Digital Beat vs. Miss Jarea

274 posts, 14 pages, 25,646 views

Avatar
#41 • • Digital Beat Guest

Jonkinaikaa sitten olin minä ja nyt vuorossa Digital Beat.



Molemmat olette DB:tä...Niillä on oltava jokin yhteys. :roll:



Totta...
Enp ole tota vielä tajunnut.
Ehkä kaikki nimet/nimimerkit jotka lyhentyvät kirjaimiksi DB ovat kirottuja. :scared:

Mutta epäselvyyksien ehkäisemiseksi...
Ei, en ole millään tavoin tekemisissä Digital Beat nimimerkin kanssa...
Ei, en siis ole 31v Mikseri.net:iin katkeroitunut musiikintekijä... :D

Oma matskuni vielä odottelee sitä että pääsisin joskus siihen pisteeseen että voisin julkaista jotakin...



niinhän se on pakko olla DB on kirottu lyhenne :laugh:

hei mies, kiitos palautteesta mutta oon kyllä jo takas mikserissä ;)
Avatar
#42 • • MissJarea Guest
pardon?

what is all this fuss about? :happyroll: :roll: :happyroll:
Caro²

Posts: 5,301

#43 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

pardon?
what is all this fuss about? :happyroll: :roll: :happyroll:



Ya have a quality competitor here. Digital Beat :)
It's a shame that you two compete in a different category...:(
Avatar
#44 • • Taedium Guest

pardon?

what is all this fuss about? :happyroll: :roll: :happyroll:

Hm. The first post seems to be empty now. There was that Google-fight link originally, as I recall.

There was a lot of VS topics here, as you may see. Some of them about different children's stories.


For example myyrä vs. kössi kenguru topic included this Kössi Kangaroo, which was one of my favourite TV-series as a kid.

And guess what the discussion is about in this topic...

Was it that it all started with the Platinum+ vs. Klubitus? No, that came later.

Anyways, if I recall correctly, Jarea vs. DB topic vas based on this: http://www.googlefight.com/
As in keyword search in the internet. DB won that, since Digital and Beat are rather common words and can be found from the internet quite easily.
Avatar
#46 • • zAo Guest

Niin mut digital beat on ollut jo AvB:n setissäkin mukana!

Infoa


:D



oho :eek: :eek: :D
Avatar
#47 • • Digital Beat Guest

Niin mut digital beat on ollut jo AvB:n setissäkin mukana!

Infoa


:D



joku toinen Digital Beat tuo on, ei mulla oo tuon nimistä biisiä edes. Artistinimi lähtee kyllä vaihtoon :D
Avatar
#48 • • Digital Beat Guest

pardon?
what is all this fuss about? :happyroll: :roll: :happyroll:



Ya have a quality competitor here. Digital Beat :)
It's a shame that you two compete in a different category...:(



btw: I am not a competitor but a friend :) :excellent:
Avatar
#49 • • ReQ Guest
Säälittävän ja naurettavan harmailla rajamailla tääkin topic suurimmaksi osaksi kulkee.

Henk.koht. kyllä näen huomattavasti enemmän dissaamisen aihetta esim. ko. topicin aloittajassa ja hyvin hyvin monissa käyttäjissä, kuin aiheena olevissa henkilöissä.

EDIT: Kirjotin tähän jotain x riviä tekstiä alunperin, mut viime hetkellä tajusin että ei se ehkä kannata.

Moderoinnista en sano mitään. Jokaisella "peruskäyttäjälläkin" pitäis kyllä IMO joku kello tms. soida pään sisällä siinä vaiheessa kun tämmösiä jonkun-mielestä-tyhmiin-ihmisiin kohdistuvia dissaustopicceja alkaa syntymään. Pitäisköhän taas itkeä vai nauraa? Joidenkin muiden kuin Jarean ja/tai DB:n takia?

Ei näin. :mad:
Avatar
#50 • • Laite Guest

Säälittävän ja naurettavan harmailla rajamailla tääkin topic suurimmaksi osaksi kulkee.

Henk.koht. kyllä näen huomattavasti enemmän dissaamisen aihetta esim. ko. topicin aloittajassa ja hyvin hyvin monissa käyttäjissä, kuin aiheena olevissa henkilöissä.

EDIT: Kirjotin tähän jotain x riviä tekstiä alunperin, mut viime hetkellä tajusin että ei se ehkä kannata.

Moderoinnista en sano mitään. Jokaisella "peruskäyttäjälläkin" pitäis kyllä IMO joku kello tms. soida pään sisällä siinä vaiheessa kun tämmösiä jonkun-mielestä-tyhmiin-ihmisiin kohdistuvia dissaustopicceja alkaa syntymään. Pitäisköhän taas itkeä vai nauraa? Joidenkin muiden kuin Jarean ja/tai DB:n takia?

Ei näin. :mad:



voivoi *kyynel*
Avatar
#51 • • Digital Beat Guest

Säälittävän ja naurettavan harmailla rajamailla tääkin topic suurimmaksi osaksi kulkee.

Henk.koht. kyllä näen huomattavasti enemmän dissaamisen aihetta esim. ko. topicin aloittajassa ja hyvin hyvin monissa käyttäjissä, kuin aiheena olevissa henkilöissä.

EDIT: Kirjotin tähän jotain x riviä tekstiä alunperin, mut viime hetkellä tajusin että ei se ehkä kannata.

Moderoinnista en sano mitään. Jokaisella "peruskäyttäjälläkin" pitäis kyllä IMO joku kello tms. soida pään sisällä siinä vaiheessa kun tämmösiä jonkun-mielestä-tyhmiin-ihmisiin kohdistuvia dissaustopicceja alkaa syntymään. Pitäisköhän taas itkeä vai nauraa? Joidenkin muiden kuin Jarean ja/tai DB:n takia?

Ei näin. :mad:



jos hämis ja teris tappelis kumpi voittais :laugh: mutta tämähän on freestyle foorumi jos et kässänny? :confused: elä ota sitä vakavasti ;)
Avatar
#52 • • ReQ Guest


jos hämis ja teris tappelis kumpi voittais :laugh: mutta tämähän on freestyle foorumi jos et kässänny? :confused: elä ota sitä vakavasti ;)



No hyvä juttu ettet sä (osaa?) ottaa vakavasti mitään, et kritiikkiä sun "tekemisistäs" etkä liioin suoranaista henk.koht. dissausta? Oon kyl sit melkein kateellinen tommosesta skillistä :) Nii ja Jareahan ei ees tajuu mitään näistä suomiläpistä täällä :laugh:
Noh, kun asianomaisista ei enää tarvi välittää ja koko homma on vähän niinkun puulle puhuis niin ei kai täs sit muuta. JATKAKAA :D
Avatar
#53 • • khatt Guest
tuntuu siltä, että DB ylittää ihmisten ärsytyskynnyksen jokseenkin nopeammin ja todennäköisesti pwnataan pian. jarea on saanu temmeltää melko vapaasti, eli ehkä sen jutut ovat vähemmän tardeja tai sit sillä on jotain mikä puuttuu DB:ltä... karisma? :silence:

max perttula vois joinata tänne foorumille.
Avatar
#54 • • da_chef Guest
Jarea on pysytellyt lähinnä tuossa omassa topikissaan, ei hän paljoa ole muualle avauksia tehnyt, chartiin muutamia.

Esim. minä en edes noteerannut koko mimmiä ennen kuin siinä profiilitopikissa oli jo >20 sivullista viestejä.
Avatar
#55 • • Digital Beat Guest

tuntuu siltä, että DB ylittää ihmisten ärsytyskynnyksen jokseenkin nopeammin ja todennäköisesti pwnataan pian. jarea on saanu temmeltää melko vapaasti, eli ehkä sen jutut ovat vähemmän tardeja tai sit sillä on jotain mikä puuttuu DB:ltä... karisma? :silence:

max perttula vois joinata tänne foorumille.



mitä pwnataan? :confused:
Avatar
#56 • • Digital Beat Guest


jos hämis ja teris tappelis kumpi voittais :laugh: mutta tämähän on freestyle foorumi jos et kässänny? :confused: elä ota sitä vakavasti ;)



No hyvä juttu ettet sä (osaa?) ottaa vakavasti mitään, et kritiikkiä sun "tekemisistäs" etkä liioin suoranaista henk.koht. dissausta? Oon kyl sit melkein kateellinen tommosesta skillistä :) Nii ja Jareahan ei ees tajuu mitään näistä suomiläpistä täällä :laugh:
Noh, kun asianomaisista ei enää tarvi välittää ja koko homma on vähän niinkun puulle puhuis niin ei kai täs sit muuta. JATKAKAA :D



ei kai tuota dissausta jaksa välittää ku on jo nimeä ja levyt Saksassa myynnissä :laugh: Oon Jarealle sanonu vaan että tosiaan täällä höpötetään just tyyliin se ja se tappelis niin kumpi voittas. heh
Avatar
#57 • • ReQ Guest


jos hämis ja teris tappelis kumpi voittais :laugh: mutta tämähän on freestyle foorumi jos et kässänny? :confused: elä ota sitä vakavasti ;)



No hyvä juttu ettet sä (osaa?) ottaa vakavasti mitään, et kritiikkiä sun "tekemisistäs" etkä liioin suoranaista henk.koht. dissausta? Oon kyl sit melkein kateellinen tommosesta skillistä :) Nii ja Jareahan ei ees tajuu mitään näistä suomiläpistä täällä :laugh:
Noh, kun asianomaisista ei enää tarvi välittää ja koko homma on vähän niinkun puulle puhuis niin ei kai täs sit muuta. JATKAKAA :D



ei kai tuota dissausta jaksa välittää ku on jo nimeä ja levyt Saksassa myynnissä :laugh: Oon Jarealle sanonu vaan että tosiaan täällä höpötetään just tyyliin se ja se tappelis niin kumpi voittas. heh



:angry: :D :crybaby: :laugh: :(
Avatar
#58 • • Digital Beat Guest


jos hämis ja teris tappelis kumpi voittais :laugh: mutta tämähän on freestyle foorumi jos et kässänny? :confused: elä ota sitä vakavasti ;)



No hyvä juttu ettet sä (osaa?) ottaa vakavasti mitään, et kritiikkiä sun "tekemisistäs" etkä liioin suoranaista henk.koht. dissausta? Oon kyl sit melkein kateellinen tommosesta skillistä :) Nii ja Jareahan ei ees tajuu mitään näistä suomiläpistä täällä :laugh:
Noh, kun asianomaisista ei enää tarvi välittää ja koko homma on vähän niinkun puulle puhuis niin ei kai täs sit muuta. JATKAKAA :D



ei kai tuota dissausta jaksa välittää ku on jo nimeä ja levyt Saksassa myynnissä :laugh: Oon Jarealle sanonu vaan että tosiaan täällä höpötetään just tyyliin se ja se tappelis niin kumpi voittas. heh



:angry: :D :crybaby: :laugh: :(



ShaiSSe !
Avatar
#59 • • Laite Guest

ei kai tuota dissausta jaksa välittää ku on jo nimeä ja levyt Saksassa myynnissä


:laugh:
Avatar
#60 • • Digital Beat Guest

ei kai tuota dissausta jaksa välittää ku on jo nimeä ja levyt Saksassa myynnissä


:laugh:



kyllä se on nii :) heh