Digital Beat vs. Miss Jarea

274 posts, 14 pages, 25,928 views

Avatar
#183 • • Daniel Braun Guest
Voih kun on kaunista.
Tilaanpa heti noita kansia ainakin viis...

:excellent:

Voi helvetti, eikö mikään riitä...
Avatar
#184 • • Jukka I Guest
Kyllä mun mielestä tuolla on muutama todella hienokin kansi.

Nyt meni muutenkin vähän ohi että mikä tässä nyt muka on niin ihmeellistä? Mistä asti vapaassa markkinataloudessa ei ole saanut tarjota omaa osaamistaan?
Avatar
#185 • • vartio Guest


Nyt meni muutenkin vähän ohi että mikä tässä nyt muka on niin ihmeellistä? Mistä asti vapaassa markkinataloudessa ei ole saanut tarjota omaa osaamistaan?



totta turiset. ei se ole tyhmä ketä myy, vaan se ketä ostaa.

paitsi jos ketään ei osta.
Avatar
#186 • • Jone Guest

bump!

mutta aiheesta.

http://www.digitalbeatmusic.com/services.html

..

pistää kyyneleen suuremmankin miehen simmuun.



Kyllä toi lähinnä pisti ainakin tän ison miehen ihan itsekseen ääneen hokemaan "ei vittu..." monta kertaa peräjälkeen.

Selkeästi alihinnoittelen omat palveluni, koska en myönnä tekeväni noin karmivaa paskajälkeä ja silti pyydän tuotoksistani yli puolet vähemmän silloin kun pyydän yhtään mitään ylipäätään.

Nyt olis herra DB:n mielestäni korkea aika kertoa mitä nappeja se vetää tohon egon pöhöttämiseen, jotta mäkin voisin sitten hankkia reseptin samoille tai ostaa niitä katukaupasta. Miten päin tahansa, mutta noita tabui on pakko saada, koska niistä menee pönttö selkeästi sekaisin koko rahalla.

Kyllä mun mielestä tuolla on muutama todella hienokin kansi.



Se vaan kertoo siitä ettet tajua juuri mistään mitään tai että sarkasmisi määrä ylittää oman käsityskykyni rajat.


Nyt meni muutenkin vähän ohi että mikä tässä nyt muka on niin ihmeellistä? Mistä asti vapaassa markkinataloudessa ei ole saanut tarjota omaa osaamistaan?



Jos toi ei yhä edelleen ole sarkasmia, niin esim. itse heitän tollaset 120$ paskaphotariouterbeveldropshadowinsertefektihere-kannet kokoon noin viidessä minuutissa, mutta lopputulos (kuten DB:n esimerkkikannetkaan) ei anna aihetta juuri muuhun kuin ylenantamiseen.

Saahan sitä markkinataloudessa myydä vaikka persettään, mutta jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, niin sille saa myöskin nauraa.
Avatar
#187 • • Jukka I Guest

Se vaan kertoo siitä ettet tajua juuri mistään mitään tai että sarkasmisi määrä ylittää oman käsityskykyni rajat.


"Mielipiteenne on väärä." :mad:

:laugh:

Jos toi ei yhä edelleen ole sarkasmia, niin esim. itse heitän tollaset 120$ paskaphotariouterbeveldropshadowinsertefektihere-kannet kokoon noin viidessä minuutissa, mutta lopputulos (kuten DB:n esimerkkikannetkaan) ei anna aihetta juuri muuhun kuin ylenantamiseen.


Voi paljon kiitoksia absoluuttisesta totuudesta. Sä voit olla minkä kaliiperin photariguru tahansa, se ei silti muuta miksikään sitä tosiasiaa, että minun mielestäni tuolla on muutama varsin hieno kansi. Ei keskivertoa, kuvankäsittelystä tietämätöntä potentiaalista ostajaa kiinnosta kuinka vaikeaa/helppoa jokin juttu on tehdä, kyllä se lopputulos ratkaisee.

Saahan sitä markkinataloudessa myydä vaikka persettään, mutta jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, niin sille saa myöskin nauraa.


Jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, kukaan ei osta. End of story. Asian puiminen täällä ei muuta sitä mihinkään.
Avatar
#188 • • Daniel Braun Guest

Jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, kukaan ei osta. End of story. Asian puiminen täällä ei muuta sitä mihinkään.


Mutta jos perse onkin jonkun mielestä hyvä...?
Sama juttu kuin se että mun mielestä noi kannet ovat järkyttäviä tekeleitä ja sun mielestä sieltä löytyy muutama ihan hyvän näköinen.

Sama se on että millaista kansitaidetta tekee kunhan vain osaa suhteuttaa sen hinnan kohdilleen...
Toisaalta tässä tapauksessa toi hinnan realistinen kohdilleen asettelu ei taida olla kys. hepun parhaita puolia.
No-name tuottajan cd-r promolevystähän voi helposti pyytää 15e :scared:
"Onhan niitä levyjä jo myyty kymmeniä. Lähemmäksi kymmenen kappaletta."

IMO noi hinnat on kyllä ihan vitun kovia verrattuna noiden tekeleiden tasoon.
Milloinkohan DB aikoo myydä 3d animointia (esim talojen mallikuvia :) ) ulkopuolisille?
Avatar
#190 • • Digital Beat Guest

Se vaan kertoo siitä ettet tajua juuri mistään mitään tai että sarkasmisi määrä ylittää oman käsityskykyni rajat.


"Mielipiteenne on väärä." :mad:

:laugh:

Jos toi ei yhä edelleen ole sarkasmia, niin esim. itse heitän tollaset 120$ paskaphotariouterbeveldropshadowinsertefektihere-kannet kokoon noin viidessä minuutissa, mutta lopputulos (kuten DB:n esimerkkikannetkaan) ei anna aihetta juuri muuhun kuin ylenantamiseen.


Voi paljon kiitoksia absoluuttisesta totuudesta. Sä voit olla minkä kaliiperin photariguru tahansa, se ei silti muuta miksikään sitä tosiasiaa, että minun mielestäni tuolla on muutama varsin hieno kansi. Ei keskivertoa, kuvankäsittelystä tietämätöntä potentiaalista ostajaa kiinnosta kuinka vaikeaa/helppoa jokin juttu on tehdä, kyllä se lopputulos ratkaisee.

Saahan sitä markkinataloudessa myydä vaikka persettään, mutta jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, niin sille saa myöskin nauraa.


Jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, kukaan ei osta. End of story. Asian puiminen täällä ei muuta sitä mihinkään.



Hei, mutta tämähän on mulle vaan ilmasta mainosta, sama mitä jauhatte. :laugh: Täällä tuntuu olevan muutama "maailman paras tietokonegrafiikka-asiantuntija" taas vauhdissa

Tuommosta "paskaphotariefektikantta" ei tosiaankaan tehdä 5min. Saattaa mennä jopa 5 päivää että siitä saa tuon näkösen (Psychic Melodytripper). Mun mielestä kateutta kaikki tyynni joka vähättelee mun tuotoksia. Tämä ei ole mikään viimeinen sana, säälittää vaan tämä "Platinum Tm" kuppikuntajutustelu. Menee jutut aivan vouhotukseksi...
Avatar
#191 • • Digital Beat Guest

bump!

mutta aiheesta.

http://www.digitalbeatmusic.com/services.html

..

pistää kyyneleen suuremmankin miehen simmuun.



Kyllä toi lähinnä pisti ainakin tän ison miehen ihan itsekseen ääneen hokemaan "ei vittu..." monta kertaa peräjälkeen.

Selkeästi alihinnoittelen omat palveluni, koska en myönnä tekeväni noin karmivaa paskajälkeä ja silti pyydän tuotoksistani yli puolet vähemmän silloin kun pyydän yhtään mitään ylipäätään.

Nyt olis herra DB:n mielestäni korkea aika kertoa mitä nappeja se vetää tohon egon pöhöttämiseen, jotta mäkin voisin sitten hankkia reseptin samoille tai ostaa niitä katukaupasta. Miten päin tahansa, mutta noita tabui on pakko saada, koska niistä menee pönttö selkeästi sekaisin koko rahalla.



eiköhän tuo nyt mene jo vähän turhan henkilökohtasuuksiin. Ihmeellinen asenne sulla :scared: :confused: Ei kyllä huvita lähteä tommoselle alatyyliselle juttulinjalle ollenkaan. Mä en vedä mitään nappeja, todellakaan. Taitaa olla oma egosi liian suuri tähän foorumiin.
Avatar
#192 • • Digital Beat Guest

Voih kun on kaunista.
Tilaanpa heti noita kansia ainakin viis...

:excellent:

Voi helvetti, eikö mikään riitä...



sulla ei taida pahemmin olla esteettistä silmää?, sääli, veikkaanpa ettet osaa ite edes piirtää :confused:
Avatar
#193 • • Digital Beat Guest

Kyllä mun mielestä tuolla on muutama todella hienokin kansi.

Nyt meni muutenkin vähän ohi että mikä tässä nyt muka on niin ihmeellistä? Mistä asti vapaassa markkinataloudessa ei ole saanut tarjota omaa osaamistaan?



jollakin on onneksi esteettistä silmää täällä :) Eihän sitä kannata tarjota osaamistaan, joku saattaa vetää herneen vaikka aivoon. Suomessa kannattaa olla vaan hiljaa ja kusi sukassa niin hyvin pyyhkii. :D
Avatar
#194 • • da_chef Guest

Nyt olis herra DB:n mielestäni korkea aika kertoa mitä nappeja se vetää tohon egon pöhöttämiseen, jotta mäkin voisin sitten hankkia reseptin samoille tai ostaa niitä katukaupasta. Miten päin tahansa, mutta noita tabui on pakko saada, koska niistä menee pönttö selkeästi sekaisin koko rahalla.

...

Se vaan kertoo siitä ettet tajua juuri mistään mitään tai että sarkasmisi määrä ylittää oman käsityskykyni rajat.



Vaikka tämä on freestylen, niin ei se tarkoita sitä, että voi halventaa kanssakeskustelijoita.

Jos sulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin järjetön haukkuminen ja halventaminen, jätä kirjoittamatta. Tämä ihan yleisen viihtyvyyden kannalta. Olen tähän asti pitänyt sua fiksuna jäbänä mutta tuollainen kirjoittelu kyllä kertoo jotain muuta.
Avatar
#195 • • Daniel Braun Guest

sulla ei taida pahemmin olla esteettistä silmää?, sääli, veikkaanpa ettet osaa ite edes piirtää :confused:


Ja sinullahan sitä on vaikka toisille jakaa.
Kyllä käy kateeksi kun osaat noin hienoja kansia tehdä.
Vautsivau!

Sääli sinänsä, osuit harhaan.
Osaan kyllä piirtää ja maalata... ;)

BTW: ei tarvi vastata.
Avatar
#196 • • Ana-- Guest
Eiks tän topikin vois jo vittu sulkee, oikeesti.. :mad:
Avatar
#197 • • Jone Guest


Voi paljon kiitoksia absoluuttisesta totuudesta. Sä voit olla minkä kaliiperin photariguru tahansa, se ei silti muuta miksikään sitä tosiasiaa, että minun mielestäni tuolla on muutama varsin hieno kansi. Ei keskivertoa, kuvankäsittelystä tietämätöntä potentiaalista ostajaa kiinnosta kuinka vaikeaa/helppoa jokin juttu on tehdä, kyllä se lopputulos ratkaisee.



Tietenkin lopputulos ratkaisee, missä vaiheessa olen edes yrittänyt väittää muuta? Ole hyvä ja pidä aivan vapaasti noista kansista ja saat toki jopa maksaa Digital Beatille niistä sen 120$, mutta mielestäni on melko turhaa olla kauhean yllättynyt jos huvittuneita tuttuja ja kylänmiehiä siinä vaiheessa riittää.

"Photariguruilu" on mulle aivan yhdentekevä asia - Tehköön kukin kannet miten lystää, mutta jos päätyy sitä Photaria käyttämään, niin olisi toki suotavaa että siitä kaivaisi ulos muutakin kuin ne juustoisimmat efektit, joiden taitamisen hanskaa koulutettu apinakin (lue: mm. kaikki luokkatoverini, jotka ovat tällä hetkellä about puolivälissä menossa ensimmäisellä "digitaalinen kuvankäsittely"-kurssillaan).


Jos perse on huono ja siitä pyytää järjetöntä ylihintaa laatuun nähden, kukaan ei osta. End of story. Asian puiminen täällä ei muuta sitä mihinkään.



Väärin. Huononkin perseen saa kyllä kaupaksi kalliilla kunhan on markkinamiehenä parempi kuin toteuttajana. Aina löytyy joku joka on asioista vielä enemmän pihalla ja jota voi siten sumeilematta kusettaa niin halutessaan. Itse kannatan kuitenkin sitä, että tutkailee omia taitojaan niin objektiivisesti kuin mahdollista, kuuntelee myös muiden ihmisten mielipiteitä niistä ja pyrkii tuottamaan palveluita sen jälkeen ihmisille rehellisesti sillä hinnalla, jonka on niistä oikeasti ansainnut; Huonoille vähän, paremmille enemmän, parhaille eniten.



Hei, mutta tämähän on mulle vaan ilmasta mainosta, sama mitä jauhatte. :laugh: Täällä tuntuu olevan muutama "maailman paras tietokonegrafiikka-asiantuntija" taas vauhdissa

Tuommosta "paskaphotariefektikantta" ei tosiaankaan tehdä 5min. Saattaa mennä jopa 5 päivää että siitä saa tuon näkösen (Psychic Melodytripper). Mun mielestä kateutta kaikki tyynni joka vähättelee mun tuotoksia. Tämä ei ole mikään viimeinen sana, säälittää vaan tämä "Platinum Tm" kuppikuntajutustelu. Menee jutut aivan vouhotukseksi...



Kuka tässä nyt on väittänyt olevansa maailman paras? Jos kuvittelet olevasi niin ylhäällä osaamisasteikossa, että yläpuolellasi on ainoastaan "maailman paras", niin olet harhaisempi kuin uskoinkaan.

Jos sulla menee tollaisen kannen tekemiseen 5 päivää, niin pitääkö muillakin mennä? ...ja toihan on kauhean kätevää leimata kaikki negatiivinen sun tempauksistasi sanottu "kateudeksi." Mitähän syytä mulla olisi mahdollisesti olla sulle kateellinen, viitsitkö kertoa?


eiköhän tuo nyt mene jo vähän turhan henkilökohtasuuksiin. Ihmeellinen asenne sulla :scared: :confused: Ei kyllä huvita lähteä tommoselle alatyyliselle juttulinjalle ollenkaan. Mä en vedä mitään nappeja, todellakaan. Taitaa olla oma egosi liian suuri tähän foorumiin.



No luonnollisesti se menee sun mielestäsi turhiin henkilökohtaisuuksiin kun siinä kritisoidaan sua ja sun tekemisiäsi. Kummallista muuten kuinka katsot, että mulla on "ihmeellinen asenne" etkä näe mikä siihen johti. Mielenkiintoista on muuten sekin, kuinka naamioit omiin kirjoituksiisi ties mitä muiden vähättelyä ja oman itsesi paisuttelua ja silti katsot ilmeisesti pysyväsi täysin asialinjalla muiden ollessa "alatyylisiä."


sulla ei taida pahemmin olla esteettistä silmää?, sääli, veikkaanpa ettet osaa ite edes piirtää :confused:



"Esteettistä silmää?" Sullako tätä "esteettistä silmää" sitten omasta mielestäsi on?


jollakin on onneksi esteettistä silmää täällä :) Eihän sitä kannata tarjota osaamistaan, joku saattaa vetää herneen vaikka aivoon. Suomessa kannattaa olla vaan hiljaa ja kusi sukassa niin hyvin pyyhkii. :D



Ei niin suunnattoman yllättävästi "esteettistä silmää" tuntui löytyvän mielestäsi ihmiseltä, jolta löytyi ymmärrystä tuotoksillesi.

Osaamistaaan kannattaa aina kaupitella, mutta vain silloin kun sitä oikeasti on.


Vaikka tämä on freestylen, niin ei se tarkoita sitä, että voi halventaa kanssakeskustelijoita.

Jos sulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin järjetön haukkuminen ja halventaminen, jätä kirjoittamatta. Tämä ihan yleisen viihtyvyyden kannalta. Olen tähän asti pitänyt sua fiksuna jäbänä mutta tuollainen kirjoittelu kyllä kertoo jotain muuta.



Luethan vaikka seuraavaksi tuolta toisesta threadistä miten on määritelty "Wannabe moderator."

Sydämeni itkee verta kun et enää pidäkään mua "fiksuna jäbänä", mutta en silti aio muuttaa kirjoitustyyliäni tähdätäkseni sinun miellyttämiseesi.

Jos olen oikeasti asiattomuudessa ylittänyt Platinum+:n rajat, niin siitä varmasti tullaan minulle huomauttamaan ihan oikeiden moderaattoreiden tai adminin puolelta.
Avatar
#198 • • Remotion Guest

mutta kuka nyt ei ois innoissaan jos saa jonkun ulkomaalaisen jakelusopimuksen ect.

paitsi jos db tekee trancea yms muuta ns. teknoa a.k.a homomusaa niin perun puheeni



:scared: :panic: :scared:
elä viitsi.

edit: turha nälviminen otettu pois
Avatar
#199 • • A-E Guest
Tämän topicin voisi joku mode oikeasti sulkea. Toi Digital Beatille vittuilu ei ole oikeasti enää yhtään hauskaa.
Avatar
#200 • • Tapi T Guest
Digital Beatia ollaan dissailtu tällä foorumilla koko kulunut vuosi, eikä loppua näy. Mikä vittu teitä vaivaa?

Jos olen oikeasti asiattomuudessa ylittänyt Platinum+:n rajat, niin siitä varmasti tullaan minulle huomauttamaan ihan oikeiden moderaattoreiden tai adminin puolelta.


Omasta mielestäni et ole. Tosin sinä ja muut nälvijät voisitte kyllä itseksenne miettiä, että onko tuo kaikki tarpeellista ja onko siitä hyötyä kenellekään.