274 posts, 14 pages, 28,458 views
Jepulis. Kaverit on salettiin vanhoja koulukiusaajia. :cool:
Jepulis. Kaverit on salettiin vanhoja koulukiusaajia. :cool:
Eikun ne jotka pätee vanhempana, on yleensä niitä koulukiusattuja.. Nimim.koulukiusaaja :cool:
Luethan vaikka seuraavaksi tuolta toisesta threadistä miten on määritelty "Wannabe moderator."
Sydämeni itkee verta kun et enää pidäkään mua "fiksuna jäbänä", mutta en silti aio muuttaa kirjoitustyyliäni tähdätäkseni sinun miellyttämiseesi.
Omasta mielestäni et ole.
Tämä on nyt siis henkilökohtainen mielipide vai foorumin yleinen linjaus?
Luethan vaikka seuraavaksi tuolta toisesta threadistä miten on määritelty "Wannabe moderator."
Niin onhan se vitun kamalaa kun joku muu kuin Suuri Ja Mahtava Moderaattori kehtaakin mainita jotain, hirvittävää kerta kaikkiaan.
Onko sinusta nyt niin ihmeellista ja kamalaa se jos joku vähän vittuilee DB:lle?
Onko sinusta nyt niin ihmeellista ja kamalaa se jos joku vähän vittuilee DB:lle?
Joku? Vähän? :scared:
ei jaksais kaivella menneitä, mut etkö sä ollu tosta vittuilusta aika toista mieltä silloin ku se aiemmin kohdistui suhun?
Kyl Jarea ja esim allekirjoittanut on saanut osakseen ihan samallatavoin vitotuilua ja dissailua.
Kyl Jarea ja esim allekirjoittanut on saanut osakseen ihan samallatavoin vitotuilua ja dissailua.
Jarealle vittuilu ollaankin onnistuttu pitämään ainoastaan siinä yhdessä topiikissa. Tämä on laskujeni mukaan suunnilleen kahdeksas topiikki, jonka tehtäväksi näyttää muodostuneen DB:n dissailu.
Kyllähän sultakin löytyy niitä disauttelevia postauksia.
Ei nyt ehkä DB:tä kohtaan, mut muita kyllä ;)
Vittu siinävaiheessa on turha sit leikkiä mitään kilttiä enkeliä jos kerran itsekin sortuu samaan shitin heittämiseen.
Usein tää paskan heitto niskaan on jollakintavoin ansaittua, ei ihmiset turhasta vittuile...
Mut syy melkeinpä onkin että ne seitsemän muuta on DB:n itse aloittamia... ;)
Eiku oikeesti, kyllähän toi tapaus Digital Beat pistää ihmettelemään.
Onhan se hyvä että on itsetunto noin hyvin kohdillaan, mut se että ei hyväksytä toisten mielipiteitä vaan uskotaan itseensä absoluuttisena täydellisyytenä...
Eiku oikeesti, kyllähän toi tapaus Digital Beat pistää ihmettelemään.
Onhan se hyvä että on itsetunto noin hyvin kohdillaan, mut se että ei hyväksytä toisten mielipiteitä vaan uskotaan itseensä absoluuttisena täydellisyytenä...
Tarkalleen millä tavalla DB on tässä kansikuva-asiassa osoittanut kuvaamaasi ylimielisyyttä? Vai vieläkö kaivelet menneitä?
"sulla ei taida pahemmin olla esteettistä silmää?, sääli, veikkaanpa ettet osaa ite edes piirtää "
Eikö sun, Jukka I, mielestä DB osoita tuollaisella viestillä ylimielisyyttään ja suuren egonsa pullistelua?
Jos mun mielestä noi kansikuvat ovat aivan liian ylihinnoiteltuja verraten laatuun niin heti DB:n mielestä minä en osaa piirtää eikä minulla ole esteettistä silmää.
Eikö tää ole henkilökohtaista halventamista?
On, yhtä lailla kuin Jonenkin useaan suuntaan heittämät piikit, mutta ilmeisesti sama asia DB:n tekemänä on automaattisesti kertaluokkaa pahempi rikos.