Oikeesti...No hyvä juttu ettet sä (osaa?) ottaa vakavasti mitään, et kritiikkiä sun "tekemisistäs" etkä liioin suoranaista henk.koht. dissausta?
Siis ihan oikeesti... Ei ku siis oikeesti... Ihan oikeesti... :laugh:
274 posts, 14 pages, 28,437 views
Oikeesti...No hyvä juttu ettet sä (osaa?) ottaa vakavasti mitään, et kritiikkiä sun "tekemisistäs" etkä liioin suoranaista henk.koht. dissausta?
Mr Beat potkittiin ulos plattarista. :(
Siis ihan oikeesti... Ei ku siis oikeesti... Ihan oikeesti... :laugh:
Väärinymmärrys/lukihäiriö.
I get me coat...
Väärinymmärrys/lukihäiriö.
I get me coat...
Näin ne perättömät huhut lähtee liikkeelle. ;)
"Taas siellä Plattarissa nihkeillään ja natsimoderoidaan..." :crybaby:
Mr Beat potkittiin ulos plattarista. :(
jaa mitä? Mun käsityksen mukaan Digital Beatilla on vasta kaksi varoitusta, kolmannesta pääsee sitten jäähylle vähäksi aikaa.
ei kai tuota dissausta jaksa välittää ku on jo nimeä ja levyt Saksassa myynnissä
:laugh:
kyllä se on nii :) heh
Jos allekirjoittanut joskus saisi velton ruhonsa johonkin luovaan ja joku siitä jopa kiinnostuisi, niin Euroopanvalloituksen aloittaisin Saksasta.Mullakin on levy myynnissä Irakissa.
Jos allekirjoittanut joskus saisi velton ruhonsa johonkin luovaan ja joku siitä jopa kiinnostuisi, niin Euroopanvalloituksen aloittaisin Saksasta.Mullakin on levy myynnissä Irakissa.
Mä aloittaisin japanista, siellä myy mikä tahansa paska. eli vinkkinä db:lle ;)
Mä aloittaisin japanista, siellä myy mikä tahansa paska. eli vinkkinä db:lle ;)
mees muualle haukkumaan mun musaa, vaikka tää onki freestyle ei se tarkota että pitää aukoa turpaa :mad:
Digital Beat -> <- Laite
Digital Beat -> <- Laite
Tolle nyt pitäis perustaa oma thread!
Post subject: vihaiset Digital Beat fanit
Post subject: vihaiset Digital Beat fanit
:crybaby: :scared: