OCEANIA - Battery Club Cruise - 27.03 Silja Opera

706 posts, 36 pages, 93,786 views

Avatar
#101 • • Timce Guest
Mihis raumalaiset pistetään :confused:

*vink*

faehre11.JPG
Avatar
#102 • • Tapi T Guest
Go Timce, juuri noin! :D Juuri saamani tiedon mukaan JZZ ja Homegrove haluavat nukkua samassa makuupussissa.
Avatar
#103 • • Homegrove Guest
Ei me mahduta kun Jussi on edelleenkin kuudennella kuulla raskaana. Isästä ei tietoa.
Avatar
#104 • • Laite Guest

Ei me mahduta kun Jussi on edelleenkin kuudennella kuulla raskaana. Isästä ei tietoa.



En tunnusta isyyttäni.
Avatar
#105 • • LindaGP Guest

hyttijaossa pitää ottaa muuten se huomioon että Turkulaiset ja Kotkalaiset majottuvat samalle kannelle, mahdollisemman kauas muista.



Onko minunkin pakko mennä sinne vaikken olekaan syntyperäinen Kotkalainen? En haluu... :sad:

Järjestetäänkö muutes minkäänlaisia kuljetuksia kauempaa tuleville satamaan, vai hoitaako jokainen omat kyydityksensä?
Avatar
#106 • • Homegrove Guest
Eikai sinne nyt kauhean vaikea ole löytää? :D
Avatar
#108 • • LindaGP Guest

Eikai sinne nyt kauhean vaikea ole löytää? :D



En tiedä miten vaikeaa Rauman suunnalta on löytää, Kotkan suunnalta on ihan helppoa... Tarkoitinkin lähinnä sitä, ettei itse tarvitsisi väsyneenä ajaa ja jättää automobiilia suhteellisen hintavaan parkkiin satamaan.
Avatar
#109 • • Daniel Braun Guest
Pöh...
En minä mihinkään 3. kannelle halua.
Tahtoo matkustaa budjettiluokassa Raumalaisten kanssa :D
Olikos sielä makuupusseissa vielä tilaa, vai ovatko ne paikat jo varattu täyteen?
Tällaisella pienen budjetin ihmisenä pitäis katoa mistä ja kuinka paljon maksaa mitäkin.
Ja eihän tonne risteilylle nukkumaan ole tultu!

Rahaakin säästyy dokailua varten :excellent:
Avatar
#110 • • UzU Guest

ärjestetäänkö muutes minkäänlaisia kuljetuksia kauempaa tuleville satamaan, vai hoitaako jokainen omat kyydityksensä?



Ainakin Tampereelta on tulossa bussikyydistystä suoraan satamaan. Ehkäpä joku järjestää bussia sieltäkin päin...
Avatar
#111 • • Tapsa Guest

..Ainakin Tampereelta on tulossa bussikyydistystä suoraan satamaan. Ehkäpä joku järjestää bussia sieltäkin päin...



Jee, jee :roll:
Avatar
#112 • • Saint Guest
kertokaas joku mitä liput maksaa ja mistä niitä saa ostaa? soitetaanko siljalle suoraan ja sanotaan joku maaginen taikasana vai hä?
Avatar
#113 • • pinnie Guest

kertokaas joku mitä liput maksaa ja mistä niitä saa ostaa? soitetaanko siljalle suoraan ja sanotaan joku maaginen taikasana vai hä?



Lisää infoa on FM:n sanojen mukaan tulossa heti kun kaikki asiat on sovittu.
Avatar
#114 • • Fusione Guest
Ensimmäinen infopaketti päivitetty ensimmäiseen postiin.
Avatar
#115 • • da_chef Guest


Miss Jarea (Norway)



SWEET!!
Avatar
#116 • • OCS Guest

Mihis raumalaiset pistetään :confused: *vink*



Etkot ja jatkot pelastusveneessä :P Ja mähän en makuupussiani yhdenkään miespuolisen kanssa jaa >)
Avatar
#117 • • Wayne G Guest
näyttää kyl erittäinkin lupaavalta....tuleeks joku mun hyttiin?? :excellent:
Avatar
#118 • • Homegrove Guest
Raumalta lähtee reivirekka Helsinkiin ja tulee myös takaisin. Kyytiin mahtuu kolme. Bensoihin ja pysäköintiin joutuu osallistumaan. :D
Avatar
#119 • • olliS Guest

näyttää kyl erittäinkin lupaavalta....tuleeks joku mun hyttiin?? :excellent:


Tarviiks olla pinkee tp vai kelpaaks mä :D:D
Avatar
#120 • • kisumisu Guest

näyttää kyl erittäinkin lupaavalta....tuleeks joku mun hyttiin?? :excellent:


Tarviiks olla pinkee tp vai kelpaaks mä :D:D



miten olis "threesome"? :winkwink: