Digital Beat vs. Miss Jarea

274 posts, 14 pages, 26,024 views

Avatar
#161 • • miikkaL Guest


oiskohan biisi tossa kolmantena tuttu ;)



Onnea, olet urasi huipulla! Tuolla sivulla oli vierailtu jo 41 kertaa, varmasti _vähintään_ yhtä paljon kuulijoita on ollut ko. radio showlla :eek: :eek:

Joko albumia on myyty kymmeniä???
Avatar
#162 • • Daniel Braun Guest
:laugh:
Soitetaanhan sun biisejä radiossakin...
:laugh:

Oikeesti mitään noin hauskaa en ole pitkään aikaan kuullut, ei saa tollasta sanoa...
Mahaan sattuu tää nauraminen.

Vähänkö susta tulee nyt stara!
Kaikki kuulee sun musiikkia.
Ajattele, sä oot niinku radiossa!
Ja myyt levyjä jopa kaks viikossa...
Kultalevyraja lähestyy ;)

Taitaa tuolla olla noita kuuntelijoita yhtämonta kuin sulla on faneja...
öööö...
Kolme?
Avatar
#163 • • pakana Guest


Tämän topikin sisältö ei vielä kelpaa sulkemisen perusteeksi.


Vielä...
Mutta, kaikkihan kyllä jo arvaa sen että mihin tää topic lopulta menee... :scared:

Mutta, toivotaan ettei menis siihen pisteeseen että todellakin Modet huomiois tilanteen ja sulkis tän.
Ennaltaehkäisevänä toimena tietenkin voisi harkita... ;) ;)



:panic:

Näin ne ajat ja mielipiteet muuttuvat.
Avatar
#164 • • hiski Guest
Oho, mitä täällä tapahtuu?! Joukkoflippaus?! :hah:
Avatar
#165 • • Daniel Braun Guest


Näin ne ajat ja mielipiteet muuttuvat.



Nih, no...

Oltaispas törmätty laivalla, olisin varmaan sullekin kännipäissäni selittänyt sitä miks kirjoitan kys foorumille tällä tavalla.
Paskaa läpänheittoa ja ajankulutusta, ei sen vakavampaa.
Sori kaikkille jotka joutuivat tän selittelyn lauantaina kuuntelemaan.

Mut asiaan...
Tai asiattomuuteen.
Kuka nyt oikeesti voi sanoa että hänestä Digital Beat ei vaikutta ärsyttävältä ihmiseltä?
Toiset sanovat sen ääneen ja toiset ovat hiljaa.
Avatar
#166 • • pakana Guest
Ei o ärsyttäny mua hetkeekään.

Eikä mua paska läppä haittaa, sitähän tää freestyle on tulvillaan... mut se et sitä paskaa läppää väännetään väkisin jonkun yksittäisen jäsenen kustannuksella ottaa kyllä sitäkin enemmän päähän.
Avatar
#167 • • SamZa Guest

Ei o ärsyttäny mua hetkeekään.

Eikä mua paska läppä haittaa, sitähän tää freestyle on tulvillaan... mut se et sitä paskaa läppää väännetään väkisin jonkun yksittäisen jäsenen kustannuksella ottaa kyllä sitäkin enemmän päähän.



Ymmärretty! Mut jos sun naapuris tulisi esittelemään sulle, kuinka taitava se on noitumaan ja se vielä uskottelisi olevan Milla Magia. Sama toistuisi päivästä toiseen ja aina se tulisi näyttämään sulle pari pikku temppua tyyliin "nosta kortti, sekoitetaan pakka, kas se on tämä ruutu ässä, eikös vain olekkin!?" "no oli se, sä vastaisit". Sit se pärähtäis ihan sekoks ku se taikoi sulle onnistumalla siinä. Seuraavana päivänä se tulis esittämään sulle samat temput ja uskottelisi olevansa Milla Magia Taikurijumala kaikkitietävä.

Millasen maineen tällainen naapuri saisi? No ehkä se on vain viaton ja höpsö naapuri, mut tulisi aivan varmasti kuumaksi puheenaiheeksi! Ja kaikkea edesauttaa vielä se, että tää naapuri tulisi mukaan väittelemään, ettei se mikään hullu tai höpsö ole, vaan se on Milla Magia Taikurijumala Kaikkitietävä. Sit se taas vetäisi pakan esille ja tekis saman tempun...

Eli Wasss.. Tämä tuntuu olevan vähän molemminpuolista! Ymmärrettävää on, että DB yrittää pitää puolensa, mutta puolensakin voi pitää monella tavalla. Eli toistaen:"When you lose, don't lose the lesson. Respect for self, respect for others, and responsibility for all your actions."

DB tahtoo leikkiä ja täällä saa leikkiä, mut olis hyvä muistaa et täältä voi löytää paljon leikkikavereita!
Avatar
#168 • • NS Guest
Tulipa mieleen että täysin ilman itseprootiota ja mainostustakin voi tulla menestystä, jos musiikki toimii. Diffásin remiksi BT:n Force Of Gravitystä käväisi nimittäin Markus Schultzin top 10:ssä vaikka tietääkseni Diffas on tuntematon nimi musiikintekijänä.

Parasta promootiota onkin jos kuuntelijat pitävät ja kehuvat kavereilleen.
Avatar
#169 • • SnoXn Guest
Tämä threadi alkaa olla hauska jo monesta syystä. Kaks DB:tä. :crybaby:
Avatar
#170 • • Remotion Guest

Mee nyt oikeesti jo pois täältä, myy intternetti naapurin mummolle ja lähde takas kalaan! :scared:


mees ny ite siitä silmiäs pyörittelemästä ja hanki elämä ;)



paljolla myyt? Oot mun idoli :heart:
Avatar
#172 • • Leaphion Guest

tämähän alkaa mennä hauskaksi. :)
Mitäs tässä vielä keksis, hmm, odotas juu, hieman itsepromoa, eli Milla Magian uus levy ;)

http://www.towerrecords.com/product.aspx?pfid=CDB0463930032

taas sitten silmiä pyöritellään että voi voi :laugh:



Mä oon itseasiassa aina miettiny ketä noi Additional Informationit
kirjoittaa noihin levyihin. Otetaanpa esimerkki:

Digital Beat brings some different and fresh into electronic scene with all new, original and interesting tracks.



Jep. Jätti vähän sanattomaks.
Avatar
#173 • • Digital Beat Guest


oiskohan biisi tossa kolmantena tuttu ;)



Onnea, olet urasi huipulla! Tuolla sivulla oli vierailtu jo 41 kertaa, varmasti _vähintään_ yhtä paljon kuulijoita on ollut ko. radio showlla :eek: :eek:

Joko albumia on myyty kymmeniä???



onko nyt väliä, opiskelijaradio mutta kyllä kuuntelijoita varmasti on paljon enemmän, tuo sivun linkki laitetaan e-maililla artisteille että näkevät keiden biisejä on viimeks soitettu.

Albumia on myyty useita muttei kymmeniä. Toivotaan että radiopromo auttaa levymyynnissä. Saahan sitä kommentoida ja pitääkin. ;)
Avatar
#174 • • Digital Beat Guest

Ei o ärsyttäny mua hetkeekään.

Eikä mua paska läppä haittaa, sitähän tää freestyle on tulvillaan... mut se et sitä paskaa läppää väännetään väkisin jonkun yksittäisen jäsenen kustannuksella ottaa kyllä sitäkin enemmän päähän.



kyllä kai täällä lähinnä tyypit omaksi ilokseen vääntää tikusta asiaa. Joskus tuntuu että aika väkisten yritetään vääntää mutta iteppähän antaa kommenttia ken haluaa. Eikai tämä muuten olis freestyle. Joskus menee nuo jutut kyllä aika mauttomiksi... Mutta onhan sanonta, se joka parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mutta jotain rajaa täälläki sentään vaikka onki freestyle, niinku nuo homokääpiöjutut.
Avatar
#175 • • kosmo Guest
.. jos herra Beat käyttäisi yhtäpaljon aikaa itse musiikintekemiseen ku p*skanjauhamiseen täällä saattais sitä oikeaa menestystä jopa tulla.. siis ihan aikuisten oikeaa! :angry:

.. toivottavasti tämä show saadaan päätökseen ennenku tämä forumi on täynnä pelkästään db:n viestejä kuten herran faniforumikin. :right:

mun 10 penniä oli siinä, älä vastaa. en lue.
Avatar
#176 • • Tapi T Guest

Kukaan ei pidä susta, koiraski häpee sua... tee itselles palvelus ja ammu ittes, maailma ois paljo parempi paikka ilman sua...
Jeesuski anto ristiinnaulita itsensä vaan sen takii et maailma pelastuu....auta ittees ja meitä muita tekemällä sama juttu, jos apua kaipaat niin hauku metrohousuisia moottoripyöräilijöitä....eiköhän ne hoida homman loppuun!!


Näin räikeät henkilökohtaisuudet eivät ole sallittuja, toivottavasti osaat vastaisuudessa käyttäytyä kunnolla.

Joudun antamaan varoituksen.
Avatar
#177 • • vartio Guest


Mä oon itseasiassa aina miettiny ketä noi Additional Informationit
kirjoittaa noihin levyihin. Otetaanpa esimerkki:



"The country well known of such electronic acts like Darude and Bomb Funk MCs."

nyt muakin alkoi mietityttämään
Avatar
#178 • • Ana-- Guest

Mutta onhan sanonta, se joka parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mutta jotain rajaa täälläki sentään vaikka onki freestyle, niinku nuo homokääpiöjutut.



Älä solvaa sitä vaikka se onkin erilainen :( Yritä ymmärtää, ettei kaikki
ihmiset on samannäkösiä tai samanlaisia, mut ne on silti saman arvoisia!
Myös rasvatut homokääpiöt.
Avatar
#179 • • Digital Beat Guest

Mutta onhan sanonta, se joka parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mutta jotain rajaa täälläki sentään vaikka onki freestyle, niinku nuo homokääpiöjutut.



Älä solvaa sitä vaikka se onkin erilainen :( Yritä ymmärtää, ettei kaikki
ihmiset on samannäkösiä tai samanlaisia, mut ne on silti saman arvoisia!
Myös rasvatut homokääpiöt.



suvaitsevaisuus kunniaan :) Ei mulla mitään rasvattuja homokääpiöitä vastaan ole :laugh:
Avatar
#180 • • Digital Beat Guest

.. jos herra Beat käyttäisi yhtäpaljon aikaa itse musiikintekemiseen ku p*skanjauhamiseen täällä saattais sitä oikeaa menestystä jopa tulla.. siis ihan aikuisten oikeaa! :angry:

.. toivottavasti tämä show saadaan päätökseen ennenku tämä forumi on täynnä pelkästään db:n viestejä kuten herran faniforumikin. :right:

mun 10 penniä oli siinä, älä vastaa. en lue.



no huh huh, aikuisten oikeaa, kaikkia sitä....