706 posts, 36 pages, 94,679 views
Se o hienoa ku aina valitetaan että bileissä oli liikaa turisti-örveltäjiä ja sit seuraavas postissa joku toinen valittaa et tuli ehkä otettuu vähän liikaa.
Operahan on aika legendaarinen paatti (aikaisemmalta nimeltään mm. Sally Albatross): Se on vuosien varrella mm. kolaroinut muutamaan otteeseen, ajanut karille, palanut ja uponnut, ja edelleen se vaan porskuttaa. Eli siis aivan loistava laiva nuorison klubitapahtumalle. :D
Mutta hienoa, että tällainen risteily järjestyy, voisi kyllä lähteä kyytiin.
Se o hienoa ku aina valitetaan että bileissä oli liikaa turisti-örveltäjiä ja sit seuraavas postissa joku toinen valittaa et tuli ehkä otettuu vähän liikaa.
Mun kirjoissa sekä "turisti-örveltäjä" että "skene-örveltäjä" menevät kategoriaan "örveltäjä". :)
Eikä se ördäys mitään haittaa jos musiikkipuoli on kunnossa, sillä se on omalla kohdalla ehdottomasti tärkein ja melkeinpä ainoa kriteeri bileitä valitessa. Pelkkä perusdokausmeininki ei riitä, vaikka perusdokausta harrastamassa olisi kuinka "skeneä" lössiä tahansa.
Ja altaalle sitten niitä house-tiskaajia..
Kerrankin laivaristeily jossa voisi tehdä jotain muutakin kuin kerätä voimia Tukholman shoppailukierrokselle ja katsella kuinka mummot pelaa bingoa.
Kerran Goomilla olleena olen ajatellut, että em. tapahtuman kaltainen konsepti oikeilla ihmisillä ja musiikilla varustettuna voisi olla oikeasti aika helmi. Selvästikin toiveisiini on vastattu. =)
No tälläisiä bileristeilyitä on jo järkätty kahden vuoden ajan Siljalla, ja niistä on myös täällä ollut mainoksia, että ei tämä mikään uusi juttu ole jos vaan seurailee mitä ympärillä tapahtuu.. :)
Joo, mutta eikö ne yleensä ole lähteneet tukholmasta? (vai olenko missannut helsingistä lähtevät?)
Minkä kokoinen on toi Silja Oopperan discon tanssilattia? Ainakin eilen kun olin Silja Sereneidillä oli siellä toi tanssilattia sellanen postimerkin kokoinen.
Minkä kokoinen on toi Silja Oopperan discon tanssilattia? Ainakin eilen kun olin Silja Sereneidillä oli siellä toi tanssilattia sellanen postimerkin kokoinen.
Nooh, sä voit tulla sit tänne turkuun niin mä voin lukea sulle iltasatuna nalle puhia :)
:scared: Saiskohan Turkuun jonkun ikärajan?
Juu yleensä ne on lähteneet Tukhomasta ja menneet Turkuun ja kerran Hesaan, mutta eihän se todellakaan estä suomalaisia tulemasta niihin mukaan myös, varsinkin jos siitä kerran tykätään ja siellä on pari tuhatta henkeä bailaamassa....tietty jos kaikki pitää aina saada kotiinkuljetettuna, niin sitten se voi olla vaikeampaa lähteä bilettämään :excellent: