Lapin Kulta is like having sex in a canoe. - It's fuckin' close to water!
Toihan on kuuluisa Budweiser vitsi! :eek:
178 posts, 9 pages, 19,868 views
Hoi te tipatonta tammikuuta viettävät! Nyt on välitilinpäätöksen paikka. Ketä sattuu, ketä janottaa, ketä kiristää ja ketä vituttaa muuten vain?
:D
:eek: EI VOI OLLA, ETTÄ MUN TEKSTISSÄ ON REFERENSSI TAI LAINAUS! :eek:Toihan on kuuluisa Budweiser vitsi! :eek:
Antasivat jonku tehdä, joka tekee edes lievästi sinnepäin makua sisältävää olutta.
Niinkö? No sitten ihmettelen vielä enemmän.höpö höpö, mä antaisin vaikka molemmat kivekseni, jos saisin 30 vuoden varastot lappalaista. en mä sitä calijaa (niinku viinaa yleensä) sen maun takia juokkaan.
[]Joka kerta ku mäki nään jonku tuotteen, jossa mainostetaan tota tunturiporojen rakkautta, niin ihmettelen, että miksi Lapin Kulta on ylipäänsä päästänyt markkinoille niitä tuotteitaan...
Antasivat jonku tehdä, joka tekee edes lievästi sinnepäin makua sisältävää olutta. Ei Suomessa kyl normaalia olutta juomalla hyvää löydä. Karhussa on pikkusen makua, mut muuten joutuu ettii sit jotain erikoisoluita, joista saa maksaa vasemman kiveksensä Alkon kassalla Suomessa tai sit ne pari centtikolikkoa taskunpohjalta jossain toisessa maassa normaalin kaupan kassalla.
Oluessa täytyy olla sitä itsensä makua, eikä tyyliin puoli pulloa vaahtoa tai pari kuplaa. Kuplat, vaahdot ja kaikenmaailman hienosto juonti on pelkkää teeskentelyä.
Oluessa täytyy olla sitä itsensä makua, eikä tyyliin puoli pulloa vaahtoa tai pari kuplaa. Kuplat, vaahdot ja kaikenmaailman hienosto juonti on pelkkää teeskentelyä.
Se on juuri se vaahto joka suojaa oluen makua lasissa. Ihmettelenkin miksi niin monissa ravintoloissa oluthanat säädetään ja pulloista kaadetaan niin ettei vaahtoa tule juuri ollenkaan.
T. Baarimikkosi
Miksi henkilökohtaisesti? Mä en pidä siitä vedestä mitä ne kehtaa myydä olutpullossa. En minä sinua verrannut veteen. Vai oletko Hartwallin osakkeenomistaja?Otin muuten henkilökohtaisesti tosta herneen aika syvälle nenäonteloon,
Hö. Kyllä sitä on juotu weiss-oluttakin pullonsuusta ilman vaahtoilua, vaikka sillä ei kyllä saa kaikkea makua siihen olueen. Njam, ku sen kaataa oikein ja vieläpä oikeaan lasiin. Sulla on vaa väärä tekniikka siinä juonnissa.Oluessa täytyy olla sitä itsensä makua, eikä tyyliin puoli pulloa vaahtoa tai pari kuplaa.
Älä petä mua oi aatetoveri.
Miksi henkilökohtaisesti? Mä en pidä siitä vedestä mitä ne kehtaa myydä olutpullossa. En minä sinua verrannut veteen. Vai oletko Hartwallin osakkeenomistaja?Otin muuten henkilökohtaisesti tosta herneen aika syvälle nenäonteloon,
Hö. Kyllä sitä on juotu weiss-oluttakin pullonsuusta ilman vaahtoilua, vaikka sillä ei kyllä saa kaikkea makua siihen olueen. Njam, ku sen kaataa oikein ja vieläpä oikeaan lasiin. Sulla on vaa väärä tekniikka siinä juonnissa.Oluessa täytyy olla sitä itsensä makua, eikä tyyliin puoli pulloa vaahtoa tai pari kuplaa.
Mut lämmintä weissia pullonsuusta liian nopsaan ja ... no min. puoli pulloa maassa.
No joo, en tiedä noista oluista paljoakaan, muuten kuin että juon sitä melko runsaasti(jos nyt joku ei ymmärtänyt, niin merkki on Lapin Kulta).
Kiitti tiedosta, aina oppii jotain uutta. :)
Mä tiedän tasan yhden tyypin joka voi edes arvata missä on sitä "parasta olutta". Michael Jackson. Ja ei, hän ei tanssi, eikä hän juo Pepsiä.Tota, antaa olla. Tää menis vain "kuka juo parasta olutta"-sarjaan.
... en pysty edes sanomaan missä maassa olisin juonut edes omasta mielestäni parasta olutta.
Jos sä et sitä maun takia juo, vaan humalan, niin eikö se Karhu olisi parempi vaihtoehto?
ps. hivoltage, tilataasko taas muutama rekallinen parvekkeelle?
9 tuntia enää ystävät ja naapurit. :hearts: