillä kahta samanlaista ei tähän maahan mahtuisi.
#82 • • jUSSi Guest

kaiken ja jotka vaan dissaa kiksua ja polkkaa kivatsulle.gif. Vitsi ne on oikeesti tyhmiä.

:laugh:
#83 • • Edited Tapi T Guest

"Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä" on sen verran selkeästi sanottu ettei se jää edes tyhmältä saatanan lehmältä ymmärtämättä, joten toisinaan jopa itse suosin moisia ilmauksia Klubituksen puolella "oletko koskaan miettinyt henkimääsi malago-epigonista tyyliä"-ilmausten sijaan.

Tähän väliin Plattarille tyypillisen wannabe-fiksun jäsenen muka intellektuelli välihuomautus:

Mielestäni "Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä"-tyyliset kommentit eivät yksinkertaisesti kuulu julkisille keskustelufoorumeille. Tälläiset lauseet kertovat huomattavasti enemmän lausujastaan kuin lausunnan kohteesta.
hali.gif

Btw, pointsit villelle! :D :D :D
#84 • • Remotion Guest
Lueskelin ajatuksella tuon Jonen viiemisimmän postin ja täytyy kyl sanoa et olen itse vähän samoilal jäljillä monissa asioissa.

Näin trance miehenä on huomannut kaiken keskustelun trancebileistä siirtyneen jo aikoja sitten klubituksen puolelle. Sitä puolta on mukavampi itsekin jakaa siellä...

Toisaalta täällä taas on tosi vahva myös toi audio puoli ja findancen forumin (siellä on ne maaseudun kovimmat koneaktit) tekniikkapuolta lisäksi seurailemalla on aika hyvin perillä meiningistä vaikkakin itse lopetin musiikin teon ja siirryin miksailun pariin 2 vuotta sitten...
#85 • • Edited Jone Guest

Mielestäni "Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä"-tyyliset kommentit eivät yksinkertaisesti kuulu julkisille keskustelufoorumeille. Tälläiset lauseet kertovat huomattavasti enemmän lausujastaan kuin lausunnan kohteesta.
hali.gif

Niinno, itse taas olen sitä mieltä, että tarkoitus pyhittää keinot ja että suorasukaisesta vittuilusta ei välttämättä näy aina ulos sen kirjoittajan todelliset motiivit tämän tyylikeinon käyttämiseen. Tietysti on valitettavaa, että tuollaista ilmenee ja että itsekin sorrun vähintäänkin hyvin lähelle tota toisinaan, mutta on sillekin olemassa paikkansa.

Prkl! En näe tuolta sun hymiösoppasi välistä niitä tekstejä, joita mun piti kommentoida. o_O

Ihan hauska juttu sinänsä, mutta sen korjaisin, että keskimääräinen Klubituksen käyttäjä tuskin edes tietää kuka on Haba, saati sitten kuka on Plattarin Admin.

Oon kyllä edelleen sitä mieltä että toi "polkan" ja kiksun dissaaminen on ihan kenen tahansa suorittamana yhtä typerää ja lapsellista kuin minkä tahansa muunkin genren dissaaminen. Ainakin mulle tulee usein hyvin raskas "unable to locate the funnay"-fiilis siinä vaiheessa kun samoja ignorantteja lausahduksia esim. hard-genreistä taas kajahtaa ilmoille hyvän musiikin (tm) kuuntelijoiden suunnalta.
#86 • • LindaGP Guest

Suurinpiirtein näin minulle on vastattu (siis sanallisesti ilman hymiöitä), kun olen joiltakin tutuilta kysynyt lukevatko/ kirjoittavatko Platinumiin. Ikävää mutta totta.
#88 • • Homegrove Guest

hali.gif

Paitsi jos kyseinen foorumi on esim GU mutta se onkin oma juttunsa. :D
#90 • • Jone Guest

postaus numero 3, juuri sitä mistä ville puhui :D

Erm, miten niin? PLURahdus siinä toki on aistittavissa isolla P:llä, mutta missä on ennakoimanne Plattarin mollaaminen? (Eittämättä joku senkin tekee, mutta ei tossa viestissä sitä vielä ole.)
#91 • • jUSSi Guest

postaus numero 3, juuri sitä mistä ville puhui :D

Erm, miten niin? PLURahdus siinä toki on aistittavissa isolla P:llä, mutta missä on ennakoimanne Plattarin mollaaminen? (Eittämättä joku senkin tekee, mutta ei tossa viestissä sitä vielä ole.)

ei siinä sitä nitkuilua ollut, mutta tota hymiöhelvettiä mä lähinnä tarkoitinkin :D
#92 • • Jone Guest

ei siinä sitä nitkuilua ollut, mutta tota hymiöhelvettiä mä lähinnä tarkoitinkin :D

Hymiötkin ovat pääsääntöisesti sentään viestin alussa ja lopussa, eivät seassa uskomattomana soppana, mutta sekin tullaan kyllä eittämättä vielä jonkun kohdalla näkemään. ;)
#93 • • Tres Guest

Hymiötkin ovat pääsääntöisesti sentään viestin alussa ja lopussa, eivät seassa uskomattomana soppana, mutta sekin tullaan kyllä eittämättä vielä jonkun kohdalla näkemään. ;)

Kerratkaas nyt vielä tyhmälle :mad:

jos mä laitan tonne nyt oman viestin
jossa käytän tekstin seassa hymiöitä
niin olenko mä siinä tapauksessa tyhmä
klubituslainen vai oonko mä sitä jo
kirjoittaessani tähän? :(

Onhan se tietysti hyvä että asiat saadaan
oikeisiin lokeroihinsa :scared:
#94 • • LindaGP Guest

Odotetaan mielenkiinnolla. Oottakaa, haen ensin limpparia.
#95 • • Tres Guest
Tärkein unohtu:

Yhteisöllisyys. Sitä klubituksessa on
nyt enemmän kuin plattarissa sitten
vuoden 2001 :scared:

Plattari on nykyään joukko satunnaisia
ihmisiä jotka nyt vaan sattuu keskusteleen
täällä koska tää on 'kätevä', kun taas
Klubitus on tällaiselle elämäntapahörhölle
elämäntavan jatke. Paltinum olisi voinut olla
sitä, mutta nyt pitäis tapahtua suuria muutoksia
plattarin käyttöliittymässä ja kävijöiden
asenteissa jotta siihen päästäis. :scared:
#96 • • jUSSi Guest

Kerratkaas nyt vielä tyhmälle :mad:

jos mä laitan tonne nyt oman viestin
jossa käytän tekstin seassa hymiöitä
niin olenko mä siinä tapauksessa tyhmä
klubituslainen vai oonko mä sitä jo
kirjoittaessani tähän? :(

Onhan se tietysti hyvä että asiat saadaan
oikeisiin lokeroihinsa :scared:

klubituksella niitä hymiöitä käytetään omaan makuuni liikaa. Se tekee tekstistä epäselvää, toki hymiöiden väärinkäyttö onnistuu myös täällä, mutta sitä ilmenee harvemmin ja lähinnä sun kaltaisten kaljupäisten mutsinnussijoiden käyttäminä :D

;)
#97 • • Tres Guest

Tää spectator sport -asenne plattarilla
syö tällä hetkellä eniten. :mad:

Venatkaa, haen polttoöljyä ja tulitikut :mad:
#98 • • Edited LindaGP Guest

Venatkaa, haen polttoöljyä ja tulitikut :mad:

Jee! Kohta voidaan grillata makkaraa! Ja se mitä tuolla tarkoitin, että vain seuraan Klubbarin k.o. topiccia, koska en itse sinne kirjoita. En halua kirjoitaa. Mistä kohtaa Tresiä syö? Ja mikä syö?
#99 • • plink Guest

joo kuka vittu ton on alunperin keksinyt. nykyään jokaisessa topikissa, jossa keskustellaan yhtään kärkevämmin, pitää jonkun idiootin käydä toteamassa välissä "hauskana" läppänä "haen popkornia/karkkia/tekomunan, ja tuun kohta takas nauramaan teille." :(

edit: tai no tässä tapauksessa ei ollut niinkään kyse tuosta, mutta muualla päin foorumia tohon törmää jatkuvasti.
#100 • • Remotion Guest

"haen popkornia/karkkia/tekomunan

muhahaa! *reps* :D